JYSK Kraków - mapa i adresy
Opinie o JYSK w Krakowie
11 opinii dla 2 sklepówJYSKOcena ogólna: 2,1/5
Obsługa sklepu: 2.0/5
Obsługa klienta: 2.7/5
- Jola05 sie, 2016dzisiaj tj.5 sierpnia 2016 zakupilam szafe...obsluga przy kasie jak i na sali bardzo mila sympatyczna i uczynna,bardzo mi pomogli szkoda tylko ze nie zapytalam o imiona,ale beda napewno wiedzieli o kogo chodzi (sprawa z paragonem za szafe)odbior byl po 18...serdecznie pozdrawiam JolaMiasto: KrakówSklep: Medweckiego 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Anna30 wrz, 2015Witam, pierwszy raz odwiedziłam sklep tej sieci wypatrzywszy w gazetce interesujący mnie towar. Przyjechałam, okazało się, że na półce nic już nie ma. Zwróciłam się do pani kasjerki z pytaniem gzie jeszcze są sklepy tej sieci z nadzieją że może tam się uda. Niestety-daleko. Podziękowałam , wyraziłam żal że przyjechałam na darmo. I tu pani bardzo pozytywnie zareagowała, wezwała kolegę który poszedł sprawdzić czy na magazynie coś nie zostało. Wrócił z niczym. Ale na tym nie koniec-pan podszedł do komputera, poszukał w systemie, w którym towar był! I wrócił szukac na magazyn. Tym razem skutecznie! Wielkie brawo! Za to że obojgu państwu się chciało. Wyszłam z zakupem i z zadowoleniem. Wiadomo że każdy pracownik wywiązuje się z obowiązków ale nie każdy robi to tak rzetelnie!Miasto: KrakówSklep: Mackiewicza 17dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:3.0/5
- gabriela08 kwi, 2015Witam.Chciałam się podzielić i doradzić innym którzy mają zamiar coś kupić w tym sklepie.Zakupiłam roletę,lecz chciałam ją wymienić na inny wymiar,po czym pani kierownik mi odmówiła ze względu na naruszone zamknięcie [które takie zakupiłam],ona oczywiście wie że są takie w sprzedaży ale przy zakupie powinno być napisane na paragonie że opakowanie jest uszkodzone.Nikt mi tego nie powiedział.I tę roletę teraz mogę sobie wsadzić.Tak więc patrzcie na opakowanie.Miasto: KrakówSklep: Medweckiego 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:4.0/5
- Beata20 sty, 2014Chciałam się podzielić opinią na temat obsługi reklamacyjnej. W sobotę byłam reklamować fotel, w którym zepsuł się prawdopodobnie siłownik. Pan z obsługi wyraził chęć naprawy od ręki. To był pierwszy pozytywny sygnał. Połaziłam po sklepie. Wybrałam sobie jakiś drobiazg. W międzyczasie Pan przyszedł, powiedział uczciwie, że jest mały problem i w czym. Szok nastąpił później, kiedy Pan przyniósł na zamianę NOWY fotel. Wręczył i już. Żadnych protokołów, formalności, itp. Pozytywne zaskoczenie. Nie spodziewałam się po sieciówce takiego "normalnego" podejścia do klienta i profesjonalnego załatwienia sprawy. Szok, ale pozytywny.Miasto: KrakówSklep: Medweckiego 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:3.0/5
- Paweł10 lis, 2013Opinia - to opinia, nie będzie nigdy obiektywna. Każdy może napisać swoja wersję , tak jak i każdy inaczej zinterpretuje pewne sytuacje itp. W żaden sposób nie jestem związany ze sklepem kakowskim. Jeśli obiecał ,że zaniesie - minus dla niego. Jeśli z klientem się nie dogadał , nie zrozumieli się -też inaczej już można to zinterpretować. Szanujmy się nawzajem , klienci niech nie oczekują ,że jako klientom wszystko się należy - pomoc w załadunku? Pewnie - wystarczy podjechać bliżej sklepu , magazynu.Miasto: KrakówSklep: Mackiewicza 17dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.5/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:3.0/5
- Paweł06 lis, 2013Pani Marto - pracownik Jysk nie musi (nie ma w obowiązku) zanosić jak tragarz zakupów do samochodu. Pogoda brzydka , samochód oddalony o 100m - jego wola lub nie. 15 kilo? To nie jest kosmiczny ciężar.Miasto: KrakówSklep: Mackiewicza 17dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5