Opinie o Saturn
11 opinii dla 21 sklepówSaturnOcena ogólna: 1,8/5
Obsługa sklepu: 2.6/5
Obsługa klienta: 2.5/5
Jesteś klientem Saturn?
Dodaj opinię >
X
Miasto:
Imię:
Obsługa sklepu:
Poziom cen:
Opinia:
Wyślij opinię >
- Graham01 paź, 2016Wspaniała akcja SATURNA 50x0% to jedna wielka bzdura i oszustwo. Chciałem kupić sobie nowy telefon. Samsung Galaxy s6 flat. Kosztuje on około 2000. Policzyłem sobie, że będę płacił raty po 40 złotych. Nawet niecałe 40 złotych. Idę do punktu ratalnego i tam jedna z Pań radośnie mówi że do rat za sprzęt może być doliczone ubezpieczenie kredytu. Prowizja itp i rata nie wyjdzie około 40 PLN ale 58 !!!! Czyli 50 x 18 PLN = dodatkowe 900 złotych. Zrezygnowałem.Miasto: LubinSklep: al. Gen. Władysława Sikorskiego 20dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:2.0/5
- Izabela01 lip, 2016Witam. Chciałam dodać opinię na temat sklepu Saturn w CH "Riviera" w Gdyni.Chodzi o dostawę towaru a konkretnie pralki. Błędnie została wprowadzona opcja dostawy w związku z tym tylko dostarczono mi towar, mimo, że miało byc wypoziomowane i podłączone (taką opcję opłaciłam). W ramach naprawy błędu nie załatwiono mi tej usługi na następny dzień, tylko dopiero po weekendzie w poniedziałek i to jeszcze z małym problemem co do godziny. nie polecamMiasto: GdańskSklep: al. Grunwaldzka 141dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Mariusz04 lut, 2015Obsługa w tym sklepie jest na baaardzo niskim poziomie . Całkowite ignorowanie klienta a serwis gwarancyjny jak by nie istnial . Nikt nic nie wie 4 razy ktos mial sie skontaktowac w mojej sprawie i jak do tej pory zadnej odpowiedzi nie otrzymalem . Dzwoniac po kilkadziesiat razy nikt nie odbiera . Najgorszy sklep z jakim mialem styczność .Miasto: WarszawaSklep: al. Jana Pawła II 82dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:2.0/5
- Beata05 sty, 2015Saturn to duża sieć sklepów więc ceny powinny być niższe niż w małych sklepach.Błąd-zakupioną elektryczną szczoteczkę do zębów zobaczyłam już po zakupie w Saturnie prawie o 30 zł tańszą.I to był mój ostatni zakup w tym sklepie.Miasto: TychySklep: Towarowa 2adodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:1.0/5
- Ewa31 gru, 2013Jestem bardzo zadowolona z zakupów w sklepie Saturn, przy ul. Głębockiej w Warszawie. Już drugi raz kupowałam przez internet, odbierałam osobiście i nie zawiodłam się. Bardzo dobry kontakt z obsługą. Ludzie, którzy tam pracują są naprawdę profesjonalistami, potrafią doradzić, a przede wszystkim sporo wiedzą na temat sprzedawanego sprzętu. Jak najbardziej polecam ten sklep.Miasto: WarszawaSklep: Głębocka 13dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Basia30 gru, 2013Towar zakupiony w serwisie internetowym dotarł ekspresowo, w nienaruszonym stanie. Zgodność z opisem 100%, satysfakcja 1000%Miasto: WarszawaSklep: Mszczonowska 3dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- robert03 sie, 2013Bardzo czytelna strona saturna, pełny opis produktów. Kontakt z nimi jest naprawdę prosty, W ciągu dwóch dni otrzymałem zamówienie do domu.Miasto: ŁódźSklep: Ogrodowa 19adodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:4.0/5
- mikki01 sie, 2013Sklep ma duży wybór towaru w porównaniu z innymi sieciami. Dużą zaletą jest możliwość odbioru towar w wybranym sklepie bez ponoszenia żadnych kosztów dostawy. Na plus.Miasto: WarszawaSklep: al. Jana Pawła II 82dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:4.0/5
- Sebastian19 mar, 2013Zakupiłem Home Boxa, nie działał od początku , kiedy chciałem zareklamować stwierdzono iż NOSI ŚLADY UŻYTKOWANIA, a poza tym muszę wiedzieć iż kupując w Saturnie mogę kupić WADLIWY egzemplarz. 30 minut postoju, 3 obsługujących a na koniec albo \"Pan to zabierasz albo może naprawimy w serwisie\". Odradzam odwiedzinyMiasto:Sklep:dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
mh23 sie, 2016Podobna sytuacja, Saturn Poznań City Center.1. Zamówiłem TV z odbiorem osobistym w sklepie.2. ZAZNACZYŁEM, że chcę TV FABRYCZNIE NOWY. NIE UŻYWANY, NIEEKSPOZYCYJNY, NIE ZE ZWROTU.3. Przed odbiorem sprawdziłem jednak stan fizyczny tv i co? Dwie DUŻE I GŁĘBOKIE rysy na matrycy, ślady odcisków palców, ogólnie stan gorszy niż większość z ekspozycji.4. Szybko wymieniono TV na faktycznie fabrycznie nowy, ale nieładna próba wciśnięcia tv uszkodzonego fizycznie (duże rysy na matrycy), a może klient nie sprawdzi... - jużponadmiesiąc06 mar, 2013Oddałem już drugi raz komputer do naprawy (na gwarancji) i trzymają ponad miesiąc (Vaio firmy Sony - chciałem coś super i trafiłem widocznie na wadliwy egz.); nie interesuje ich, że potrzebuję do pracy - kupiłeś w Saturnie to nauczymy Cię cierpliwości i pokory. ONI SĄ GÓRĄ, a Ty szaraku im nie podskoczysz. Teraz sam u nich już nic nie kupię a wszystkich innych będę przestrzegał do kupowania w Saturnie.Miasto:Sklep:dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Ewa20 lut, 2013Złote Tarasy-Obsługa żenująca. zakupiłam lodówkę z dostawą i montarzaem, powiedziano mi że instalację mogę umówić też przez pracownika saturna. Ten mi oczywiscie powiedział \"jutro godz. 12\" jak sobie zadzwoniłam na drugi dzień do serwisu po 2h czekania to powiedziali że nawet im nikt takiej instalacji do wykonania nie zgłosił. Koleś po prostu olał sprawęMiasto:Sklep:dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5