JYSK Jelenia Góra - mapa i adresy
Opinie o JYSK w Jeleniej Górze
6 opinii dla 1 sklepuJYSKOcena ogólna: 2,1/5
Obsługa sklepu: 2.0/5
Obsługa klienta: 2.7/5
- Kamila29 kwi, 2017Ten sklep, a właściwie jego obsługa, to jedna wielka porażka i wstyd dla właściciela marki. Konieczna całkowita wymiana personelu, a do tego momentu lepiej sklep omijać wielkim łukiem.Miasto: Jelenia GóraSklep: Al. Jana Pawła II 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Anika06 paź, 2015Bardzo źle zarządzany sklep. Po trzech wizytach w sklepie (za każdym razem był jakiś problem) nadal nie mam zamawianego i zarezerwowanego mebla. Podają różne terminy odbioru mebla, bałagan w bazie. Inna cena na przedmiocie w sklepie, inna w systemie. Na cały magazyn był jeden pracownik, wielka kolejka ludzi po odbiór mebli, pracownik kazał przyjść po odbiór za 3 godziny, no on nie będzie teraz szukał. Totalny brak organizacji i zarządzania. Rezerwacja przez internet to fikcja, nikt się nie pofatygował z odszukaniem przedmiotu w magazynie, chociaż wiedzieli, że przyjadę. Nie wiadomo czy mebel jest czy go nie ma. Jeszcze raz- bałagan w bazie: co innego na stronie internetowej, co innego w informacji w sklepie, co innego w magazynie. Pracownicy zestresowani, nerwowi, niemiła atmosfera. (Jedyną w miarę kompetentną osobą w tym sklepie jest pani Ania). Sklep ponoć ma kierownika, ale trudno w to uwierzyć biorąc pod uwagę panującą tam anarchię... :)Miasto: Jelenia GóraSklep: Al. Jana Pawła II 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:4.0/5
Odpowiedzi
Anika06 paź, 2015Jeszcze tylko dodam, aby ostrzec innych: proszę nie płacić za towar, którego nie ma, aby go zarezerwować! Oni potrafią zrobić rezerwację bez przedpłaty, ale najpierw namawiają, żeby jednak zapłacić. Czytając komentarze widzę, że nie tylko ja się dałam nabrać na numer z "brakującą cyferką w numerze telefonu". Po prostu nie oddzwaniają, a usprawiedliwiają się, że mają niepoprawny numer. - SoldierPL19 lis, 201419 października zamówiłem sobie fotel biurowy, ponieważ nie mieli go akurat na stanie. Do 2 tygodni miał ktoś zadzwonić, oczywiście nic takiego się nie stało. Zobaczyłem, że szanowna pani o imieniu Anna źle wklepała w system numer telefonu, pomyłki się zdarzają, trudno. Pojechałem więc do sklepu, podałem poprawny numer, który został zapisany na kartce, a kolejna "rozgarnięta" osobistość płci pięknej zapewniła mnie, że wprowadzi do systemu właściwy numer. Wczoraj musiałem sam zadzwonić do tego ich sklepu cholernego, aby dowiedzieć się, że mają bardzo dużo tychże krzeseł. Dziś (równy miesiąc po złożeniu zamówienia) musiałem pojechać do sklepu, aby łaskawie wydano mi towar. Za kasą stała ta sama pani, która przyjmowała ode mnie właściwy numer telefonu. Powiedziała, że dzwoniła do mnie pięć (!) razy i nie wie nic. Nie raczyła nawet ruszyć tyłka, by poprawić błąd. Obok natomiast stał facet, był bardzo chamski. Śmiał mi się w twarz, robił głupie miny. Strzeliłbym go w pysk, gdyby nie ochroniarz obok. Podsumowując: więcej nic tam nie kupię. Nie polecam, szkoda czasu, nerwów i pieniędzy na tak dziadowski sklep z tak idiotyczną (aby nie używać brzydkich słów) obsługą. Szkoda, że sklep ten nie ma żadnego działu skarg. Teraz wiem dlaczego :)Miasto: Jelenia GóraSklep: Al. Jana Pawła II 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
Patrycja13 gru, 2014Witam ! Mam w zamiarze kupno łóżka , szafy , komody , szafki RTV i Biurka razem z fotelem . Widziałam na stronie JYSK bardzo ładne rzeczy w atrakcyjnej cenie . I teraz moje pytanie Czy warto czyte meble są porządne i obsługa klienta przyzwoita ??? - klient14 lip, 2014KATASTROFA, zamówiłem towar, miano mnie powiadomić jak tylko przyjdzie dostawa, oczywiści nikt nie zadzwonił, więc .... próbuje ja, NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI.Najpierw nikt nie odbiera, po kilku próbach widocznie tak rozeźliłem personel że kolejne komunikaty brzmiały - osoba do której dzwonisz ma wyłączony telefon lub itd. Poziom obsługi KATASTROFA, jedyna osoba która cokolwiek wie i potrafi odpowiedzieć na podstawowe pytania to pani w blond włosach na identyfikatorze chyba Renia, reszta KATASTROFA.Lepiej dołożyć kilka kilometrów i znaleźć inny punkt tej sieci.Miasto: Jelenia GóraSklep: Al. Jana Pawła II 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:4.0/5
- zuza05 paź, 2013Niestety już nie jestem klientką jyska odkąd poinformowano mnie, że aby zobaczyć kanapę muszę zrobić przedpłatę i dopiero wtedy ją sprowadzą do sklepu. To jakaś kpina. Po co reklamujecie towar w gazetce skoro nie ma go na sklepie?Miasto: Jelenia GóraSklep: Al. Jana Pawła II 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:2.0/5
- Anita05 paź, 2013Pracownicy niekompetentni, mam wrażenie,że klient to dla nich intruz, którego trzeba szybko się pozbyć.Wracam tam niechętnie i wychodzę czym prędzej. Poza tym sklep jest brudny,na regałach panuje bałagan, a ekspozycja mebli sprawia wrażenie \"garażowej wyprzedaży staroci\".Miasto: Jelenia GóraSklep: Al. Jana Pawła II 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:2.0/5