Opinie o Fotojoker
79 opinii dla 78 sklepówFotojokerOcena ogólna: 2,9/5
Obsługa sklepu: 3.5/5
Obsługa klienta: 3.2/5
Jesteś klientem Fotojoker?
Dodaj opinię >
X
Miasto:
Imię:
Obsługa sklepu:
Poziom cen:
Opinia:
Wyślij opinię >
- Jurand11 kwi, 2019Dobry sposób na zajumanie 201 mln minus to co odzyska i spienięży syndyk. UPADŁOŚĆ TO NAJLEPSZY INTERES JEST I ZGODNY Z PRAWEM Ciekawe jaką kwotę uzyska syndyk po sprzedaży wszystkiego ? Ciekawe którzy wierzyciele zostaną zaspokojeni w całości, którzy częściowo a którzy wcale.Miasto: BytomSklep: J.N.Jezioranskiego 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:2.0/5
- Emilka10 kwi, 2019Wszystko okey. Szybko i profesjonalnie. Obsługa miła i życzliwa :) Nie można narzekać :). Zdjęcia wywoływane bardzo szybko na dobrym papierze. Polecam!Miasto: Bielsko-BiałaSklep: Sarni Stok 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:4.0/5
- Elwirka05 lip, 2018Wszystko okey. Szybko i profesjonalnie. Obsługa miła i życzliwa :) Nie można narzekać :). Zdjęcia wywoływane bardzo szybko na dobrym papierze. Polecam!Miasto: KatowiceSklep: Chorzowska 107dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
Ania10 kwi, 2019Zgadzam się! - Janusz06 cze, 2018Przyszedłem z reklamacją wadliwego towaru (karta pamięci) i obsługa problemu była doskonała. Ekspedientka potwierdziła wadę, po czym bez żadnych zbędnych formalności czy dociekliwych pytań wydała mi nowy egzemplarz tego samego produktu. Całość zajęła 3 minuty. Nigdy nie spotkałem się z tak szybką i bezproblemową wymianą gwarancyjną. Nie musiałem przynosić oryginalnego opakowania, nie musiałem czekać 14 dni, po prostu przyszedłem z wadliwą kartą pamięci i wyszedłem z nową, dobrą. Gorąco polecam sklepMiasto: Zielona GóraSklep: Batorego 128dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
Odpowiedzi
Aneta05 lip, 2018Zgadzam sięNikita11 kwi, 2019O tak, w samo sedno. - Aneta29 maj, 2018Wszystko okey. Szybko i profesjonalnie. Obsługa miła i życzliwa :) Nie można narzekać :). Zdjęcia wywoływane bardzo szybko na dobrym papierze. Polecam!Miasto: Bielsko-BiałaSklep: Sarni Stok 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Violeta11 gru, 2015Obsługa sklepu profesjonalna i miła. Od razu zwraca uwagę na klienta i chce zająć się jego obsługą. Życzyła bym sobie takiego podejścia u wszystkich handlowców. Tu czujesz się ważny, niezależnie od tego czy wydajesz 5 czy 5000 zł.Miasto: KoszalinSklep: Paderewskiego 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Marek25 sie, 2015Przyszedłem z reklamacją wadliwego towaru (karta pamięci) i obsługa problemu była doskonała. Ekspedientka potwierdziła wadę, po czym bez żadnych zbędnych formalności czy dociekliwych pytań wydała mi nowy egzemplarz tego samego produktu. Całość zajęła 3 minuty. Nigdy nie spotkałem się z tak szybką i bezproblemową wymianą gwarancyjną. Nie musiałem przynosić oryginalnego opakowania, nie musiałem czekać 14 dni, po prostu przyszedłem z wadliwą kartą pamięci i wyszedłem z nową, dobrą. Gorąco polecam sklep.Miasto: ŁódźSklep: Piłsudskiego 15-23dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Jan Ludwik11 wrz, 2014Katastrofa. punkt Tesco, KEN, Warszawa Ursynów, 11 wrzesień 2014, około godziny 10. Kadrowanie na udostępnionym urządzeniu około 300 zdjęć dla starszej pani i pod jej pod okiem - około 30 minut. Następnie 15 minut oczekiwania na to, aby obsługujący zakończył idiotyczną rozmowę z klientem, który już zapłacił i wyraźnie chce wyjść, ale obsługujący jeszcze nie zapakował zakupu i opowiada o swoich doświadczeniach z analogicznym sprzętem. W międzyczasie przerywa, wdając się w zawiłe i kończące się niczym się rozmowy z osobami, które \"chcą tylko zapytać\" i oczywiście zajmują czas. Na którąś prośbę o sfinalizowanie zamówienia (wskazanie lub podanie CD dla zapisania sformatowanych zdjęć) z własnej inicjatywy chce coś \"ulepszyć\" i kasuje całe kadrowanie prawie trzystu zdjęć mówiąc \"o przepraszam\" i sugerując, że trzeba wszystko powtórzyć od początku. Firmy lub sieci, które zatrudniają takich osobników nie zasługują na żadne zaufanie. Nie chcę już żadnej odpowiedzi ani żadnej oferty od tej \"firmy\", a jeżeli okaże się, że podanie adresu lub ustalenie IP jest tylko pretekstem do spamu reklamowego tej firmy, to podejmę przeciw niej kroki prawne.Miasto: WarszawaSklep: Al. KEN 14dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Ula26 lip, 2014Potrzebowałam w pośpiechu zrobić zdjęcia legitymacyjne. Jako że była sobota, większość fotografów zamknęła swe przybytki, a mi przyszło skierować swoje kroki do Fotojokera. I chyba mnie demon jakiś opętał, że zachciało mi się tam pójść! Ale po kolei….1. Za 4 odbitki zapłaciłam 30 zł. Wydaje mi się, że to drogo, ale wszystko byłoby znośne, gdyby zdjęcia zostały wykonane jak należy….2. Niestety nie były. Pan walnął mi lampą po oczach i pokazał płaskie, za jasne zdjęcie, które jego zdaniem powinnam była zaakceptować. Nie zrobiłam tego, prosząc o jeszcze jedną próbę.3. Po raz kolejny walnięto mi fleszem po oczach. Następnie zdjęcie zostało wyretuszowane. Zrobiono ze mnie rozmazaną lalkę Barbie o różowych usteczkach, do której mi daleko. W tle brakowało tylko jednorożca.4. Pan pokazał mi zdjęcia na 0000,4 sekundy, po czym zapakował do wielce profesjonalnego opakowania – kawałka krzywo wyciętej kartki spiętej zszywką. Zdziwiona “szybkością obsługi” zapłaciłam i wyszłam. Później na spokojnie obejrzałam zdjęcie. Czuje się co najmniej obrażona. Poziomem usług, poziomem pracowników, poziomem cen. I najgorszemu wrogowi bym nie poleciła. Moja noga na pewno więcej nie postanie w żadnym punkcie tej firmy.Miasto: KrakówSklep: Pawia 5dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Agnieszka30 cze, 2014Żałosna firma, uprzedzam przed składaniem zamówienia na zdjęcia dużego formatu jak zależy Wam na czasie. Zamówiłam powiększenie zdjęcia (jednego zdjęcia) który przyniosłam na karcie pamięci SD i przez pracownika salonu zostało to zdjęcie zgrane z karty SD na płytę CD. W mojej obecności sprawdził pracownik zawartość płyty CD i zdjęcie było na płycie. Zlecenie zostało przyjęte i termin realizacji został określony na 4 dni robocze. Po upływie 5 dni stawiłam się do salonu po odbiór zamówienia okazało się , że mam do zapłaty ok. 290 zł zamiast ok. 40 zł a w przekazanym zamówieniu było 7 odbitek zdjęć w zamówionym formacie jednak jakiejś nieznanej mi rodziny zamiast jednego mojego , a na płycie dołączonej do paczki z laboratorium nie było mojego zdjęcia (płyta pusta), złożyłam reklamację. Musiałam ponownie przynieść zdjęcie na nośniku SD i ponownie pracownik salonu zgrał moje zdjęcie i przekazał reklamację do realizacji. TERMIN 14 DNI. Powiększone zdjęcie miało być prezentem , KLAPA. po upływie tygodnia czyli 7 dni od dnia złożenia reklamacji udałam się ponownie do salonu aby się dowiedzieć co ze zdjęciem , odpowiedź NIE MA. Zadzwoniłam po upływie 10 dni na telefon obsługi klienta Fotojoker i tam dowiedziałam się , że po złożeniu mojej reklamacji została przesłana ponownie pusta płyta bez zdjęcia więc zostało to ponownie odesłane do salonu i przez salon ponownie odesłane do laboratorium (kółko graniaste). Czekam już łącznie na zamówione zdjęcie 14 dni i dalej nie ma zdjęcia . SKANDAL!!!!! zanim się zdecydujecie na tą firmę 3X zastanówcie się czy na pewno ta firma jest dla was odpowiednia. Opinia ku przestrodze dla innych przyszłych klientów tej firmy.!!!!!Miasto: WrocławSklep: Krzywoustego 126dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:1.0/5
- Przemysław23 cze, 2014Polityka sklepu, w którym nie można zwrócić towaru jest dla mnie głównym argumentem nie kupowania tam w ogóle. Zakupiłem filmy do aparatu Instax na łączną kwotę 300 zł. Nie zostały wykorzystane, nie były otwarte ani w żaden sposób uszkodzone. Chciałem zwrócić, ale sklep nie przyjmuje zwrotów. Ostrzegam wszystkich przed zakupem w ww sieci ponieważ w razie jakiejkolwiek sytuacji (nietrafiony prezent, omyłkowy wybór, niepasujące akcesoria itp..) towar nie zostanie przyjęty. Wolę dołożyć 2 zł, kupić gdzieś indziej i mieć możliwość zwrotu.Miasto: KrakówSklep: Pawia 5dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:4.0/5
- Tomek25 maj, 2014Witam, dostałem w prezencje torbę na aparat i akcesoria. Torbę zakupiła żona i nie rozpakowywała, ufała że jak kupuje w porządnym sklepie wszystko będzie jak trzeba. Okazało się, że w torbie nie ma paska. Po powrocie do sklepu sprzedawca niestety nie mógł pomóc, pasek wyparował, miał szukać, zadzwonić, cisza. Jest to o tyle dziwne że paski powinny być przypięte plastikową linką. Nie tak łatwo ją oderwać czy przypadkiem taki pasek zgubić. Ktoś musiał świadomie pasek odciąć i odpiąć. Dlatego nie polecam.Miasto: KrakówSklep: Al. Pokoju 67dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:3.0/5
- Magda20 lut, 2014Jestem stałą klientką sklepu, niejednokrotnie byłam świadkiem tego, jak obsługiwano innych klientów. Wszyscy pracownicy są uprzejmi i kompetentni, spokojnie tłumaczą wszelkie niejasności, czy to w kwestii korzystania z automatu do wywoływania zdjęć, regulaminów, czy zakupu aparatu. Ogólnie polecam!Miasto: PłockSklep: Wyszogrodzka 127dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.5/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:4.0/5
- Damian19 lut, 2014Przyszedłem do sklepu gdyż potrzebowałem pilnie wydrukować kilkanaście zdjęć (Jestem na bakier z technologiami - wiec sam bym sobie chyba nie poradził) niemniej jednak sekundę po dojściu do automatu przyszła do mnie Pani i spytała się czy może mi pomoc (Ogólnie sam chciałem prosić o pomoc ale nawet nie zdążyłem) Błyskawiczna obsługa i bardzo mila Pani. PolecamMiasto: PłockSklep: Wyszogrodzka 127dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.5/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:4.0/5
- Małgorzata19 lut, 2014Jestem zadowolona z obsługi sklepu. Spotkałam się tam z bardzo miłą i fachową obsługą. Przy najbliższej okazji znowu odwiedzę ten sklep, albowiem ceny są przystępne, a pani, która mnie tam obsługiwała bardzo sympatyczna.Miasto: PłockSklep: Wyszogrodzka 127dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:3.0/5
- kama18 lut, 2014Jestem bardzo zadowolona z usług tego sklepu, obsługa jest niezwykle kompetentna i przyjazna, zawsze potrafią doradzić w razie wątpliwości.Miasto: PłockSklep: Wyszogrodzka 127dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Anna18 lut, 2014Jestem bardzo zadowolona z obsługi sklepu. Przy zakupie aparatu bardzo dokładnie i w przystępnym dla mnie języku wyjaśniono mi obsługę. Pani była bardzo miła i uczynna. Chętnie znowu odwiedzę ten sklepMiasto: PłockSklep: Wyszogrodzka 127dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.5/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:4.0/5
- mm14 sty, 2014Witam niestety mam kiepskie przejścia z firmą Fotojoker! Miałam do wywołania,bagatela, ponad 400 zdjęć. Poszłam z uśmiechem do sklepu gdzie przywitała mnie Pani, już niekoniecznie uśmiechnięta. Niestety Pani podłączając pendrive do automatu nie widziała żadnych zdjęć (podłączając natomiast do laptopa widziała wszystkie). Liczyłam na jakąś pomoc,może nawet rozwiązanie problemu, jednak Pani powiedziała \'proszę coś z tym zrobić\' i koniec. Wróciłam do domu i przez godzinę wysyłałam zdjęcia drogą mailową. Nawet byłam zadowolona...dopóki nie odebrałam swoich zdjęć, które...3/4 były w innym formacie niż zamawiałam!! Na mój telefon do sklepu Pani zareagowała odpowiedzią iż źle zaznaczyłam w opcjach, zamiast \'klasyczny format zdjęć\' to \'format oryginalny\'. Dla mnie-laika-nie miało to aż tak wielkiego znaczenia jak się później okazało...powiem więcej-obie te opcje nie mówią o tym, ze wielkość zdjęć może się tak drastycznie różnić! Suma sumarum zamiast zdjęć 10x15 mam zdjęcia 9x13 i jakieś 10x18 !!! Mało tego na początku byłam uprzejma przez tel, jednak gdy druga strona była opryskliwa-ja stałam się również!Każdy moze się pomylić, ale ja poszłam do PUNKTU USŁUGOWEGO, nie ROSZCZENIOWEGO!Miasto: PłockSklep: Wyszogrodzka 127dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- arko20 gru, 2013Witam.Jeśli chodzi o obsługę klienta w skali od 1 do 10 daje 6. Jeśli chodzi o pomoc co do wyboru aparatu fotograficznego to już inny temat. Jeżeli pracownicy sklepu zauważą że klient ma małą wiedzę odnośnie aparatów to klient jest już przegrany.W zamiarze chciałem kupić aparat lustrzankę. Po przekabaceniu mnie wylądowałem z cyfrówką ( Lumix dmc-g5)Po 2 dniach chciałem WYMIENIĆ Z DOPŁATĄ - brak takiej możliwości. Byłem zmuszony kupić drugi aparat. Nie jestem BARDZO DOBRYM FACHOWCEM ALE MOŻE KTOŚ (ALBO PERSONEL SKLEPU) SOBIE PORÓWNA ZDJĘCIA ZROBIONE W/W APARATEM A LUSTRZANKĄ NICON D3200. Ja widzę WIELKĄ różnicę.I TAK WŁAŚNIE STRACILI KLIENTA CO BYŁ CZĘSTYM BYWALCEM TEGO ... SKLEPU.Miasto: Bielsko-BiałaSklep: Sarni Stok 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- Ines02 gru, 2013ceny i jakość produktów oceniam na 5. UWAGA na maszyny do przesyłania fotek do labu - jedna spaliła mój pendrive (najpierw odczytała zawartość, potem się zawiesiła i pendrive już był nie do użycia-powierdził informatyk). Maszynę obsługiwał pracownik.Miasto: WarszawaSklep: Targowa 72dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:4.0/5