Obi-3 Poznań - mapa i adresy
Opinie o Obi-3 w Poznaniu
16 opinii dla 1 sklepuObi-3Ocena ogólna: 2/5
Obsługa sklepu: 2.1/5
Obsługa klienta: 2.4/5
- Beata12 lip, 2019Niestety zeszli na psy. Poziom obsługi sklepu coraz gorszy. Kilka lat temu zamawiałam u nich doniczki ogrodowe. Specjalnie sprowadzone z innych sklepów w Polsce. Co prawda czekałam prawie 2 miesiące i musiałam podjechać i dopytywać o przesyłkę czy dotarła, ale doszły i nawet mnie telefonicznie powiadomiono. Ostatnio chciałam zamówić fontannę okazuje się, że Jest w Warszawie, ale u nas takiej na sklepie nie ma i nie sprowadzą. Tak poinformowała mnie młoda obsługa. Cóż widać nie zależy im na kliencie. Im młodszy personel tym gorszy. Bardziej zainteresowani są sobą niż klientami, co mogłam dzisiaj obserwować przez ponad pół godziny nikt się mną nie zainteresował na dziale ogrodniczym. W dziale płytek to od kilku lat chyba pracownik widmo obsługuje, bo jakoś nigdy go nie ma. Widać mała konkurencja na rynku.Miasto: PoznańSklep: Szwedzka 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
padł28 lip, 2019Rzeczy kruchych nie przenoszą między sklepami bo jest duże ryzyko uszkodzenia w transporcie. Zapłaci później pani za rozwalone? Napewno nie. - Magda21 mar, 2017Jakas masakra . Mialam zamiar kupic 3 szafki lazienkowe.Czekalam 1h 30 minut i szafki nie mogli zlokalizowac .Zrezygnowalam bo nie wiedzieli kiedy ja znajda.Miasto: PoznańSklep: Szwedzka 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Marta12 maj, 2016Obsługa to jakaś porażka, gwarantują nierealne terminy dostaw, nie informują jak towar już przyjedzie, trzeba samemu wydzwaniać i czekać aż ktoś łaskawie odbierze telefon, dziś próbowałam się dodzwonić cały dzień odebrano może ze 3 razy , przy czy im tak przekierowywano mnie do osób które już nie odbierały telefonu. Jakiś kierownik działu budowlanego zapewnił że ktoś do mnie oddzwoni w tej sprawie, ale jest cisza. Klienta mają za nic.Miasto: PoznańSklep: Szwedzka 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Karolina05 maj, 2016Bardzo pozytywne wrażenia, po zablokowaniu monety w wózku, pół sklepu pomogło mi, szybko i sprawnie, zakupy także zadowalające :)Miasto: PoznańSklep: Szwedzka 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Maria24 paź, 201522 października 2015 od godziny 9 do godziny 10 po wielokrotnych prośbach o przywołanie obsługi do stoiska z kabinami prysznicowymi podeszła pani, która przez cały ten czas z telefonem przy uchu obserwowała nas, mając w głębokim poszanowaniu klienta (d....) Nie dość że była opryskliwa, nie miła to okazała się wyjątkowo nie kompetentną osobą.obsługa w wykonaniu tej pani to jedna wielka rzenada. Wybralam trzy prysznice z czego żaden nie był dostępny w sprzedaży. Napisalam skargę, przekazując ją kierownikowi i z przykroscia stwierdzilam że kompetencje kierownika są jeszcze niższe niż tej pani z obsługi. Szefostwu tego marketu proponuje zainwestować w szkolenie personelu z jakości obsługi klienta. Do tej pory, jedyny market w jakim się zaopatrywalam to właśnie market obi. Obecnie buduje dom i na pewno nie kupie żadnego towaru w tym markecie martwiac się, że standard mojego domu zejdzie do poziomu marketu obi. W skali od 1-10 daje -25!!!!!!Miasto: PoznańSklep: Szwedzka 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Sławek17 wrz, 2015Na dziale budowlany .dzwi dnia 17.09.2015 o godz 17 obsługa totalnie olewa klientów ostatni raz robie tu zakupy.NiepolecamMiasto: PoznańSklep: Szwedzka 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Manuel09 sie, 2016będziesz robił zakupy i w niedzielę też, żyć nie możesz bez OBI