JYSK Brodnica - mapa i adresy
Opinie o JYSK w Brodnicy
11 opinii dla 1 sklepuJYSKOcena ogólna: 2,1/5
Obsługa sklepu: 2.0/5
Obsługa klienta: 2.7/5
- Klaudia24 lut, 2017Witam jestem klientką tego sklepu i bardzo jestem zadowolona z doradztwa pracowników w szczególności panów którzy fachowo dobierają towar którego potrzebuje. PozdrawiamMiasto: BrodnicaSklep: Kolejowa 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Roman15 sty, 2017Obsługa- lepiej jak by jej nie było , zwłaszcza pan wyglądający jak by ciągnął piersiówkę , z łaską wydaje towarMiasto: BrodnicaSklep: Kolejowa 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:2.0/5
- Gosia24 maj, 2016Standardy obsługi na poziomie PRL-u, zero zainteresowania klientem, strach się czego kolwiek zapytać, Jysk jest sklepem typu biedronka ? W biedronce więcej pomogąMiasto: BrodnicaSklep: Kolejowa 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- Kamil24 maj, 2016Zapłaciłem za towar (towar który mógł być wydany przy kasie), po czym zostałem skierowany do magazynu po odbiór, wszystko było by ok gdyby między czasie ,nie za podział mi się paragon, pan który otworzył drzwi za rządal paragonu. Mówię że wkładając dziecko do samochodu paragon gdzieś mi spadł, że kupowałem krzesła przed chwilą, i pan widział to jak płaciłem (odrazu mowie ze nikt nie potrzedl do mnie by mi pomóc, było trzech sprzedawców i wszyscy obsługiwali jedną panią) pan mi kazał iść po duplikat, zachowując spokój poszedłem. Usłyszałem iż duplikatu nie otrzymam bo nie ma takiej możliwości. Na szczęście znalazł się paragon na podłodze w samochodzie i udało mi się otrzymać krzesła za które zapłaciłem, gdybym nie znalazł się paragon po prostu bym towaru nie otrzymał.Miasto: BrodnicaSklep: Kolejowa 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Maciej22 sie, 2016He, miałem podobną sytuację, ale co gorsza mimo iż posiadałem paragon oskarżono mnie, że raz już stół wyniosłem i wróciłem po kolejny. Zrobiono ze mnie złodzieja, przez pół godziny kłótnia, w końcu sprawdzono monitoring i jak się okazało, że nic nie zabrałem i mam racje, to nawet nikt z pracowników nie raczył powiedzieć słowa "przepraszam" - to że oni źle wychowani, to jedno, a to że sklep jako firma nie wymaga od pracowników grzeczności to drugie. - Tomek14 paź, 2013Obsługa sklepu -Doskonała. Od samego wejscia klientowi towarzyszą usmiechy i miłe słowa. Miałem przyjemność być obsługiwanym przez panią kierownik.Profesjonalizm w każdym calu.Takt, znajomość tematyki,kultura- byłem pod wrazeniem.Porządek w sklepie -wzorowy.Miasto: BrodnicaSklep: Kolejowa 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.5/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:4.0/5
- zaba20 wrz, 2013Odradzam zakup krzesła biurowego Elias, blacha pod krzesłem jest bardzo cienka i do tego ma małą powierzchnię i w toku normalnego użytkowania po 1,5 roku po prostu popękała. [wymoderowano], już nigdy tam nic nie kupię.Miasto: BrodnicaSklep: Kolejowa 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:2.0/5