Ikea Kraków - mapa i adresy
Opinie o Ikea w Krakowie
15 opinii dla 1 sklepuIkeaOcena ogólna: 2,5/5
Obsługa sklepu: 2.1/5
Obsługa klienta: 2.5/5
- Tomasz28 cze, 2019Do KORPORACJI IKEA : W ciagu roku zostawiłem w Waszym sklepie ok. 1,5 tys. zł. DO MOMENTU PRZYWRÓCENIA DO PRACY/ odszkodowania dla Waszego byłego pracownika- zwolnionego z powodu wyznawanego światopoglądu i nie popierania przez niego nachaknie promowanych przez Was tzw. "wartości LGTB" (czytaj: totalitarnej ideologii LGTB) BOJKOTUJĘ Waszą firmę orat towary koncernu IKEA.Miasto: KrakówSklep: Josepha Conrada 66dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Edyta21 paź, 2016Firma transportowa to jedna wielka żenada. Nie dzwonią że jadą a potem gorzkie żale że nie mają gdzie zaparkować. Zgubili mebel za który zapłaciłam (prawdopodobnie wnieśli go komuś innemu), nie rozpatrują reklamacji w terminie, obecnie nie mam ani mebla ani pieniędzy. Szok!!!Miasto: KrakówSklep: Josepha Conrada 66dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:3.0/5
- olo28 mar, 2016ten sklep to dno. Znalazłem w ich katalogu szafkę,która bardzo mi się spodobała.Pojechałem do ikei z zamiarem zakupu. I co się okazało? Owszem znalazłem tą szafkę ale tylko jedną jedyną na sklepie,która nie jest na sprzedaż,bo okazało się,że nie mają jej w magazynie i w ogóle w polsce. Pytam się więc dlaczego ona tu stoi,skoro jej nie macie? Na co pani z obsługi powiedziała: "to element ekspozycji". :P pojechałem i już nigdy tam nie będe robił zakupówMiasto: KrakówSklep: Josepha Conrada 66dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Mariola21 paź, 2014Jestem niemile zaskoczona podwyzszona cena tealight-ow. 4 m-ce temu cena byla nizsza a ilosc wypelniacza 2 razy wieksza. Nie dosc ze jakosc wosku watpliwa to jeszcze zmniejszona o polowe. Zenada. Czy ikea jesdt tak biedna, ze ucieka sie do takich chwytow. Mysle, ze byly to moje ostatnie zakupy a kupowalam naprawde duze ilosci.Miasto: KrakówSklep: Josepha Conrada 66dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:3.0/5
- Władek02 paź, 2014IKEA Krakowska jest nieslowna i nie profesjonalna. nie dba o swoich klientow pod koniec sierpnia zapytalem sie o nowy katalog. otrzymalem odpowiedz,ze sa rozprowadzane i do 15.09 powinienem miec. po 15.09 ponowilem pytanie i otrzymalem odpowiedz ze powinienem miec lada dzien bo narazie kompletuja adresy ludzi do wysylki. obecnie sie zaczyna pazdziernik i katalogu nie ma. nie ma tez katalogu w samym sklepie zeby mozna bylo wziac. Jakosc szwedzka moze jest ale nie kompetentnosc personelu IkeiMiasto: KrakówSklep: Josepha Conrada 66dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Georges11 lip, 2014od trzech tygodni próbuję kupić w IKEA mebel i co tydzień mam (po odczekaniu ok 20 min) miłą informację że będzie za tydzień już 4 razy zostałem odesłany z kwitkiem. Sprawdzałem dostępność w innych województwach ten mebel jest dostępny w kilkunastu sztukach. Czyż , gdyby się szanowało klienta, nie warto by było sprowadzić ten mebel dla klienta i aby utrzymać poziom obsługi sprzedać go. Dawniej właściciel jak nie miał akurat towaru poszukiwanego przez klienta to pędził do konkurencji i kupował towar żeby go sprzedać swojemu klientowi (aby utrzymać klienta).Miasto: KrakówSklep: Josepha Conrada 66dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5