Castorama - Markety Rzeszów - mapa i adresy
Opinie o Castorama - Markety w Rzeszowie
3 opinie dla 1 sklepuCastorama - MarketyOcena ogólna: 2,4/5
Obsługa sklepu: 2.2/5
Obsługa klienta: 2.5/5
- Dariusz12 paź, 2016Załoga kompetentna, szkoda tylko, że produkty są produkowane tylko pod Castoramę, np. w bateriach plastikowe korki żeby zysk był większy. Następny manewr to naciąganie na zakupy 5000zł wystarczy sprzedać swoje dane osobowe tj. akt notarialny i zrobić zakupy za kwotę 5000zł, a potem dalej naciąganie na dwa tysiące żeby odebrać 10% i wydać kolejne dwa. Wszystko było by w porządku żeby było jeszcze, co kupić w tym sklepie a na większość produktów ceny są wyższe jak u konkurencji, która przy zakupach na 7000 tyś daje bez łaski 12%.Generalnie po tej akcji jestem bardzo zniechęcony do sieci i na pewno nikomu nie polecę.Miasto: RzeszówSklep: al. Rejtana 67dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.5/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:3.0/5
- głupek wioskowy01 sie, 2016Uwaga ceny na regałach inne jak przy kasie(oczywiście wyższe)szczególnie na drobnicy.Tu pięćdziesiąt groszy tam dwadzieścia,może klient się nie zorientuje.Miasto: RzeszówSklep: al. Rejtana 67dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:1.0/5
- Monika23 lis, 2015Ktoś kompetentny powinien się zająć tymi sklepami.Towary wystawione są chyba tylko jako wystawka. Na dziale z dywanami nie ma żywej duszy, musieliśmy obejść 2 razy sklep w poszukiwaniu kogoś kto sprzeda nam wykładzinę, dwa razy wzywano pracownika. (a dwoje zaraz obok rozkładało towar i na pytanie czy może nam ktoś pomóc odmówili i powiedzieli że widocznie Pan od dywanów jest zajęty).W końcu na naszą kolejną prośbę przyszedł "kierownik" okazało się że wykładziny nie ma na stanie wziął numer i miał oddzwonić na drugi dzień.Mija 2 tydzień i cisza. To są jakieś kpiny, czy nikt nie pilnuje pracowników? sprzedaży? Powinno się dbać o klienta bo dzisiaj takich sklepów jest bardzo dużo. My na pewno TEN będziemy omijać szerokim łukiem.Miasto: RzeszówSklep: al. Rejtana 67dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Anna29 sty, 2016zgadzam się w 100% z wypowiedzią!