Ikea Łódź - mapa i adresy
Opinie o Ikea w Łodzi
12 opinii dla 1 sklepuIkeaOcena ogólna: 2,5/5
Obsługa sklepu: 2.1/5
Obsługa klienta: 2.5/5
- Magdalena03 lis, 2017Być może zabrzmi to śmiesznie ale nie kupujcie zestawu obiadowego Dinera. Chropowata powłoka talerzy przy zetknięciu ze sztućcami strasznie hałasuje. Nie możemy spokojnie zjeść posiłku równocześnie rozmawiając czy oglądając tv.Miasto: ŁódźSklep: Pabianicka 255dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:3.0/5
- BEATA11 sie, 2017Sklep jak sklep , ale uwaga na zakupy z usługą transportu i montażu mebli. Otóż transport i montaż to dwie różne ekipy , które bardzo często nie współgrają tzn . przyjeżdżają monterzy , nie ma mebli albo są meble nie ma monterów. A kontakt tylko z centralą gdzieś tam...Która jako rozwiązanie wyznacza nowy termin i tak można bez końca. Wczoraj podchodziłam do tej usługi po raz drugi i totalna porażka , następny termin 29 sierpień . Zrezygnowałam , meble sama złożyłam . Na szczęście tym razem dotarły meble nie monterzyMiasto: ŁódźSklep: Pabianicka 255dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- AdrianJ18 wrz, 2016Po 3 latach na dwóch frontach kuchennych zrobiły się małe defekty. Zgłosiłem online reklamację. Pani oddzwoniła. Przyjechała ekipa i wymienili mi fronty, z montażem za darmo. Polecam i dziękuję.Miasto: ŁódźSklep: Pabianicka 255dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Maciek12 sie, 2016Tylko w IKEA znaleźliśmy interesującą nas ofertę szafki wiszącej. Pan Sprzedawca potwierdził, wybraliśmy kolor i Pan zaczął komponować. Szafka z dwuskrzydłowymi drzwiami do wąskiego, jak to bywa, pomieszczenia z WC. Z drukarki wyszły tajemnicze nazwy czterech komponentów naszej przyszłej szafki, numery regałów, półek - jak to w IKEA. Grzecznie odszukaliśmy na półkach szczelnie zapakowane w ekologiczny karton części do "zrób to sam", zapłaciliśmy i wio! Montaż przebiegał gładko, mimo zdziwienia dolną częścią szafki z otworami, które w zasadzie do niczego wiszącemu meblowi przydać się nie mogą - ale! Po chwili okazało się, że szafka nie posiada "dachu" i po dokładniejszym obejrzeniu instrukcji (była wewnątrz, of course), okazała się być szafką pod zlewozmywak (stąd dziury w spodzie zapewne na nóżki - co niezbicie sugerowała instrukcja). Po wymianie wymownych spojrzeń z małżonką, doszliśmy do wniosku, że nada się, jeno trzeba dokupić deskę, która zwieńczyłaby całość i po krzyku. Kolejny pan Sprzedawca, stwierdził, że to niemożliwe i trzeba przywieźć całość z powrotem do sklepu, a oni skomponują od nowa. Nieco zirytowało mnie to, tym bardziej, że po co szafce pod zlewozmywak dwie poziome półki (jak najbardziej dodane do zestawu zgodnie z naszym życzeniem), a jeżeli one się komponują, to jaki problem dokupić górę? Machnąłem ręką - dotnie się coś w jakiejś stolarni - na trzecią wizytę na drugim końcu miasta nie miałem ochoty. Dociąłem, zamontowałem - działa! Przyszła kolej na finał, czyli drzwiczki. Nawet nie zdziwiłem się, że drzwi zamiast podwójnych, są pojedyncze, ale że Pan Kompozytor zapomniał dorzucić zawiasów, chociaż amortyzatory do nich przewidział - jak najbardziej. Ciężkie drzwi nad głową w intymnej WC-towej sytuacji i brak możliwości otwarcia tychże z uwagi na długość pojedynczego skrzydła w niewielkim pomieszczeniu, skutecznie zniechęciło mnie do usług i wyrobów IKEA. Sytuację nieco uratowała córka - Tata, daj mi to na książki! Koszt "nauki" 265 złotych.Miasto: ŁódźSklep: Pabianicka 255dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- Kalasanty11 lut, 2015Nie ma co narzekać - wielki moloch, w którym mogą zdarzy się zgrzyty. Ogólnie obsługę i produkty oceniam bardzo wysoko. Można znaleźć tanie buble, ale i rozsądne cenowo perełki. Wystarczy chcieć.Miasto: ŁódźSklep: Pabianicka 255dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
Odpowiedzi
polo15 lut, 2015Popieram. Obsługa super towar niezły nie narzekam a polecam - amanda24 paź, 2014Jest dużo klientów niezadowolonych z różnych sklepów nie tylko z IKEA.Najlepiej wszystko komentować i wszystkich obsmarować.Rzecz w tym że klienci sami popełniają najwięcej błędów. Robią nieprzemyślane zakupy,żle czytają metki i instrukcje a potem za wszystko winią obsługę.Ja jeszcae nie spotkałam się ze złą obsługą w sklepie IKEA w Łodzi.Niektórych pracowników tylko pozazdrościć.Jeszcze nikt nigdy nie odmówił mi pomocy w zakupionym towarze.Niektórzy klienci powinni się trochę ogarnąć bo zachowują się jakby ktoś ich wypuścił z buszu. To jakaś dzicz jest.Robiąc zakupy też trochę obserwuję i jestem tym przerażona.Cofamy się chyba do epoki kamienia łupanego.Naprawdę przykro patrzeć.Ja nawet to współczuję tym pracownikom oni powinni mieć płacone szkodliwe.Ludzie kupujący zmieńcie się trochę kultury nie jesteśmy już małpami. POZDRAWIAM zespół IKEA.Miasto: ŁódźSklep: Pabianicka 255dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.5/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:4.0/5