BRICOMARCHE Brodnica - mapa i adresy
Opinie o BRICOMARCHE w Brodnicy
4 opinie dla 1 sklepuBRICOMARCHEOcena ogólna: 3,5/5
Obsługa sklepu: 2.1/5
Obsługa klienta: 2.5/5
- Pioter07 mar, 2018Czy Brodnicy w BRICOMARCHE obsługa sklepu pracuje za kare??????Starają się tak jak by ich wcale nie było.Miasto: BrodnicaSklep: Podgórna 65cdodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:4.0/5
Odpowiedzi
Miły20 mar, 2018Jak w każdym markecie, w casto, obi, leroy, aucham, carrefour itp sklepy, nigdzie nie ma obsługi a jak jest to z łaską pomagają, wiec swoje żale musisz wyrzucać kurła gdzie indziej pioter. - Joanna01 cze, 2015Ludzie,w Brodnicy jest w mia obsluga w porownaniu z innymi marketami. Fakt pracownicy wygladaja na umeczonych i moze to wlasnie wplywa na obsluge. Pamietac trzeba ,ze idziemy do sklepu samoobslugowego a kazdy chce zeby go trzymac za rece i oprowadzic. Ja wiem czego szukam i daje sobie czas a nie zawracam glowy.Miasto: BrodnicaSklep: Podgórna 65cdodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:3.0/5
- Beata23 paź, 2014Byłam wiernym klientem Waszego sklepu, aż do zaistniałej sytuacji w dniu dzisiejszym. Jestem zażenowana obsługą klienta przez pracowników oraz samego prawdopodobnie kierownika sklepu Bricomarche w Brodnicy (użyłam słowa "prawdopodobnie, gdyż osobiście nikt się nie przedstawiał swojego stanowiska"). A więc moją skargę i żal argumentuję faktem, iż na zakupionym przeze mnie towarze była (naklejona na zewnątrz oraz wewnątrz towaru) inna cenna niż zarejestrowała kasa fiskalna w sklepie. De facto zorientowałam się dopiero po wyjściu z obiektu. Następnie powróciłam do sklepu po ok 25 minutach i przedstawiłam w/w sytuację pracownikowi Bricomarche. Ta osoba zawołała z kolei pracownika z działu ogrodniczego, który zaatakował mnie sformułowaniem: "przecież 13,99 i 13,99 to prosta rachuba", "dlaczego Pani nie powiedziała o tym odchodząc od kasy". Jest to dla mnie przykre zachowanie i wypowiedź pracownika działu ogrodniczego. Na to wszystko zawołano kierowniczkę sklepu, która dokonała zwrotu towaru, następnie ponownego wydania towaru i zwrócenia różnicy wynikającej z nadpłaty za towar. Za zaistniałą sytuację nie wyraziła chęci przeprosin, więc zasugerowałam słowo jakie powinno paść, a więc "przepraszam". Słysząc to odemnie, jako klienta sklepu, "obróciła się na pięcie" i z obrażonym wyrazem twarzy nie mówiąc "nic" wyszła z punktu obsługi klienta. Temu wszystkiemu przyglądali się inni klienci sklepu, a na reakcję tej Pani, z powodu prawdopodobnie braku kultury osobistej wywołało uśmiechy na ich twarzach. Jest mi przykro z powodu braku szacunku do klienta, także z braku profesjonalizmu z tytułu nawet samego stanowiska pracy. Nie powrócę napewno w najbliższym czasie do Waszego sklepu. Jest na rynku wiele firm świadczące podobne usługi, które z pewnością będą chętnie współpracować.Miasto: BrodnicaSklep: Podgórna 65cdodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:4.0/5