Tesco Łódź - mapa i adresy
Zgierska 221801 650 65051.82042319.4327871 | pn-sob 7:00-22:00 |
Wyszyńskiego 107801 650 65051.742994519.3853489 | pn-sob 7:00-22:00 |
Retkińska 106801 650 65051.745360819.406115 | pn-sob 7:00-22:00 |
Przybyszewskiego 161/163801 650 65051.747906719.4955431 | pn-sob 7:00-22:00 |
Natalii 2801 650 65051.716078719.4845463 | pn-sob 7:00-22:00 |
Marysińska 104801 650 65051.799493219.4654738 | pn-sob 7:00-22:00 |
Kopcińskiego 31d801 650 65051.772326419.4823401 | pn-sob 7:00-22:00 |
Gdańska 81801 650 65051.76658519.4491267 | pn-sob 7:00-22:00 |
Franciszkańska 31a42 616 08 53, 42 616 07 8751.783928119.4607439 | pn-sob 7:00-22:00 |
Elsnera 21801 650 65051.757023819.5340735 | pn-sob 7:00-22:00 |
Opinie o Tesco w Łodzi
45 opinii dla 16 sklepów- Robert06 lis, 2018Wczoraj tzn.17.01 wyskoczylem z pracy po papierosy.Najblizszy sklep to tesco.Nie dosyc ze kolejki byly ogromne(tylko dwie kasy czynne) to jeszcze jak poprosilem o papierosy to kasjerka nabila je na kase a pozniej wpisywala je na jakos liste.Przeprosila mnie oczywiscie ze niestety musi to zrobic bo maja takie procedury.Rozumiem to ale czy nie wystarczy ze nabija je na kase?Nie przypominam sobie zeby tak bylo wczesniej.A czesto tam bywam.Dobrze ze nie robilem wiekszych zakupow bo moze wszystko musialaby wpisywac na osobna liste.Totalna paranoja.Miasto: ŁódźSklep: Piłsudskiego 15/23dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.5/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:3.0/5
- Janusz05 lip, 2018najgorszy market w jakim miałam okazje być, nie dość że trzeba odstac swoje w kolejce praktycznie każdego dnia o większości pór dnia to jeszcze kasa samoobsługowa potrafi pobrać 2 razy pieniądze ze te same zakupy z różnych kart, ponieważ początkowo wyskakuje błąd ,trzeba zapłacic raz jeszcze po czym okazuje sie ze pieniądze zostały dwukrotnie pobrane...porażka totalnaMiasto: ŁódźSklep: Widzewska 22dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:2.0/5
- Ewa08 sty, 2018Obsluga fatalna,czekalam ponad 15 minut na kierownika zeby zrobil mi zwrot pieniedzy poniewaz naliczono mi wiecej niz byla cena. W sklepie kilku pracownukow ale uprawnienia do korekty i zwrotu pieniedzy ma jedynie kierownik ktory byl bardzo. zajety osoba ktora zapewne przyjechala z Krakowa w zwiazku z likwidacja sklepy. Jestem klientem i wymaga szacunku . Nie zamierzam wiecej w tej sieci robic zakupow . Nie dziwi mnie ze Tesco pada skoro kkienta traktuje sie jak intruzaMiasto: ŁódźSklep: Elsnera 21dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:2.0/5
Odpowiedzi
Miły14 sty, 2018Tesco pada? Pierwsze słyszę, widzę ze niezłe marzenia macie zawistnicy.Iza15 lut, 2018Na zwroty w Tesco czeka sie bardzo dlugo, specjalnie aby nie czekac i isc do domu!Zmartwiona01 cze, 2018Tesco powoli przestaje być liderem na rynku marketów.Genowefa14 lis, 2018Zanim padnie to jeszcze ktoś przejmie te markety - mariola04 cze, 2017najgorszy market w jakim miałam okazje być, nie dość że trzeba odstac swoje w kolejce praktycznie każdego dnia o większości pór dnia to jeszcze kasa samoobsługowa potrafi pobrać 2 razy pieniądze ze te same zakupy z różnych kart, ponieważ początkowo wyskakuje błąd ,trzeba zapłacic raz jeszcze po czym okazuje sie ze pieniądze zostały dwukrotnie pobrane...porażka totalnaMiasto: ŁódźSklep: Kopcińskiego 31ddodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Anna14 gru, 2017Niech obsługa zrobi na drugi raz raport transakcyjny z tej kasy, będzie od razu widać , czy ściągnelo czy nie. Jeśli ściągnęło, to oczywiście NIE NALEŻY PONOWNIE PŁACIĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Joanna22 kwi, 2017W tym sklepie całkowity brak szacunku do klienta.Niepełnosprawnemu człowiekowi spadła złotówka na taśmę przy kasie to nie dość że nie znaleziono sposobu jej wydobycia i nie oddano to nie powiedziano nawet przepraszamMiasto: ŁódźSklep: Piłsudskiego 15/23dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:4.0/5
Odpowiedzi
Aśka14 gru, 2017Z powodu tego, że jest niepełnosprawny to w jakiś cudowny sposób ktoś miałby tę złotówkę wydobyć?????? Niech się klient cieszy, że to nie bylo rzucone na taśmę np. 100 zł. A dlaczego kasjer miał przepraszać i właściwie za co????? - Joanna10 kwi, 2017Panie w obsłudze są głównym mankamentem tego sklepu. Każda posiada inne informację. W przypadku zwrotów trzeba się nadchodzić żeby cokolwiek załatwić. Masakra...Miasto: ŁódźSklep: Pojezierska 93dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:4.0/5