Castorama - Markety Warszawa - mapa i adresy
Opinie o Castorama - Markety w Warszawie
8 opinii dla 3 sklepówCastorama - MarketyOcena ogólna: 2,4/5
Obsługa sklepu: 2.2/5
Obsługa klienta: 2.5/5
- Ostrobramska24 gru, 2018Castorama 0strobramska.Jedyny widoczny na swoim dziale pracownik wskazał, gdzie stoją potrzebne farby i pomógł w odnalezieniu probnika. Po zapłacie odeslano mnie po fakturę do działu obslugi klienta. Tu jedyny pan miał zamiar wyjść i dlatego odsyłał do kasy. Wobec argumentu odesłania przez kasę do niego odszukiwal całą wieczność dane podane do faltury sprzed dwu tygodni,wypytal o adres i wystawil fakturę dla innej osoby. Pani, która przyszła po chwili powiedziała, że nie pomoże, bo kolega swietnie sobie radzi. Utrzymywali oboje, że prawidłowo wystawili fakturę na zupelnie inne dane i właśnie TO JEST MOJA FAKTURA. Po prośbie o wezwanie kierownika wskazano mi (!!!) terminal płatniczy jako telefon, z którego mogę zadzwonić, ale po zbliżeniu karty. Pan z kasy, do którego podeszlam jednak wezwał kierowmiczke, ktora odeslala mnie do automatu, ale na prośbę jednak spróbowała sama i orzekla, że o co mi chodzi, przecież faktura została mi wystawiona. Nie przejęła się też próbą wyłudzenia i też uznala, że to jest dobrze wystawiona faktura na inne dane, bo pan przekrecil nazwe ulicy i nie napisał numeru mieszkania. Kierowniczka kazała czekać i przez ponad15min.(z boku wisi zegar), rozmawiała chochoczac z pracownikiem jakiegoś działu w sluzbowej koszuli w karteczkę,a inni obslugiwali kolejkę. Na zapytanie o fakturę odparla, ze najpierw muszą ją anulować. W efekcie wyszlam po ponad 45min.wystawiania faktury, i nadal bez faktury, wróciłam zaraz zwrócić towar, bo faktura mi potrzebna i szkoda straconego czasu na kolejne wizyty w tym miejscu . wróciłam jeszcze po kartkę z danymi osobowymi, a pan mi odparł, że i tak ma je zapisane.Obok pan zwracał ozdoby choinkowe i odmowiono przyjęcia jednych, bo nie było ich na paragonie. Dwa tygodnie wcześniej już sześcioro klientów czekało bezskutecznie ma dwie panie z działu tkanin, które zaginęły w pracy i nikt nie potrafił ich odnaleźć. Zakupy w tym miejscu odradzam każdemu:banda mieuczciwych idiotow!!! (W pełnym znaczeniu tego słowa! )Miasto: WarszawaSklep: Popularna 71dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Miły04 cze, 2019Wszystko ok, takie sytuacje się zdarzają i nie zaprzeczam ale co do produktu którego nie ma na paragonie to ŻADEN market/sklep nie przyjmie takiego produktu. - Adam24 sty, 2017Trochę z niepewnością zamówiłem ostatnio towary przez stronę, bo nigdy tego nie robiłem, towar przyszedł kolejnego dnia, poszło sprawnie, jedna rzecz nie dopasowała, ale już po udaniu się do sklepu doradzili mi i zamieniłem rzeczy i remont się dokończa.Miasto: WarszawaSklep: Popularna 71dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- slawek12 wrz, 2016kupiłem reklamowany ostatnio piecyk kozę na ulicy głębockiej byłem zadowolony z obsługi iceny,po ustawieniu piecyka zmierzyłem jakie rury ikolanka będą mi potrzebne pojechałem na al krakowską i tu szok brak obsługi w końcu pewna pani powiedziała mi że najlepiej to niech przywiozę swój piecyk to sobie wszystko dopasuje ,piecyk był dostępny w sklepie ale na wyższej półce ,nie zrezygnowałem przyniosłem z innego stoiska drabinę wdrapałem się na półke i przymierzyłem rurę która według pani powinna pasować była większa o około 1 cm pani powiedziała że tyle to nic i mogę to sobie jakoś uszczelnić BRAVO PRZY TEJ OBSŁUDZE NIKT NIE POBIJE WASZYCH CEN moja wizyta w sklepie 2016-09-11 około godz 16Miasto: WarszawaSklep: al. Krakowska 75dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:4.0/5
- anna13 maj, 2016Brak obsługi, brak obsługi i jeszcze raz brak obsługi.Można czekać kilka godzin i nie daj nieszczęście zapomnieć bodaj o jednej to koniec. Znów trzeba czekać w nieskończoność.Miasto: WarszawaSklep: Głębocka 15adodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- anonim30 lip, 2015Że sklepów castorama kozy tam bardzo często. Jakość obslogi jak i towarów jest na dobrym poziomie. Jedyne zastrzeżenie to bajzel w dziale drewna - zamówienia na odcinanie elementy realizowane (jeśli w ogole) z ogromnymi opóźnieniami. Ostatnie zamówienie było już przesada- przez tydzień co dziennie byłem odsyłamy z kwitkiem "nikt nie zrobił jeszcze zamówienia, będzie jutro". Po tygodniu odebrałem pieniądze... Podsumowując generalnie ok z wyjątkiem wykonania wszelkich zamówień w dziale drewnoMiasto: WarszawaSklep: al. Krakowska 75dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:4.0/5
- JERZY03 maj, 2014jestem KLIENTEM TEGO SKLEPU OD WIELU LAT ZAWSZE Z ŻONĄ NARZEKALIŚMY NA BRAK OBSŁUGI, ALE W DNIU 2 MAJA 2014 ROBIĄC zakupy coś się stało przy wszystkich stoiskach personel zaskoczył nas uprzejmością profesjonalną znajomością tematu i nawet robiąc zakupy planowane wyszliśmy z naszej castoramy zadowoleni nie tylko z zakupu ale z chyba pierwszy raz z obsługi pragnę podziękować SPRZEDAWCĄ I WIELKIE DZIĘKI1 W DZIALE ŁAZIENKOWYM I OGRODOWYM MYŚLĘ,że człowiek odpowiedzialny za szkolenie kadry spełnij SWOJE swoje zadanie Jerzy Żebrowski PS.KIEDYŚ ZDOBYŁEM ISO W FIRMIE I ZNAM SIĘ NA ŻECZY O1-187 Warszawa,Wolska 50 m 74,606339675Miasto: WarszawaSklep: Popularna 71dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5