Ikea Janki - mapa i adresy
Opinie o Ikea w Jankach
15 opinii dla 1 sklepuIkeaOcena ogólna: 2,5/5
Obsługa sklepu: 2.1/5
Obsługa klienta: 2.5/5
- Nigdy więcej29 cze, 2019Nigdy więcej nie pszekroczę progu tego sklepu zgadnijcio co robią na ZAPLECZU a po godzinach na tęczowoMiasto: JankiSklep: pl. Szwedzki 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Stafan11 paź, 2018W IKEA reklamowałem fotel, pod względem zabrudzeń nie do doczyszczenia... Reklamacja została uznana. Z fotelem był kupiony do kompletu podnóżek. W związku z wycofaniem kolorystyki fotel i podnóżek został uznany w reklamacji. Kasa na kartę IKEA! Jestem pod olbrzymim wrażeniem. Polecam zakupy. Kupiłem u nich wcześniej dwie kompletne kuchnie jedną z transportem: tu trochę namieszali i musiałem sam wracać i wymieniać. Ale to wina dostawcy. Źle dobrałem szafkę - przyjęli bez problemu pomimo że była skręcona. Odliczyli 10% wartości za korpus. 100% zwrot za front szafki. Wszystkie zakupy udokumentowane bez paragonów, a jedynie na karcie IKEA. Naprawdę polityka firmy wobec klientaMiasto: JankiSklep: pl. Szwedzki 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:4.0/5
- marzanna21 gru, 2017Fatalna jakość usług transportowych. Kierowca dotarł spóźniony, pomimo szerokiego zakresu czasu dostawy i brak możliwości jego doprecyzowania. Pojedyńczy pracownik sam wnosił wyposażenie niemałej kuchni, co zajęło mu ok. 40 min. W efekcie musiałam odwołać wcześniej zaplanowane spotkania służbowe, bo dojazd do gabinetu w godzinach szczytu zajła mi o 45min dłużej,Oczekiwanie na telefoniczną reklamację zajęło mi kolejne 86min!!! - ale sprawa nie została rozwiązana, z powodu przerwania połaczenia. Jutro też oczekuję na dostawę z IKEA - próba zmiany godz. i uzyskania gwarancji na dotrzymanie własnych zobiwiązań - nieskuteczna.Miasto: JankiSklep: pl. Szwedzki 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Grundik23 kwi, 2018To firma kurierska, Ikea ma tylko podpisane umowy z firmami podwykonawczymi, pamiętaj żeby zapisać na protokole przyjęcia towaru, iż się spóźniłi. Tylko wtedy możesz uzyskać jakąś rekompensatę - marzanna21 gru, 2017Fatalna jakość usług transportowych. Kierowca dotarł spóźniony, pomimo szerokiego zakresu czasu dostawy i brak możliwości jego doprecyzowania. Pojedyńczy pracownik sam wnosił wyposażenie niemałej kuchni, co zajęło mu ok. 40 min. W efekcie musiałam odwołać wcześniej zaplanowane spotkania służbowe, bo dojazd do gabinetu w godzinach szczytu zajła mi o 45min dłużej,Oczekiwanie na telefoniczną reklamację zajęło mi kolejne 86min!!! - ale sprawa nie została rozwiązana, z powodu przerwania połaczenia. Jutro też oczekuję na dostawę z IKEA - próba zmiany godz. i uzyskania gwarancji na dotrzymanie własnych zobiwiązań - nieskuteczna.Miasto: JankiSklep: pl. Szwedzki 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- klienci Ikea15 mar, 2016Bardzo żle oceniam obsługę reklamacji w sklepie IKEA Janki. Od 5 grudnia 2015 roku nie została załatwiona moja reklamacja dotycząca montażu i projektu kuchni. Były już u nas 3 ekipy reklamacyjne,każda spędziła po 3 godziny na wymyslaniu propozycji i ostatecznie poinformowano nas, że IKEA nie zapłaci za zaproponowane rozwiązanie, bo za drogo i proponuja nam wielką otwartą dziurę z półkami i 20cm dojściem do niej w miejscu funkcjonalnej szafki z karuzelą. A montaż reklamacyjny mozliwy jest najwcześniej za miesiąc. Minie 5 miesięcy od reklamacji.Miasto: JankiSklep: pl. Szwedzki 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
była klientka18 mar, 2016jak widzę wiele osób ma problem z projektem i montażem kuchni z IKEI, mnie przez niemal rok wmawiano, że sama sobie jestem winna, iż zaprojektowana i wymierzona przez ich projektanta kuchnia nie zmieściła się we wnęce i wyszła na pokój, dopiero po interwencji mediów mnie przyznano rację - XYZ22 wrz, 2015Jeżeli zamawiacie usługę kompleksową typu zakup mebli wraz z projektem i montażem, radzę bardzo uważać. Kiedy pojawiają się problemy, okazuje się, że Ikea umywa ręce, bo poszczególne usługi świadczą różne podmioty gospodarcze. Za transport płaciłam w Ikei, ale kiedy nie dojechał,usłyszałam, że oni nic do tego nie mają, bo tym zajmuje się firma Rhenus i to z nimi mam się użerać. Byłam też przekonana, że projekt kuchni wykonuje pracownik Ikei, nikt nie raczył mnie poinformować, że w razie kłopotów będę musiała użerać się z jakimś facetem, do którego Ikea nic nie ma, w żaden sposób za jego działania nie odpowiada, w zasadzie tylko udostępnia mu stolik na terenie sklepu, a tak naprawdę to nie wie, skąd ten człowiek się tam wziął i dlaczego w ogóle wykonał projekt mojej kuchni. Totalna kpina z klienta!Miasto: JankiSklep: pl. Szwedzki 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Inne markety w Jankach
No-cache: 0,1111 s. (app-okazje-4_0.1.markety)