BRICOMARCHE Śrem - mapa i adresy
Opinie o BRICOMARCHE w Śremiu
3 opinie dla 1 sklepuBRICOMARCHEOcena ogólna: 3,5/5
Obsługa sklepu: 2.1/5
Obsługa klienta: 2.5/5
- Eliza08 lis, 2017W tym sklepie pracownicy panowie majom olewajoncy stosunek stojom grupkami jak sie szuka informacji na temat towaru to nawet nie raczom podejsc na swoj dzial informacja prsi kilka krotnie a pracownik podparty w dziale paneli i dyskusje z inymi podpartymi pracownikami tak to mozna pracowac a klijent niech sam sobie radziMiasto: ŚremSklep: Szkolna 15adodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Miły11 lis, 2017Naucz sie pisać bo ilość błędów w tej jednej wypowiedzi pozwala mi stwierdzić że mam do czynienia z analfabetycznym idiotą który pewnie nawet czytać oczywistych rzeczy z etykiety nie umie i potrzebuje by pracownik paluszkiem wskazał mu kolor farby bo sam przeczytać nie umie... - Piotr09 paź, 2017Dwa dni temu zakupiłem w markecie produktów do wyposażenia mieszkania za pond 600zł. W tym - słuchawkę prysznicowa. Bezpośredni po jej zmontowaniu okazało się ze jest uszkodzona. Ewidentnie jest to wina niedoróbki producenta. Słuchawka kosztowała 25zł. W dniu dzisiejszym próbowałem ja reklamować. Jakież było moje zdumienie, gdy Pani przy stanowisku z reklamacjami, również niegrzecznie obsługując klienta obok mnie, który przyniósł również reklamowany produkt, po prostu mnie zlekceważyła. Zażądała oryginalnego opakowania. Do słuchawki prysznicowej??? Myślałem że to żart. Ale nie. Po chwili rozmowy z łaski wyraziła chęć zajecia sie problemem. Poprosiła wówczas o dowód zakupu. Takie jej prawo. Moim dowodem jest faktura, nie miałem jej przy sobie. Ale była w komputerze, który ta Pani obsługiwała. Wystarczyło naprawdę minimum chęci a kopia dowodu zakupu zostałaby wydrukowana. Niestety - Pani z ironicznym uśmiechem poinformowała mnie, że nie ma dostępu do duplikatów faktur (oczywiście różnicy pomiędzy kopią a duplikatem nie zna) Nie jestem trudnym klientem, staram sie być wyrozumiałym. Ta Pani jednak tak mnie zirytowała, ze po prostu zostawiłem jej produkt nie domagając się reklamowania go. To idiotyzm, jak mozna tak w dzisiejszych czasach traktować klienta. Wiadomo ze do tego sklepu zajrzę od teraz w ostateczności i będe każda w nim reklamował uszkodzoną duperelę.Miasto: ŚremSklep: Szkolna 15adodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Trywialny15 paź, 2017Z tego co wiem w systemie stosowanym przez Bricomarche (taki sam posiadamy w bliźniaczym Intermarche) nie da się wydrukować jako takiej kopii a duplikat faktury, a do duplikatu faktury wg prawa klient musi udowodnić że to on jeśli brał na firmę jest uprawniony do brania faktury lub jeśli jest na osobę prywatną okazać dowód, bo tak to ja będąc janem jankowiakiem mógłbym wziąć fakturę za 1000zł na Jacka Jackowskiego, nawet nie zdajecie sobie klienci jakich manipulacji potrafią podjąc się ludzie byle było na ich korzyść. Po za tym idiotyzmem jest to ze idąc reklamować towar, nie ma Pan chocby kserokopii faktury z pieczątką firmy która Panu ja wystawiła z dekretacją księgowej od Pana firmy. Rozumiem że z żarówką za 1zł też będzie Pan leciał do sklepu i reklamował? No cóż cebulowatość narodu cebulowego nie zna granic.
Inne markety w Śremiu
No-cache: 0,1261 s. (app-okazje-4_0.1.markety)