Leroy Merlin - Markety Opole - mapa i adresy
Opinie o Leroy Merlin - Markety w Opolu
1 opinia dla 1 sklepuLeroy Merlin - MarketyOcena ogólna: 2,7/5
Obsługa sklepu: 1.4/5
Obsługa klienta: 2.1/5
- Ewa24 sty, 2017W listopadzie zakupiliśmy w sklepie Leroy Merlin w Opolu wannę akrylową Lorena oraz meble łazienkowe z umywalką. Po odpakowaniu wanny okazało się, że jest ona ubita z boku. Reklamowaliśmy wannę w sklepie, początkowo reklamację odrzucono, jednak po naszym odwołaniu się uznano ją. Okazało się, że nie można wymienić wanny od razu na ten sam model, gdyż wszystkie znajdujące się w sklepie są mniej lub bardziej porysowane (!), nie chciano nam też zwrócić pieniędzy, sugerując zakup innej również w sklepie Leroy Merlin. Zdecydowaliśmy się za namową sprzedawcy na zakup wanny Kabro 160cm, której też w tym momencie nie było na stanie i dostaliśmy dość odległy termin dostawy 19 stycznia (zamówienie było dokonane w dniu 13 grudnia). Gdy minął termin 19 stycznia i nie otrzymałam żadnej informacji ze sklepu, zadzwoniłam tam i usłyszałam, że mam czekać na smsa, natomiast nie uzyskałam żadnej informacji na temat choćby przybliżonego terminu dostawy. Dzwoniłam kilkakrotnie oraz byłam osobiście w sklepie w tej sprawie. Pan z działu sanitarnego obiecał dowiedzieć się czegoś w sprawie opóźnienia i oddzwonić. Nie oddzwonił, więc zadzwoniłam znów ja i dowiedziałam się po dłuższej chwili oczekiwania, że wanna w tym tygodniu na pewno nie przyjedzie do sklepu, może w przyszłym, ale jest to bardzo mgliste. Pojechałam więc do sklepu Leroy Merlin i wypłaciłam zaliczkę za wannę, której sklep nie jest w stanie po 1,5 miesiąca sprowadzić dla klienta. Oczywiście nie usłyszałam słowa 'przepraszam', nikt też nie skontaktował się ze mną aby poinformować mnie o opóźnieniu. Gdybym nie wydzwaniała tam praktycznie codziennie, dalej czekałabym na smsa odnośnie wanny, być może do Wielkanocy. Jestem zdegustowana tym sklepem i odradzam wszystkimMiasto: OpoleSklep: Wrocławska 152dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5