Biedronka Warszawa - mapa i adresy
Świetlików 9800 080 01052.228257920.9104959 | pn-sob 7:00-21:00 |
Szobera 3A800 080 01052.266429120.97444500000006 | pn-sob 7:00-21:00 |
Wyki 11800 080 01052.22958820.90262800000005 | pn-sob 7:00-21:00 |
Czumy 3800 080 01052.236692620.91153410000004 | pn-sob 7:00-21:00 |
Powstańców Śląskich 9800 080 01052.224700920.91568200000006 | pn-sob 7:00-21:00 |
Uniejowska 4800 080 01052.25075220.914588999999978 | pn-sob 7:00-21:00 |
Szadkowskiego 1800 080 01052.251307220.918813799999953 | pn-sob 7:00-21:00 |
Marywilska 44800 080 01052.316294621.000445799999966 | pn-sob 7:00-21:00 |
Czarodzieja 28800 080 01052.33560520.963326999999936 | pn-sob 7:00-21:00 |
Światowida 53800 080 01052.325474120.940726199999972 | pn-sob 7:00-21:00 |
Opinie o Biedronka w Warszawie
28 opinii dla 63 sklepów- borzena25 cze, 2019ludzie jak można chodzic do tego sklepu i dawac się tak oszukiwać ceny produktów sa nieprawdziwe na paragonie to całkiem inaczej wygląda ceny są dozo większe na paragonie i to trwa już od samego początku otwarcia tego sklepu chodzi o sklep w Rembertowie przy lidlu zmieniam siec na lidl dopóki tam mnie nie oszukająMiasto: WarszawaSklep: Gąbińska 22dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- andrew25 cze, 2019oszukują ludzi jak się da ceny towarów przy kasach inne niż przy towarach złodzieje tyle razy już się dałem oszukać tyle już to trwa i nikt nic z tym nie robiMiasto: WarszawaSklep: Abrahama 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Ewa20 mar, 2018Po raz kolejny utwierdziłam się w opini że sklep BIEDRONKA ul.Bukowińska 22 jest najgorszym sklepem, w jakich robiłam zakupy przez ostatni rok. Przykład z dziś: podeszłam do kasy, na moje " dzień dobry" głucha cisza , chciałam zapłacić banknotem 100 zł ,młody kasjer arogancko rzucił ,ze niby skąd ma wziąć pieniądze na resztę dla mnie ,jak jestem pierwszą klientką ,odpowiedziałam,ze nie wiem, zapytałam również - czy ze mna dyskutuje , niech zapyta kierownika. Zapłaciłam kartą ,kasjer rzucił paragon, żadnego" dziękuję" po transakcji z jego strony . W tym sklepie sytuacje tego typu są częste.Miasto: WarszawaSklep: Bukowińska 22dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:3.0/5
- iwa16 wrz, 2017W Sklepie Biedronka przy ul Puławskiej w rejonie Królikarni nieodpowiednio sprzedawcy odzywają się do klientów, komentują zakupy w sposób chamski, a też markę sklepu, chcąc odebrać naklejki w tym sklepie zawsze są z tym problemy pani ekspedienta odpowiada "ja sobie nie biorę", a pan ekspedient podpowiada kto by chciał takie badziewie", myślę , że to jest indywidualna sprawa klienta, osoby starsze też są traktowane poniżej krytyki, może należałoby zmienić albo wymienić personel,który nie radzi sobie ze swoimi emocjami w godz szczytu kolejka nikt na to nie zwraca uwagi. Robie zakupy w rożnych sklepach tej sieci i wszędzie jest miło i przyjemnie, sprzedawcy doradzają są mili, a tu zebrała się "paczka ludzi chyba zdesperowanych"szkoda, może należałby poobserwować prace zatrudnionych, bo chyba Oni są dla klientów, to personel powinien wyciszać ludzi w sposób kulturalny, a nie jeszcze podburzać i prowokować - pozdrawiamMiasto: WarszawaSklep: Bukowińska 22dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:3.0/5
- Suzan02 kwi, 2017Witam. Ze względu na miejsce zamieszkania jestem tu stała bywalczynia od paru lat.zazwyczaj b.lubiłam tu robic zakupy-ale do czasu...az nie wyskoczyluscie z tymi kartami biedronka.b.czesto nie zgadzaja się ceny na paragonie...-ogółem, ostatnio się nie zgadzaja.co innego na dziale i co innego w kieszeni.kasjerzy (zwłaszcza nowi),nie orientuja się w promocjach,a kierownuczki maja wylewki na klienta -tlumaczac sie w roznojaki sposób. Przykład:cena na dziale wynosi 2,45 zl,,,oczywiście przy kasie sie nie zgadza, a pani KZ stwierdza ze promocja się wlicza gdy zrobi się za90zl zakupy.'zapytałam "ze na dziale gdzie to jest zapisane?-Kz stwierdzil ze na str internetowej buhha ha.PROMOCJE SA NIE CZYTELNE NA DZIALE DLA KLIENTA, I NIE RAZ WISZA PRZETERMINOWANE. pani Kz sobie poszla bez słowa,nie zmieniajac ceny.ss.zenada-obsluga-zwłaszcza nowego pana kasjera i olewcze po raz kolejny stosunek kierownika do klienta. Brak odpiwiednich reakcji -nie po raz pierwszy.Kz we dle prawa,powinien odniesc sie do ceny,takiej jaka byla podana na dziale.nastepnym razem gdy sie nie beda po raz ktorys!zgadzaly ceny,,,to zrobie zdj i.bede za kszdym razem zglaszac nie dogodnosci do działu obsługi konsumenta. Panie kierowniczki wogóle nie stosuja sie do przypisanego prawa:::PRZECZYTAJCIE ☺ Sklep ma obowiązki Przedsiębiorcy mają obowiązek dokładnego oznaczenia produktu wystawionego na sprzedaż. Wiąże się z nim również określenie jego ceny. Nieprzestrzeganie niniejszego przepisu może skończyć się dla przedsiębiorcy karą o wysokości do 1.500 zł (art. 137 Kodeksu wykroczeń). Co więcej, jeśli uporczywie uchyla się on od niniejszego obowiązku, możliwe jest nałożenie kary przez Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej wynoszącej nawet 5.000 EUR. Dokładne zasady oznaczanie produktów określa rozporządzenia ministra finansów z 10 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowych zasad uwidaczniania cen towarów i usług oraz sposoby oznaczania ceną towarów przeznaczonych do sprzedaży. Według rozporządzenia towary, które oferowane są kupującym w miejscu sprzedaży, muszą być oznaczone wywieszkami zawierającymi informacje wskazujące cenę oraz jednostkę miar, do których odnoszą się uwidocznione ceny. Gdy na półce znajdują się towary podobne, określić należy również nazwę producenta lub informację pozwalającą na identyfikację ceny z konkretnym produktem. Kiedy zawieramy umowę? Interes klienta chronić będą jednak zapisy Kodeksu cywilnego. Zgodnie bowiem z art. 543 rzeczy wystawione w miejscu sprzedaży na widok publiczny z oznaczeniem ceny uważa się za ofertę sprzedaży. Konsumenci zatem mają prawo żądać sprzedaży artykułu po cenie, która umieszczona została na półce przy interesującym nas towarze. Gdy towar wrzucamy do koszyka, godzimy się tym samym na przyjęcie proponowanej oferty i mamy prawo oczekiwać, że sprzedawca wywiąże się ze swojego obowiązku, a przy kasie wydamy dokładnie tyle pieniędzy, ile określonych zostało na półce przy towarze..Miasto: WarszawaSklep: Al. Jerozolimskie 56cdodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Mirosław21 lut, 201720 lutego 2017. po południu kupiłem pełnowartościowy towar - zafoliowaną kaczkę. Przenocowała w lodówce. Następnego dnia (rano) okazało się, że jest cuchnąca. Kierownika sklepu nie interesował trefny towar tylko paragon, którego nie miałem. Przecież w dobie internetu powinno wystarczyć oryginalne opakowanie i śmierdząca kaczka. Jednak tutaj reklamacji się nie uwzględnia, tylko proceduje. Nie ze swojej winy z dniem dzisiejszym przestałem być Waszym klientem.Miasto: WarszawaSklep: Dolna 3dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:4.0/5