Castorama - Markety Kraków - mapa i adresy
trwa wczytywanie mapy
Sosnowiecka 14712 687 31 0050.091188819.8979988 | pn-pt 7:00-21:00 |
Zakopiańska 6212 255 21 0050.014151219.9277186 | pn-pt 7:00-21:00 |
Walerego Sławka 112 253 31 0050.027578319.9601017 | pn-pt 7:00-21:00 |
Pilotów 612 619 41 0050.079795519.9705696 | pn-pt 7:00-21:00 |
Opinie o Castorama - Markety w Krakowie
11 opinii dla 4 sklepówCastorama - MarketyOcena ogólna: 2,4/5
Obsługa sklepu: 2.2/5
Obsługa klienta: 2.5/5
- Barbara17 paź, 2016jeden z pracowników zapytany o pomoc odezwał się w sposób bardzo nie kulturalny. Zawsze byłam bardzo zadowolona z obsługi i pomocy pracowników, jednak po tej odpowiedzi nie chciałam już kontynuować zakupów. Jestem bardzo rozczarowana, nie polecam.Miasto: KrakówSklep: Zakopiańska 62dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:4.0/5
- Ewa06 cze, 2016Jestem częstym klientem Waszego sklepu i muszę przyznać że wszystkie interesujące mnie towary znajduję na pólkach bez problemu. Jest zachowany porządek i czystość. Nie mogę też narzekać na brak fachowej porady.Miasto: KrakówSklep: Pilotów 6dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:4.0/5
- Ursula i Jean Marc18 mar, 2016Towar w porządku,sprzedawcy fatalni. Sprzedawca nie interesuje się klientem. Można nawet usłyszeć wyzwiska od młodych bez doświadczenia w stosunku do osób chorych, starszych wiekiem. Zero kultury dla klienta.Miasto: KrakówSklep: Pilotów 6dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:1.0/5
- Ula L18 mar, 2016Opinia Castorama, ul.Pilotów 6, Kraków. Odradzam zakupy w tym sklepie nie ze względu na towar lub ceny,chociaż zestaw wc zepsuł mi się po 8 miesiącach, lecz na na obsługę klientów. Część osób zatrudnionych w ogóle nie interesuje się klientem, a nawet podejmuje postawę, aby klienta zachęcić do wyjścia, a nawet poobrażać. Zależy na kogo się trafi.18/03/2016 chcąc zrobić zakup wykładziny czekaliśmy prawie pół godziny, a sprzedawca nie chciał podejść. Chodził czasem obok, ale na klientów nie zwracał uwagi, albo wychodził do innego działu gdzie klientów nie było. Dzień wcześniej chciałam dokonać tego samego zakupu,ale się nie doczekałam. Sprzedawca powiedział, że nie będzie nic mierzył, bo na oko wie jaka jest długość. Kwitu nie wypisał i myśleliśmy wyjść ze sklepu, bo właściwie obsługi nie było. Dziś chcąc wreszcie kupić towar zaczęłam się pytać w innym dziale,gdzie jest sprzedawca. Nikt nic nie wiedział i kazali mi chodzić po sklepie z ciężkim towarem w ręce i szukać pana,który nie miał zamiaru sprzedawać. W końcu poszłam do kierownika, który nic nie widział i nie wiedział podobnie, jak sprzedawca. Po czym sprzedawca skomentował:,,WALNIĘTA W GŁOWĘ", a starsza koleżanka z działu obok : ,,Boże,ja chcę żyć (ale chyba nie pracować), Nienormalni chodzą po świecie." Mieszkam obok i z tego względu robiąc remont korzystałam usług tego sklepu. Ogólnie obsługa słaba. Dodam, że jednak w tym samym dziale inny sprzedawca obsłużył mnie szybko,grzecznie i sprawnie w dniu 16/03/2016. Nie wiem dlaczego sklep zatrudnia osoby, które potrafią wyzywać i obrażać klienta bez skutków. Mając świadków sprawę będą wyjaśniać dalej i radzę uważać na dziwnych sprzedawców.Miasto: KrakówSklep: Pilotów 6dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Bodziej27 maj, 2015Od dzisiaj kończę jakiekolwiek zakupy w tym sklepie. Obsługa parkingu selekcjonuje klientów(!!!) OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!!Miasto: KrakówSklep: Pilotów 6dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:3.0/5
- julia14 cze, 2014Witam! Kupiłam w Castoriamie aluminiowy wózek magazynowy FHD6, który miał gwarancję na da lata. Wiadomo, nie używałam wózka bez przerwy, ale czasem się zdarzało. Po roku od zakupu nagle w tracie używania patrzę, że śrubki się powykręcały, część już w ogóle poginęła i została tylko jedna. Postanowiłam zanieść wózek na gwarację. Pan w sklepie od razu przyjmując moją reklamację, powiedział że to moja wina, powinnam była sobie pilnować tych śrubek i je dokręcać. Po dwóch tygodniach dostałam odpowiedź odmowy naprawy na reklamacji, a jedynie naprawę odpłatnie, która kosztuje tyle co 3/4 ceny za wózek. Dostałam informację, że powinnam była konserwować wózek, i że to ewidentnie moja wina bo za bardzo go eskploatowałam. Przy zakupie nie dostałam natomiast żadnych wytycznych gwarancji, żadnej informacji na co mam szczególnie zwracać uwagę, po prostu nic poza paragonem itd. Dopiero niedawno przeczytałam że można na nim wozić max 90 kg, na pewno tyle nie woziłam bo jako kobieta pewnie nie byłabym nawet w stanie. Sklep i serwis wg mnie głupio się tłumaczy i liczy na to, że koszt wózka był tak mały że kiwnę ręką - jak pewnie wielu klientów robi jeśli chodzi o problem z drobnymi zakupami - jest to dla mnie nic innego jak zwykłe złodziejstwo. Nigdy więcej nie kupię nic w tym sklepie, choćby dla zasady. Pozdrawiam.Miasto: KrakówSklep: Pilotów 6dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:2.0/5