Inter IKEA Centre Group Polska S.A.

Dane teleadresowe:
www: http://www.ikea.com/pl/pl/
e-mail: inter@ikea.com
Pl. Szwedzki 3
Raszyn 05 – 090
Opis:
Twórcą sieci sklepów IKEA był Ingvar Kamprad. Juz jako młody chłopak zajmował się sprzedażą, rozwoził sąsiadom zapałki. Szybko zorientował się, że może powiększyć swoje zyski bez zbędnego podnoszenia ceny sprzedawanych zapałek, jeśli będzie kupował ich duże ilości. Kiedy w 1943 ukończył 17 lat, ojciec podarował mu pieniądze za dobrą naukę. Posłużyły mu one do założenia firmy. Nazwa pochodzi od pierwszych liter jego imienia i nazwiska oraz od nazwy farmy na której dorastał (Elmtaryd) i parafii Agunnaryd. Sprzedawał wtedy ołówki, portfele, ramki do obrazków, zegarki, biżuterię i nylonowe skarpetki. W 1948 właściciel wprowadził do asortymentu meble produkowane przez lokalnych wytwórców. W latach 50-tych oferta IKEA skupiła się na meblach. Otwarta została również wystawa umożliwiająca klientom sprawdzenie jakości i funkcjonalności produktów. Kulminacyjnym momentem lat 50-tych było rozpoczęcie produkcji własnych mebli, pozwoliło to na poprawę ich funkcjonalności oraz obniżenie kosztów. W 1958 roku powstaje w Szwecji pierwszy sklep IKEA. W latach 60-tych Ingvar Kamprad nawiązał współpracę z polskimi dostawcami.
Raty:
IKEA oferuje atrakcyjny kredyt bez żadnych ukrytych opłat: — możliwość wyboru ilość rat (w granicach od 6 do 36),— można wziąć kredyt w pojedynkę lub wspólnie z inną osobą, — minimalna kwota kredytu to 300 PLN, — pierwsza wpłata nie jest wymagana, — decyzja kredytowa w 15 minut.
Markety Ikea w dużych miastach
ŁódźPabianicka 255>WrocławCzekoladowa 7>WarszawaMalborska 51>GdańskZłota Karczma 26>PoznańSzwedzka 10>Katowiceal. W. Rozdzieńskieg..>KrakówJosepha Conrada 66>Jankipl. Szwedzki 1>Opinie o Ikea
213 opinie dla 8 sklepów- Klara12 lip, 2019Ikea Family w Katowicach to żenada, w porównaniu do innych miast, mogliby już tam nic nie dawać do oferty,bo i po co2019-07-12; poziom cen oceniam po ofercie Ikea FamilyMiasto: KatowiceSklep: al. W. Rozdzieńskiego 95dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:1.0/5
- Nigdy więcej29 cze, 2019Nigdy więcej nie pszekroczę progu tego sklepu zgadnijcio co robią na ZAPLECZU a po godzinach na tęczowoMiasto: JankiSklep: pl. Szwedzki 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Tomasz28 cze, 2019Do KORPORACJI IKEA : W ciagu roku zostawiłem w Waszym sklepie ok. 1,5 tys. zł. DO MOMENTU PRZYWRÓCENIA DO PRACY/ odszkodowania dla Waszego byłego pracownika- zwolnionego z powodu wyznawanego światopoglądu i nie popierania przez niego nachaknie promowanych przez Was tzw. "wartości LGTB" (czytaj: totalitarnej ideologii LGTB) BOJKOTUJĘ Waszą firmę orat towary koncernu IKEA.Miasto: KrakówSklep: Josepha Conrada 66dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Agnieszka24 cze, 2019Przy okazji kupna mebli zamówiłam montaż, IKEA sama zaproponowała datę i godzinę. Na montaż nikt nie przyjechał, nie zadzwonił, NIC ZERO REAKCJI. Dopiero po naszym telefonie ustaliliśmy nowy termin montażu. DRAMAT, TO BYŁ MÓJ PIERWSZY I OSTATNI ZAKUP W TYM SKLEPIE.Miasto: GdańskSklep: Złota Karczma 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:2.0/5
- Arkadiusz16 maj, 2019To co robia z klientem to skandal. Zamowilem i zaplacilem za towar oraz transport. Towaru nie dostarczono w terminie, choc ich system wysyla wiadomości z zapewnieniami o wysylce towaru- kłamstwo. Po zgłoszeniu reklamacji konsultant obiecuje przydzielenie opiekuna w ciągu 5 dni-kłamstwo - nikt się nie kontaktuje. Zglaszam druga reklamacje. Co 2 dni wykonuje telefon z zapytaniem o stan załatwienia sprawy kazdy z konsultantow obiecuje tryb pilny i prosi o cierpliwość, obiecuje ze ktoś się skontaktuje- kłamstwo- nikt tego nie czyni.Mija 10 dni od zgłoszenia pierwszej reklamacji, otrzymuje wiadomość sms ze reklamacja została zamknieta. Kolejny konsultant oznajmia , ze w związku iż reklamacje dotyczyly tego samego problemu jedna z nich została zamknieta- oczywiście ta z wczesniejsza data. otrzymuje informacje ze trzeba czekac 14 dni na rozpatrzenie reklamacji licząc od zgłoszenia tej drugiej. Ta niby renomowana firma to totalna porazka. Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie, traktują klientów jak zlo konieczne, to karygodne abym musial upominać się o zapłacony towar. Z umowy wywiazuje się tylko klient, ikea ma wszystkich w dalekim powazaniu, maja swoje obroty i tysiące klientów którzy nadal się nabierają na ich rzetelność- to sciema.Pojedynczy klient to dla nich zbędny balast zwłaszcza gdy już za wszystko zaplacil. Rozczarowanie, zawod i wscieklosc na siebie ze wybrałem ten pseudo sklep.Miasto: WrocławSklep: Czekoladowa 7dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Marek18 kwi, 2019Uwaga na zestawy obiadowe w sklepie Ikea w Poznaniu. Obsługa została tak przeszkolona i poinstruowana, aby klientowi, który zamawia zestaw obiadowy JAK NAJMNIEJ WYDAĆ, oszczędzając w ten sposób produkty. Na przykład: zamawiając zestaw obiadowy klopsiki wieprzowo-wołowe w skład którego POWINNY wchodzić: klopsiki, borówka, sos, frytki lub ziemniaki oraz groszek zielony - klient otrzymuje tylko klopsiki, frytki lub ziemniaki oraz sos. Pozostałe produkty takie jak borówka oraz groszek zielony zamawiający jak nie UPOMNI SIĘ o nie to odchodzi z niepełnym zestawem. Jestem stałym klientem tego sklepu - jadam 2 lub 3 razy w tygodniu i obserwuję jak robi się klientów w konia, jak zamawiający odchodzą bez groszku, bez borówek. Czasem wydający zestaw pyta klienta czy życzy sobie borówkę, groszek ale jest to rzadkość i na własne oczy widzę jak klienci po zapłaceniu porównują zestaw który otrzymali z np. moim zestawem i są zdziwieni, że borówka i groszek zielony były w cenie zestawu za który zapłacili. To NIE WSZYSTKIE OSZCZĘDNOŚCI - chyba nazwać prawnie można byłoby to OSZUSTWA IKEI. Pozostałe oszczędności to wydawanie do zestawów frytek - szczędzone są jak tylko możliwe, kucharz po osobie zamawiającej ocenia ile frytek położyć na talerz. Jeśli zamawia się frytki oddzielnie to jest ich dwa razy więcej, ale położone na talerz w zestawie to symboliczne kilkanaście fryteczek. NIE MA W IKEI GRAMATURY zestawów, że np. frytek powinno byĆ 100gram, WSZYSTKO ZALEŻY OD HUMORU WYDAJĄCEJ OSOBY. To jest kpina w tak wielkiej firmie. Bywałem w sklepie Ikea we Wrocławiu i tam frytek każdemu do zestawu nakładają uczciwie. We Wrocławiu np. za pojemniczek do jedzenia na wynos, gdy chcemy coś zabrać do domu NIC SIĘ NIE PŁACIŁO, w Ikea w Poznaniu trzeba zapłacić 1 zł. Takich nieuczciwości w Poznaniu jest bardzo wiele można byłoby je dalej wymieniać, dlaczego tak się dzieje? Chyba chodzi o pieniądze kosztem klientów. W Poznaniu przeginają mocno. Dlaczego? Bo w Poznaniu są zawsze tłumy, zawsze pełno ludzi i chyba przez to grają tak nieuczciwie, aby więcej zarobić pieniędzy. We Wrocławiu nie ma nawet połowy ludzi, którzy przychodzą do restauracji jak w Poznaniu. Ale tłumy ludzi w restauracji w Poznaniu to nie efekt zadowolenia tylko specyfika usytuowania sklepu w Poznaniu, a Wrocławiu. W Poznaniu sklep jest na obrzeżu blokowisk mieszkaniowych, przychodzi wiele wiele emerytów i biednych osób, poza tym tramwaj podjeżdża pod sam sklep IKEA, a we Wrocławiu sklep Ikea na peryferiach dalekich, gdzie trzeba mieć auto, aby tam dojechać. Szkoda i żal mi ludzi niekiedy emerytów, rodzin widać, że ubogich z dziećmi przychodzących do Ikei w Poznaniu się najeść, a szczędzi, nie użyję słowa oszukuje się ich na produktach, które im się w zestawie należą. Uważam, że podanie GRAMATURY zestawu powinno być priorytetem w tym sklepie, ale czy do tego dojdzie nie wiem, może zwycięży pieniądz, a nie uczciwość. Stały klient tego sklepu od 2012 roku.Miasto: PoznańSklep: Szwedzka 10dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5