Opinie o JYSK
353 opinie dla 136 sklepówJYSKOcena ogólna: 2,1/5
Obsługa sklepu: 2.0/5
Obsługa klienta: 2.7/5
Jesteś klientem JYSK?
Dodaj opinię >
X
Miasto:
Imię:
Obsługa sklepu:
Poziom cen:
Opinia:
Wyślij opinię >
- Kasia06 sie, 2019Sklep może ok, ale obsługa - brak słów. Wyszukałam lustro w Internecie. Okazało się, że w Jysk w Lęborku jest 12 sztuk - w promocji - cena z 446 na 130 zł do 14 sierpnia. Ale w sklepie ich ani widu, ani słychu - tylko w magazynie, obejrzeć nie można. Pani pokazała mi inne lustro i powiedziała: ,,Tamto jest takie duże jak to, a ramę ma jak tamto" i pokazała lustro gdzieś tam stojące (innego rodzaju) w innym punkcie sklepu. Na moje pytanie o obejrzeniu lustra, w ogóle nie słuchała, nabiła cenę na kasę i powiedziała :,,130 zł". Powtórzyła ponownie ,,Tamto jest ...". Nic dodać, nic ująć.Miasto: LęborkSklep: Krzywoustego 4adodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- anna04 cze, 2019sklepy jysk proszę omijas dalekim lukiem sprzedawcy nie potrafią od powiedzic na podstawowe pytanieMiasto: WarszawaSklep: Towarowa 22dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Frustracja28 mar, 2019JUŻ NIGDY NIE BĘDĘ ROBIĆ ZAKUPÓW W TYM SKLEPIE. Wstyd, hańba, kpina. Osobiście nie polecam! Wole inne sklepy.Miasto: SzczecinSklep: Wiosenna 32dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Furia28 mar, 2019Coś w tym musi być!ala04 cze, 2019popieram wypowiec - Arek28 mar, 2019Jest całkiem całkeim. Nie można narzekać :). Dużo praktycznych towarów. Każdy znajdzie coś dla siebie.Miasto: SzczecinSklep: Mieszka I 81dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:4.0/5
Odpowiedzi
Damian28 mar, 2019Zgadzam się z Panem Arkiem. Alternatyw takich sklepów jest mnóstwo. Każdy znajdzie coś dla siebie. - Karina06 paź, 2018Polecam sklep Jysk w Zabrzu, reklamacje rozpatrywane są od ręki i bez problemów. Pracownicy sklepu fantastyczni. Uprzejmość i kultura jest tam na pierwszym miejscu.Miasto: ZabrzeSklep: Plutonowego R. Szkubacza 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Daniel06 paź, 2018Sklep Jysk w Zabrzu jest najlepszym sklepem w którym byłem. Obsługa jest bardzo miła i chętnie pomaga klientom. Towar na półkach zawsze jest poukładany i bardzo łatwo rozeznać się w cenach. polecam w 100%Miasto: ZabrzeSklep: Plutonowego R. Szkubacza 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- ZLODZIEJ KOSZULKI22 lip, 2018NA STANOWISKU MAGAZYNIER JESTES WYKORZYSTYWANY MAKSYMALNIE BIRGASZ CALY DZIEN MIEDZY KASA-KLIENTAMI A MAGAZYNEM I TO WESZYTKO NA DZWIEK DZWONKA.UWŁACZA TO GODNOSCI CZLOWIEKA.MAGAZYN WOGÓLE NIE SPEŁNIA WARUNKÓW BHP CIEŻKIE TOWAREY LEŻA NA GÓRNYCH PUŁKACH,ZA MAŁO MIEJSCA NA PRZYJECIE TOWAR NIE WSPOMINAJAC O OSZCEDZANIU CIEPŁA ZIMA!NIBY SKANDYNAWSKA JAKOSC A TO WSZYSTKO JEDNORAZÓWKA Z CHIN.PRACOWNICY TEGO LOKALU TO ZWYKLE CHAMY NIE POTRAFIACE ZACHOWAC SIE PRZY KLIENCIE!WSZYTKO BRUDNE POCZAWSZY OD CZYTNIKÓW NA KARTE PO KOSZYKI SKLEPOWE KTORE W SRODKU SA CZARNE Z BRUDU.A NA KONCU WSPOŁPRACY DOWIADUJESZ SIE ZE PRZEZ CALY OKRES KIEROWNICZKA I ZASTEPCA BRALI PREMIE ZA TO ZE TY NIE CHODZIŁES NA ZWOLNIENIA L4.KUPUJCIE W POLSKICH SKLEPACH TOWARY A NIE ZAGRANICZNYCH OSZUSTOW!!!!!!Miasto: KoszalinSklep: Bohaterów Warszawy 2adodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- klientka31 mar, 2018Pani w okularach to chyba pracuje w tym salonie w Chojnicach za karę,nie miła ,osoba która obraża klienta ,z podniesionym głosem egzekwuje swoje zdanie ,kończąc je i tu cyt...i to na tyle..szok!! Przy zwrocie towaru klient potraktowany przez te starsza Panią jak złodziej!! Nie wyobrażam sobie więcej zakupów w tym Salonie,uczciwy,kulturalny klient u tej Pani nie ma szans na miłe zakupy..nie polecam szkoda nerwów ..Miasto: ChojniceSklep: Gdańska 58dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Liliana25 sty, 2018W dniu 25.01 2018r. po godz. 11.00 zakupiłam przy ul. Świeradowskiej wiszące lustro. Obsługa sklepu poniżej krytyki. Ani pan z magazynu, ani pani przy kasie nie chcieli pomóc mi rozpakować dużego lustra, aby sprawdzić, czy nie jest uszkodzone albo wadliwe. Ponieważ nie było kolejki, pani przy kasie patrzyła ze stoickim spokojem jak się sama męczę przy rozpakowywaniu lustra. Bardzo mi przykro, że tak mnie potraktowano.Miasto: WrocławSklep: Świeradowska 51/57dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- Edyta21 gru, 2017Niestety, obsługa w tym sklepie na skandalicznym poziomie, zero organizacji sprzedaży, rozumiem szał świątecznych zakupów ale żeby stac I patrzec jak klientka się męczy I sama pakuje meble! to były moje ostatnie zakupy w jysk I w tym sklepie.Miasto: OpoleSklep: Wrocławska 154dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:2.0/5
- Irek20 gru, 2017Sklep JYSK Tarnowskie Góry Zakup Topmateraca GOLD poleconego przez kierownika sklepu zamówiłem. Przy obiorze towar zapakowany próżniowo brak możliwości obejrzenia w sklepie, informacja od personelu że mam odpakować w domu, po otwarciu opakowania musi się spęczyć -uzyskać swoje właściwości min 48h . Po wykonaniu zaleceń i następnie stwierdziłem że towar jest niskiej jakości. Chciałem go zwrócić na co kierownik nie oglądając towaru stwierdził że towar nie jest oryginalnie zapakowany i był używany /pomimo że JYSK zapewnia klientów że przyjmuje zwroty do 14dni i że towar ma być oryginalnie zapakowany o ile to możliwe/. Na moje pytanie jak miałem sprawdzić towar w opakowaniu, jak mam go zapakować " próżniowo" w warunkach domowych -cisza . Odwołanie do centrali nic nie dało. Jestem zaskoczony że tak duża sieć sklepów oszukuje i naciąga swoich klienta.Miasto: Tarnowskie GórySklep: Zagórska 224dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Małgorzata11 gru, 2017JEŻELI MOŻE MI KTOŚ NAPISAĆ, CZY TRANSPORT BEZ WNOSZENIA TO PRZESYŁKA ZOSTAWIONA POD BRAMĄ. DZISIAJ PANOWIE TAK CHCIELI MI ZOSTAWIĆ PRZESYŁKĘ Z IYSKMiasto: WarszawaSklep: Mszczonowska 3 C.H. Jankidodaj odpowiedźOcena ogólna:3.5/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:3.0/5
- Knaus15 lis, 2017Sieć sieci nie równa, Ta sieć się porównywuje do standardów europejskich .... śmiechota. Rżną rodaków jak się da jak te szczury na pokładzie aby wykazać się.... kierownik trzęsie się aby go za marne 4000 brutto nie wywalili, regionalny się spina nad wynikami aby więcej, alby lepiej , mobbując zaniżoną etatowo załogę ( zapierdyka się za dwóch) i ciągle jest źle, nic nigdy nie pasuje. Sprzedawaj, sprzedawaj, upychaj - bo premii (kwartalnej) nie dostaniesz. Klient idzie do kasy i czeka na obsługę.... bo ta akurat odkurza czy dokłada poduszki czy kołdry, czasem doradza przy meblach czy materacach. A szefostwo wymaga - klient na pierwszym miejscu - weź się qrvva zreplikuj i odkurzaj, dokładaj poduszki i kołdry, doradź na meblach czy materacach i leć na kasę skasuj, uśmiechnij się i podziękuj za zakup. Wszystkim chętnym pracy w tej firmie życzę miłej lektury i wyboru lepszej ścieżki kariery.Miasto: WrocławSklep: Nabycińska 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Lilianna09 lis, 2017w telewizji jysk pokazuje reklamę i chwali się promocją w wysokości 15% w dniu 09 i 10.11.2017 na zakupy w swoich sklepach, nie nabierajcie się, nie ma żadnej promocji, chodzi o oszukanie klienta. Byłam dzisiaj w sklepie we Włocławku kupić ręcznik i koc. Gdy oglądałam towar ekspedientka poinformowała mnie o tym rabacie i kupiłam koc cena 69,95 i dwa ręczniki za 15,00 i 30,00 zł. Gdy wróciłam do domu jakie było moje zdziwienie. Na paragonie widniała cena jak wyżej, którą zapłaciłam i nie policzono żadnego rabatu.Rabat to ściema a oszustów należy omijać szerokim łukiem.Miasto: WłocławekSklep: Bauera 5dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Anonim16 paź, 2017zakupy robiłam tam od bardzo dawna...kultura pani, która jest na kasie jest na poziomie -10, szczyt bezczelności, żenady, kobieta pracuje tam za kare, kontakt z klientem jest po prostu nie do przyjęcia, chętnie odwiedzałam ten sklep, jednak niestety brak kompetencji i szacunku dla klienta spowodował że już tam nigdy więcej nie zajrzę drogi kierowniku sklepu proszę przyjrzyj się osobą z jakimi pracujesz bo po to tam jesteś..pozdrawiam miłą i arogancką panią z kasy ( w okularach)..Miasto: WejherowoSklep: 12 Marca 167dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Renata18 wrz, 2017Wielka promocja na 17 urodziny,to ściema w maju zakupiłam poduszki z pierza gęsiego w cenie ok 350 zł za jedną. Jestem z nich zadowolona ,więc postanowiłam skorzystać z okazji i zakupić jeszcze dwie,jakież było moje zdziwienie gdy zobaczyłam cenę promocyjną 350zł cena wyjściowa ponad 500 zł. Gratuluję, pomysłów nabijania klientów w bambuko. Jestem ciekawa czy takie metody firma stosuje w rodzinnej Danii.Miasto: LubinSklep: Prof. J. Zwierzyckiego 3dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:1.0/5
- KATARZYNA21 cze, 2017Zamówienie złożyłam w internecie 24 maja od razu płacąc. Pierwsza awizacja dostawy była na 31 maja w godz. 16-20.00. Dostawa nie dojechała, nikt nie był łaskaw mnie o tym poinformować. Kolejny termin wyznaczono na 1 czerwca w godz. 14-16.00. Niestety pomimo mojej prośby o kontakt , również nikt do mnie nie zadzwonił, że dostawa nie zostanie zrealizowana. Dopiero po mojej interwencji w Biurze Obsługi dostałam informację, że przesyłka została uszkodzona przez poprzedniego przewoźnika,a kolejny termin dostawy wyznaczono na 7 czerwca w godz. 8-10.00 realizowana przez nowego przewoźnika. Przesyłka, którą podobno uszkodziła poprzednia firma przewozowa, to ta sama, która dotarła do mnie 7.06. Uszkodzony był karton zewnętrzny od kanapy. Niestety kolejna awizacja godzinowa to tylko fikcja. Awizacja była na 7.06 w godzinach 8.00-10.00, a po mojej całodniowej walce telefonicznej, wizycie na magazynie przewoźnika!!!!, ocenie uszkodzeń , dostawa dojechała dopiero po 20.00 !!! Kolejny ( trzeci ) dzień mojego urlopu stracony. Jestem rozczarowana ich brakiem szacunku dla czasu Klientów. W dobie takiej konkurencji nie potrafią docenić Klienta , który płaci gotówką.Miasto: WarszawaSklep: Mszczonowska 3 C.H. Jankidodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Miły13 wrz, 2017Jysk raczej ma małą konkurencje więc ocb? - katarzyna13 maj, 2017W dniu 13.05.2017 roku robiłam zakupy w sklepie Jysk w centrum M1 na ulicy Brzezińskiej w Łodzi, chciałam kupić podstawę do parasola ogrodowego. Była bardzo ciężka ( 25 kg. ) W części wystawowej stały takie dwie.Postanowiłam jedną włożyć do koszyka. Okazało się, że podtrzymywały one parasol, który był rozstawiony. Parasol się przechylił, nie doszło do żadnych zniszczeń. Nadmienię, że bardzo rzadko bywam w Jysku. Natychmiast pojawił się pracownik pan Konrad. Gdyby tylko powiedział, iż o taki towar prosi się panią kasjerkę, a ta każe go przynieść z magazynu, ale nie. Pan musiał pokazać kto tu jest PANEM i w bardzo niewybredny sposób zrugał mnie i mojego męża. Ja mam lat 51, a mąż 75. Pan Konrad zasugerował, że jesteśmy głupcami i nie myślimy. Nawet będąc uczennicą oraz studentką nikt nigdy nie zwyzywał mnie w ten sposób. nawet jak głośno się oburzyłam , nie usłyszeliśmy słowa przepraszam. Nigdy więcej nie będę robiła zakupów w tej sieci.Miasto: ŁódźSklep: Brzezińska 27dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:2.0/5
- Anna10 maj, 2017Zrobiłam zakupy wymagające transportu ze sklepu do domu i za przewiezienie ich dosłownie 3 km kazali zapłacić sobie 90 zł (zaznaczam, że teren w granicach miasta). Po czym Pan wyładowujący meble zażyczył sobie kolejne 20 zł. Pracownica tłumaczyła, że tak się przyjęło i inaczej nie będzie. Porażka i obłuda.Miasto: OpoleSklep: Wrocławska 154dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- Kamila29 kwi, 2017Ten sklep, a właściwie jego obsługa, to jedna wielka porażka i wstyd dla właściciela marki. Konieczna całkowita wymiana personelu, a do tego momentu lepiej sklep omijać wielkim łukiem.Miasto: Jelenia GóraSklep: Al. Jana Pawła II 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5