Castorama - Markety Poznań - mapa i adresy
Opinie o Castorama - Markety w Poznaniu
7 opinii dla 1 sklepuCastorama - MarketyOcena ogólna: 2,4/5
Obsługa sklepu: 2.2/5
Obsługa klienta: 2.5/5
- Elzbieta14 gru, 2016W związku z remontem łazienki byliśmy niemal codziennie w Castoramie. Serdeczne podziękowania dla wszystkich panów pracujących w działach związanych z tą branżą. Zawsze uzyskaliśmy pomoc w doborze potrzebnych artykułów typu płytki, kleje , fugi, armatura a skończywszy na drobnych elementach służących do wystroju łazienki. Cierpliwi, kompetentni i uśmiechnięci. Dużą pomoc i niezbędne wiadomości uzyskałam od Pani pracującej w dziale z sanitariatami.Sympatyczne panie kasjerki. Sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony.polecam.Miasto: PoznańSklep: Murawa 39dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.5/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:4.0/5
- Rafal21 kwi, 2016Do dziś 20.04.2016 miałem dobrą opinię o sieci. Dziś wystawiono pustaki ceramiczne w atrakcyjnej cenie a po złożeniu zamówienia dyskretnie wykorzystując napisany niejako dla takich przypadków regulamin, wycofano się z oferty. Nie polecam tego sklepu.Miasto: PoznańSklep: Murawa 39dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:5.0/5
- TEO28 sie, 2015Witam. Tego jeszcze ze nie przeżyłem w żadnym sklepie!!!!!!!!!!!!!!!!! Poszedłem do Castoramy by zakupić drzwi wewnętrzne, pracownik stoiska bardzo uprzejmy pan sprawdził w komputerze czy są w magazynie i sprzedał mi drzwi które sobie wybrałem. Następnie poszedłem do kasy by zapłacić ale że chciałem transport pani odesłała mnie do pana który przyjął moje zamówienie odnośnie transportu, I TU ZACZĘŁY SIĘ SCHODY: pan ustalił ze mną że dostarczą mi te drzwi następnego dnia od 07:00-11:00 wziąłem urlop i czekałem, a kiedy minęła 11:00 spojrzałem na zamówienie a tam okazało się że jest wpisana godzina 11:00-15:00 no więc czekam do 15:00 NIKT SIĘ NIE POJAWIŁ. Dzwonię do Castoramy i co się okazuje pracownik pan W. w bardzo arogancki i nie miły sposób informuje mnie że drzwi nie ma że dopiero muszą gdzieś z innego terenu je ściągnąć a dopiero mogą je mieć około godziny 17:00. Kiedy powiedziałem że mnie nie będzie a będzie tylko sama żona i nie da sobie sama rady, odpowiedział że go to nie interesuje bo nie mają usługi wnoszenia. Nie mogąc się ze mną dogadać przekazał mnie do kierownika zmiany i stoiska pana M. który okazał się jeszcze bardziej bezczelny i nie życzliwy. Na tą chwilę nie wiem kiedy otrzymam zakupione drzwi mimo iż Castorama dała ciała i zrobiła mnie w kompletnego balona. DYREKCJO CASTORAMY CZY WY PRACOWNIKÓW UCZYCIE TEGO CHAMSTWA?Miasto: PoznańSklep: Murawa 39dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Piotr18 wrz, 2014Przestała mi świecić świetlówka zakupiona niedawno w Castoramie. Oczywiście pojechałem z reklamacją, pan z serwisu sprawdził ją na miejscu i o dziwo zaświeciła. Wróciłem do domu, ponownie wkręciłem świetlówkę i nic. Następnie sprawdziłem ją w każdym gniazdku w mieszkaniu i nic , nie świeci. Napięcie w gniazdkach oczywiście 23OV, proszę mnie nie podejrzewać o nieumiejętność wkręcenia świetlówki, wszystkie inne świetlówki u mnie świecą, a tylko ta jedna nie. Po jakimś czasie wróciłem z tą świetlówka do Castoramy i sytuacja się powtórzyła, u nich zaświeciła a pan z serwisu zdziwił się tylko że u mnie może nie działać. Nie wiem co robi serwis Castoramy, że u nich te reklamowane świetlówki świecą, ale nabrałem podejrzeńMiasto: PoznańSklep: Murawa 39dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.5/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:4.0/5