BRICOMARCHE Rawa Mazowiecka - mapa i adresy
Opinie o BRICOMARCHE w Rawie Mazowieckiej
8 opinii dla 1 sklepuBRICOMARCHEOcena ogólna: 3,5/5
Obsługa sklepu: 2.1/5
Obsługa klienta: 2.5/5
- Andrzej10 sty, 2019Wybrałem z listy sklep w Rawie Mazowieckiej, ponieważ w wykazie nie ma Skierniewic, to już też o czymś świadczy. Nie będę opisywał szczegółów, związanych z poziomem wiedzy i poziomem kultury obsługi - jest on na poziomie zerowym. Jedynym czynnikiem, który mnie tam przyciąga jest bliskość miejsca zamieszkania, do czasu.Miasto: Rawa MazowieckaSklep: Targowa 4-6dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- Andrzej27 sty, 2018Obsługa fatalna.Kolejny raz zostałem wprowadzony (oszukany)w błąd co do cen jak zapewne i inni klienci.Sekator który chciałem zakupić kosztował 85zł a przy kasie okazało się że kosztuje 125 zł jjak się okazało większość tego asortymentu miała inne ceny.Piękna pani zasugerowała mi że powinienem czytać za każdym razem kod towaru.Sądzę że ta praktyka cenowa w naszym sklepie niestety jes normą.Nadmieniam iż nie jest to mój pierwszy przypadek.Miasto: Rawa MazowieckaSklep: Targowa 4-6dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
Miły28 sty, 2018Zawsze na cenie można przeczytać nazwę artykułu i zobaczyć czy to aby na pewno ten sekator, kiedyś też byłem w sklepie i było napisane Diablo 3 130 zł ale na PC a na konsole którą wziąłem kosztowała 240zł ;>, więc nie zostałem oszukany bo ceny sie zgadzały, wystarczy czytać. - Magda02 lis, 2017Dotyczy Brikomarche Skierniewice(brak informacji o tym,że istnieje więc napisałam o miejscu położonym najbliżej Skierniewic) Podczas reklamowania(w tym wypadku podkaszarki elektrycznej) pracownicy nie za bardzo wiedzą co to znaczy reklamacja z tytułu rekojmi. Na podstawie przykładu dopiero szukają informacji w necie. Podkaszarka została przyjęta do reklamacji pod koniec lipca 2017r z powodu pęknięcia przy teleskopie.Po 3tygodniach zostałam poinformowana o tym,że została naprawiona.Jakie było moje zaskoczenie kiedy zobaczyłam,że owszem wymieniono pęknietą część przy teleskopie,ale została uszkodzona rączka.Ponownie zareklamowałam(bo stwierdzono,że to mogło stać się przy transporcie)Czekałam 4tygodnie, przy odbiorze nie wierząc już pracownikom sprawdziłam czy wszystko w porządku.To było MEGA zaskoczenie kiedy podkaszarki nie dało się uruchomić w ogóle. Z uśmiechem na twarzy pracownicy Bricomarche przyjęli ponowną reklamację po raz kolejny. 27.10.17r. powrót podkaszarki mam nadzieję,że już sprawnej......Jak długo???? Tego chyba nie wie nikt.Cały sezon podkaszarka z Bricomarche podlegała reklamacjii.Nikt nie powiedział przepraszam,nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności.Ale to świadczy o niekompetencji i niepoważnym traktowaniu klienta.Miasto: Rawa MazowieckaSklep: Targowa 4-6dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
Miły03 lis, 2017Ale czy to pracowników wina? Pisz skargi na serwis (nie wiem z jakiej firmy masz kosiarkę) a nie do sklepu... To tak jakbyś oskarżała sklep monopolowy za rannego kaca. A serwisy nie sa takie skłonne na oddawanie kasy za towar i będą naprawiać ile dusza zapragnie aż stanie się to mniej opłacalne niż wystawienie korekty do FV zakupowej. Swoją drogą ja gdybym pracował w tym sklepie zadzwoniłbym do firmy i zażądał korekty za niekompetencje i nieumiejętność spakowania towaru tak by nie uszkodził się w trakcie transportu. BTW Kto k...wa w listopadzie kosi trawe?!Magda04 lis, 2017Miły.Chyba to trochę i wina pracowników skoro byli zdziwieni, że nie daje się uruchomić.Bo przed moim przybyciem do sklepu po odbiór jeden z ich pracowników podobno ją włączyl i pracowała, a później juz nie.Czy to wina serwisu czy sklepu?Renata08 lis, 2017A tak swoją drogą....Miły Ty chyba nie wiesz co oznacza reklamacja z tytułu rękojmi. Przy tego typu reklamacji odpowiada sklep,nie serwis :-)Miły11 lis, 2017@Magda Raczej to wina serwisu, sklep celowo ci jej nie zepsuł... W sklepie kosiarka działa przed twoim przyjazdem, po twoim opisie widać że sprawdzana była przy tobie i działała wiec to raczej niekompetencja serwisu albo twoja nieumiejętnością obsługi sprzętu a takich jest wielu, choćby pewien Pan w Casto który nie umiał otworzyć zabezpieczenia do roweru który był dobry bo sam go sprawdziłem :D.@Renata I sklep ma czas 14 dni by rozpatrzyć reklamację, radzę doczytać do końca KC i prawa konsumenta bo to chyba ty nie wiesz co oznacza rękojmia. Pozdrawiam student prawa administracyjnego.Magda11 lis, 2017Miły czytaj ze zrozumieniem.Podobno(bo tak powiedziała kasjerka)przed moim przybyciem pracownik ogrodu sprawdził.A nie przy mnie.Przy mnie sprawdzono i już nie działała.Wina sklepu?Panie student?:-)Magda11 lis, 2017Panie student i Panie Miły kultura osobista i szacunek dla drugiego człowieka to chyba dla Pana obce słowa. Pozdrawiam serdecznie Doktor habilitowany :-)Miły12 lis, 2017Doktor (re)habilitowany chyba... Z taką ortografią i waleniem dwudziestu znaków zapytania to widać że co najwyżej rehabilitowana jesteś albo przydałaby ci się. Po 2 Nie, to nie jest wina sklepu, sami nie zepsuli tego z kaprysu by zrobić na złość. Po 3 w karcie gwarancyjne wg KC są wyraźnie zapisane prawa serwisanta i jeśli takową dałaś i zgodziłaś sie na reklamację z tytułu gwarancji to o jakiej rękojmi my tu mówimy? Prawo nie działą wstecz :). Po 4 szacunek to ja mam choć patrząc po tym jak się tutaj produkujesz to sądzę że ciężką przeprawe mieli w informacji z obsługą ciebie i współczuje pracownikom... Po 5 nikt nie wymieni ci używanego towaru od tak nie wiedząc czy to nie z winy serwisu nie działa przy sprawdzaniu na sklepie :) i pamiętaj że to tylko twoja wersja jak było naprawdę (czy nie zabrałaś tego do domu i nie wróciłaś po 1h albo następnego dnia) nie dowiemy się nigdy. Towar zepsuty jest tylko do reklamacji chyba że przy zakupie już nie działa podczas sprawdzania wtedy pracownik powinien wymienić towar na pełnowartościowy albo nabić rabat jeśli klient się zgadza. I nie odpisuj mi już "studentko" (hahaha dobre sobie) bo się tylko pogrążasz nie znajac podstaw prawa K.C i własnych praw jako klienta czego ci współczuje.Magda13 lis, 2017To chyba z Tobą coś jest nie tak Panie Miły.Czytając Twoje odpowiedzi na opinie ludzi musisz ich bardzo nie lubić.Ciekawe czy jeśli Tobie coś się zepsuje i płacisz za to nie małe pieniądze też potrafisz tak pięknie wytłumaczyć i sklep i serwis? Bardzo Ci współczuję.Dlatego ten kraj tak wygląda,jeśli wokół nas jest mnóstwo takich ludzi jak Ty,którzy widzą tylko czubek swojego nosa.AMENMiły13 lis, 2017Zepsuł mi się telefon, był mi niezbędny w tym czasie. Facet zapewniał że jest odsetek reklamacji tylko a po 1,5 roku mi padł głośnik i wi-fi i jakoś nie miałem problemu do sklepu, poszedłem złożyłem reklamację po 2 tygodniach dostałem odpowiedź że jest naprawiony i tyle, jedynie miałem żal bo poczytałem trochę że firma wypuściła taki towar, ale do firmy a nie do sklepu bo to nie ich wina, oni w sprzęcie nie siedzą... A co do ludzi nie lubię takich pyszałków jak ty co własnych praw nie znają i są w gorącej wodzie kompani i muszą mieć wszystko na teraz natychmiast... Żenada. BTW Nie bądź hipokrytą bo to ty zachowujesz się jak ci ludzie którzy widzą czubek własnego nosa jedynie i wytykają każdemu błędy mimo że to nie wina sklepu w obecnym przykładzie tylko producenta, sorry ale duchy święte nie pracują w sklepach, ale w sumie popracuj w handlu z chęcia przyjdę cię zje...ać bo mi coś nie będzie działało, zmienisz wtedy zdanie o 180 stopni. EoT Bo szkoda słów na ciebie "rehabilitowana"Mily13 lis, 2017BTW A kraj wygląda jak wygląda przez takich lewaków platformiaków co myślą że jak tupną nózką albo postraszą kierownikiem to się czerwony dywan im pod syrami rozwinie. Te czasy minęly i nie wrócą nigdy raczej. - Magda02 lis, 2017Dotyczy Brikomarche Skierniewice(brak informacji o tym,że istnieje więc napisałam o miejscu położonym najbliżej Skierniewic) Podczas reklamowania(w tym wypadku podkaszarki elektrycznej) pracownicy nie za bardzo wiedzą co to znaczy reklamacja z tytułu rekojmi. Na podstawie przykładu dopiero szukają informacji w necie. Podkaszarka została przyjęta do reklamacji pod koniec lipca 2017r z powodu pęknięcia przy teleskopie.Po 3tygodniach zostałam poinformowana o tym,że została naprawiona.Jakie było moje zaskoczenie kiedy zobaczyłam,że owszem wymieniono pęknietą część przy teleskopie,ale została uszkodzona rączka.Ponownie zareklamowałam(bo stwierdzono,że to mogło stać się przy transporcie)Czekałam 4tygodnie, przy odbiorze nie wierząc już pracownikom sprawdziłam czy wszystko w porządku.To było MEGA zaskoczenie kiedy podkaszarki nie dało się uruchomić w ogóle. Z uśmiechem na twarzy pracownicy Bricomarche przyjęli ponowną reklamację po raz kolejny. 27.10.17r. powrót podkaszarki mam nadzieję,że już sprawnej......Jak długo???? Tego chyba nie wie nikt.Cały sezon podkaszarka z Bricomarche podlegała reklamacjii.Nikt nie powiedział przepraszam,nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności.Ale to świadczy o niekompetencji i niepoważnym traktowaniu klienta.Miasto: Rawa MazowieckaSklep: Targowa 4-6dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- Adam27 cze, 2016Witam, piszę tą opinię o Bricomarche znajdującym się w Skierniewicach ponieważ nie ma go na wykazie. Niestety obsługa w tym sklepie to jakiś koszmar. Kompletny brak kompetencji, pytając o produkt z gazetki dowiedziałam się że pracownik musiałby być komputerem żeby wszystko wiedzieć. Arogancja i brak kultury. Jako klient pragnę być dobrze obsłużona aby chcieć wrócić tam z pozytywnym nastawieniem. Niestety osoby tam pracujące zniechęcają do powrotu. Jeżeli każdy pracownik ma swój tzw "rejon", tzn ogrodniczy czy budowlany dla przykładu to powinien znać go doskonale i z uśmiechem pomóc zagubionemu klientowi. Dużo razy robiłem zakupy w tym sklepie ale co dzisiaj mnie spotkało to TOTALNA ŻENADA !!!. Pracownik z działu budowlanego poinformował mnie że jest to sklep samoobsługowy i mogę sam sobie wziąć towar leżący na półce na wysokości około 2,5-3 metry od podłogi. Jak widać pewnie sam nie zna przepisów BHP. Większość pracowników błąka się bez celu po sklepie i mam wrażenie jakby uciekali przed klientem, ,,No tak a nóż mnie o coś zapyta". Wreszcie ceny - też nie urywają głowy, drożej niż w castoramie. Więcej razy moja noga tam nie stanie, chyba że naprawdę o 180 stopni wszystko sięzmieni. PozdrawiamMiasto: Rawa MazowieckaSklep: Targowa 4-6dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5