Castorama - Markety Bytom - mapa i adresy
Opinie o Castorama - Markety w Bytomiu
6 opinii dla 1 sklepuCastorama - MarketyOcena ogólna: 2,4/5
Obsługa sklepu: 2.2/5
Obsługa klienta: 2.5/5
- Tomasz17 lis, 2017klapa a szkoda bo ceniłem sobie ten markiet teraz to zwykła szmata szkoda szkoda szkoa zeszli na psy i to bardzoMiasto: BytomSklep: Jana Nowaka-Jeziorańskiego 27dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- ewa15 sie, 2017polecam pracownicy solidni kompetentni bardzo pomocni nie okazujący zniecierpliwienia ceny nie wygorowaneMiasto: BytomSklep: Jana Nowaka-Jeziorańskiego 27dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.5/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:2.0/5
- kod pocztowy05 sie, 2016Zlikwidujcie pytanie o kod pocztowy! Jest ochrona danych której nie przestrzegacie! Towary niskiej jakości szybko sie psuja i szczescie ma ten kto zachowuje paragon bo inaczej nawet reklamacji nie da rady.Miasto: BytomSklep: Jana Nowaka-Jeziorańskiego 27dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Anabell15 lip, 2016Zakup kabiny prysznicowej -mimo , iż pokazywałam jaka ma byc i tak zle wypisali, pracownik nie kontaktowy.Ponowna wizyta rozmiary kabiny do poprawki. Moja naiwnosc siegnela zenitu znow , zly rozmiar kabiny ( usmieszki pracownikow cytat : eee pewnie sie nie wyspal) , trzeci raz do poprawki (tym razem , az trzech pracownikow ogladalo zamowienie hi hi hi ) ,tym razem pilnowalam , oczywiscie za kazdym razem ta sama droga. Zamowilam transport z wniesieniem . Nadszedl dzien dostawy i co przyjechal sam kierowca - na zamowieniu nie bylo slowa ze zamowilam wniesienie . Jedyna mila osoba byl kierowca za co Mu dziekuje . Castorama Bytom jest w letargu 40 minut czekalam na dziale farby w koncu poszlam sobie .No coz okolo 10000 tys. wydalam pochodzilam sobie ,po zwiedzalam ,przez przypadek udalo mi sie cos kupic, wiec chyba nie ma zle? Pozdrawiam cala dyrekcje i pracownikow i zycze dobrej i milej pracy.Miasto: BytomSklep: Jana Nowaka-Jeziorańskiego 27dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Stefan24 maj, 2014Kupiłem piłę spalinową. Coraz trudniej można było ją uruchomić aż w końcu mechanizm odmówił funkcjonowania. W ramach gwarancji wymieniono na inną, na szczęście dobrze się sprawuje. Niepomny nauczki kupiłem spalinową kosiarkę. Silnik rzęził w końcu kompletnie się zepsuł. Na gwarancji oddałem do naprawy. Po dwóch tygodniach odebrałem, zawiozłem do ogródka - silnik dalej kicha, prycha jęczy jak zarzynany. Ot, jakość towaru i serwisu. A co będzie jak się gwarancja skończy?Miasto: BytomSklep: Jana Nowaka-Jeziorańskiego 27dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
Tomasz17 lis, 2017bytom to kicha mają wszystki ch w du''' same modziki szystko olewają może nie wszyscy ale 90 % - Krzysztof23 gru, 2013Czekałem na obsługę około 5 minut, dwoje sprzedawców udawało, że pracuje aż w końcu zniknęli... Miło było to, że do tego działu (elektro) podszedł sprzedawca z innego działu, niestety do klienta, który właśnie podszedł. Jako, ze mógł o tym nie wiedzieć zwróciłem mu naprawdę spokojnie uwagę o tym, że byłem pierwszy i prośbę, żebym w związku z tym został pierwszy obsłużony; dowiedziałem się, że wcale nie musiał tu przychodzić. Wyszedłem z sklepu i złożyłem zamówienie u konkurencji przez internet. Wyszło na to, że mam towar lepszej klasy, taniej, z dostawą do domu i miłą obsługą. Jeżeli ktoś planuje robotę z wyprzedzeniem to radzę omijać ten sklep z racji stosunku jakość/cena i fatalnej obsługi.Miasto: BytomSklep: Jana Nowaka-Jeziorańskiego 27dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Tomasz17 lis, 2017zgadzam się w 200%