Opinie o Ikea
213 opinie dla 8 sklepówIkeaOcena ogólna: 2,5/5
Obsługa sklepu: 2.1/5
Obsługa klienta: 2.5/5
Jesteś klientem Ikea?
Dodaj opinię >
X
Miasto:
Imię:
Obsługa sklepu:
Poziom cen:
Opinia:
Wyślij opinię >
- Klara12 lip, 2019Ikea Family w Katowicach to żenada, w porównaniu do innych miast, mogliby już tam nic nie dawać do oferty,bo i po co2019-07-12; poziom cen oceniam po ofercie Ikea FamilyMiasto: KatowiceSklep: al. W. Rozdzieńskiego 95dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:1.0/5
- Nigdy więcej29 cze, 2019Nigdy więcej nie pszekroczę progu tego sklepu zgadnijcio co robią na ZAPLECZU a po godzinach na tęczowoMiasto: JankiSklep: pl. Szwedzki 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Tomasz28 cze, 2019Do KORPORACJI IKEA : W ciagu roku zostawiłem w Waszym sklepie ok. 1,5 tys. zł. DO MOMENTU PRZYWRÓCENIA DO PRACY/ odszkodowania dla Waszego byłego pracownika- zwolnionego z powodu wyznawanego światopoglądu i nie popierania przez niego nachaknie promowanych przez Was tzw. "wartości LGTB" (czytaj: totalitarnej ideologii LGTB) BOJKOTUJĘ Waszą firmę orat towary koncernu IKEA.Miasto: KrakówSklep: Josepha Conrada 66dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Agnieszka24 cze, 2019Przy okazji kupna mebli zamówiłam montaż, IKEA sama zaproponowała datę i godzinę. Na montaż nikt nie przyjechał, nie zadzwonił, NIC ZERO REAKCJI. Dopiero po naszym telefonie ustaliliśmy nowy termin montażu. DRAMAT, TO BYŁ MÓJ PIERWSZY I OSTATNI ZAKUP W TYM SKLEPIE.Miasto: GdańskSklep: Złota Karczma 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:2.0/5
- Arkadiusz16 maj, 2019To co robia z klientem to skandal. Zamowilem i zaplacilem za towar oraz transport. Towaru nie dostarczono w terminie, choc ich system wysyla wiadomości z zapewnieniami o wysylce towaru- kłamstwo. Po zgłoszeniu reklamacji konsultant obiecuje przydzielenie opiekuna w ciągu 5 dni-kłamstwo - nikt się nie kontaktuje. Zglaszam druga reklamacje. Co 2 dni wykonuje telefon z zapytaniem o stan załatwienia sprawy kazdy z konsultantow obiecuje tryb pilny i prosi o cierpliwość, obiecuje ze ktoś się skontaktuje- kłamstwo- nikt tego nie czyni.Mija 10 dni od zgłoszenia pierwszej reklamacji, otrzymuje wiadomość sms ze reklamacja została zamknieta. Kolejny konsultant oznajmia , ze w związku iż reklamacje dotyczyly tego samego problemu jedna z nich została zamknieta- oczywiście ta z wczesniejsza data. otrzymuje informacje ze trzeba czekac 14 dni na rozpatrzenie reklamacji licząc od zgłoszenia tej drugiej. Ta niby renomowana firma to totalna porazka. Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie, traktują klientów jak zlo konieczne, to karygodne abym musial upominać się o zapłacony towar. Z umowy wywiazuje się tylko klient, ikea ma wszystkich w dalekim powazaniu, maja swoje obroty i tysiące klientów którzy nadal się nabierają na ich rzetelność- to sciema.Pojedynczy klient to dla nich zbędny balast zwłaszcza gdy już za wszystko zaplacil. Rozczarowanie, zawod i wscieklosc na siebie ze wybrałem ten pseudo sklep.Miasto: WrocławSklep: Czekoladowa 7dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Marek18 kwi, 2019Uwaga na zestawy obiadowe w sklepie Ikea w Poznaniu. Obsługa została tak przeszkolona i poinstruowana, aby klientowi, który zamawia zestaw obiadowy JAK NAJMNIEJ WYDAĆ, oszczędzając w ten sposób produkty. Na przykład: zamawiając zestaw obiadowy klopsiki wieprzowo-wołowe w skład którego POWINNY wchodzić: klopsiki, borówka, sos, frytki lub ziemniaki oraz groszek zielony - klient otrzymuje tylko klopsiki, frytki lub ziemniaki oraz sos. Pozostałe produkty takie jak borówka oraz groszek zielony zamawiający jak nie UPOMNI SIĘ o nie to odchodzi z niepełnym zestawem. Jestem stałym klientem tego sklepu - jadam 2 lub 3 razy w tygodniu i obserwuję jak robi się klientów w konia, jak zamawiający odchodzą bez groszku, bez borówek. Czasem wydający zestaw pyta klienta czy życzy sobie borówkę, groszek ale jest to rzadkość i na własne oczy widzę jak klienci po zapłaceniu porównują zestaw który otrzymali z np. moim zestawem i są zdziwieni, że borówka i groszek zielony były w cenie zestawu za który zapłacili. To NIE WSZYSTKIE OSZCZĘDNOŚCI - chyba nazwać prawnie można byłoby to OSZUSTWA IKEI. Pozostałe oszczędności to wydawanie do zestawów frytek - szczędzone są jak tylko możliwe, kucharz po osobie zamawiającej ocenia ile frytek położyć na talerz. Jeśli zamawia się frytki oddzielnie to jest ich dwa razy więcej, ale położone na talerz w zestawie to symboliczne kilkanaście fryteczek. NIE MA W IKEI GRAMATURY zestawów, że np. frytek powinno byĆ 100gram, WSZYSTKO ZALEŻY OD HUMORU WYDAJĄCEJ OSOBY. To jest kpina w tak wielkiej firmie. Bywałem w sklepie Ikea we Wrocławiu i tam frytek każdemu do zestawu nakładają uczciwie. We Wrocławiu np. za pojemniczek do jedzenia na wynos, gdy chcemy coś zabrać do domu NIC SIĘ NIE PŁACIŁO, w Ikea w Poznaniu trzeba zapłacić 1 zł. Takich nieuczciwości w Poznaniu jest bardzo wiele można byłoby je dalej wymieniać, dlaczego tak się dzieje? Chyba chodzi o pieniądze kosztem klientów. W Poznaniu przeginają mocno. Dlaczego? Bo w Poznaniu są zawsze tłumy, zawsze pełno ludzi i chyba przez to grają tak nieuczciwie, aby więcej zarobić pieniędzy. We Wrocławiu nie ma nawet połowy ludzi, którzy przychodzą do restauracji jak w Poznaniu. Ale tłumy ludzi w restauracji w Poznaniu to nie efekt zadowolenia tylko specyfika usytuowania sklepu w Poznaniu, a Wrocławiu. W Poznaniu sklep jest na obrzeżu blokowisk mieszkaniowych, przychodzi wiele wiele emerytów i biednych osób, poza tym tramwaj podjeżdża pod sam sklep IKEA, a we Wrocławiu sklep Ikea na peryferiach dalekich, gdzie trzeba mieć auto, aby tam dojechać. Szkoda i żal mi ludzi niekiedy emerytów, rodzin widać, że ubogich z dziećmi przychodzących do Ikei w Poznaniu się najeść, a szczędzi, nie użyję słowa oszukuje się ich na produktach, które im się w zestawie należą. Uważam, że podanie GRAMATURY zestawu powinno być priorytetem w tym sklepie, ale czy do tego dojdzie nie wiem, może zwycięży pieniądz, a nie uczciwość. Stały klient tego sklepu od 2012 roku.Miasto: PoznańSklep: Szwedzka 10dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Vladi28 gru, 2018Fotele rozpadły się po 3 miesiącach, pękła jakaś deska w środku (fotel obity skaiem i nie można zobaczyć co to dokładnie). Reklamacja odrzucona (bez obejrzenia w środku) bo to niby uszkodzenie mechaniczne - a jakie ma być jak dają złe materiały, które się łamią. Unikajcie IKEA Targówek WarszawaMiasto: WarszawaSklep: Malborska 51dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Krzy27 lis, 2018Kupiliśmy kuchnię bez wszystkich frontów bo były niedostępne. Po niesiącu pokazały się z sklepie internetowym ikea. Zamówiliśmy. Najpier nie byli w stanie wysłać przez prawie 3 tygodnie. Potem kurier uszkodził paczkę ale protokół był dopiero po 2tyg. od wysyłki. Kolejny tydzień trwał zwrot uszkodzonych frontów do sklepu. Mineło 5tygodni od zamówienia kiedy sklep poinformował że nie może wysłać i zwrócą pieniądze ale dopiero za około 1,5tyg. JAKIŚ ABSURD. I żebyśmy zamówili sobie jeszcze raz. TOTALNA PORAŻKA. IKEA SIĘGNEŁA DNA. Odradzam wszystkim !!!!!!!!Miasto: WarszawaSklep: Malborska 51dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Krzysztof27 lis, 2018Kupiliśmy kuchnię bez wszystkich frontów bo były niedostępne. Po niesiącu pokazały się z sklepie internetowym ikea. Zamówiliśmy. Najpier nie byli w stanie wysłać przez prawie 3 tygodnie. Potem kurier uszkodził paczkę ale protokół był dopiero po 2tyg. od wysyłki. Kolejny tydzień trwał zwrot uszkodzonych frontów do sklepu. Mineło 5tygodni od zamówienia kiedy sklep poinformował że nie może wysłać i zwrócą pieniądze ale dopiero za około 1,5tyg. JAKIŚ ABSURD. I żebyśmy zamówili sobie jeszcze raz. TOTALNA PORAŻKA. IKEA SIĘGNEŁA DNA. Odradzam wszystkim !!!!!!!!Miasto: WarszawaSklep: Malborska 51dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Stafan11 paź, 2018W IKEA reklamowałem fotel, pod względem zabrudzeń nie do doczyszczenia... Reklamacja została uznana. Z fotelem był kupiony do kompletu podnóżek. W związku z wycofaniem kolorystyki fotel i podnóżek został uznany w reklamacji. Kasa na kartę IKEA! Jestem pod olbrzymim wrażeniem. Polecam zakupy. Kupiłem u nich wcześniej dwie kompletne kuchnie jedną z transportem: tu trochę namieszali i musiałem sam wracać i wymieniać. Ale to wina dostawcy. Źle dobrałem szafkę - przyjęli bez problemu pomimo że była skręcona. Odliczyli 10% wartości za korpus. 100% zwrot za front szafki. Wszystkie zakupy udokumentowane bez paragonów, a jedynie na karcie IKEA. Naprawdę polityka firmy wobec klientaMiasto: JankiSklep: pl. Szwedzki 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:4.0/5
- Ala13 wrz, 2018Przestrzegamy przed zakupami przez internet w Szczecinie , kierowca pomimo potwierdzenia nie dostarcza zamowionego towaru. Brak kasy i towaru pracownicy infolinii nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie gdzie jest zamówienie.Miasto: PoznańSklep: Szwedzka 10dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Juras04 wrz, 2018Być może zabrzmi to śmiesznie ale nie kupujcie zestawu obiadowego Dinera. Chropowata powłoka talerzy przy zetknięciu ze sztućcami strasznie hałasuje. Nie możemy spokojnie zjeść posiłku równocześnie rozmawiając czy oglądając tv.Miasto: GdańskSklep: Złota Karczma 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.5/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:4.0/5
- Jagoda16 cze, 2018Szanowni Państwo, przestrzegam wszystkich przed zakupami w IKEA i jakąkolwiek reklamacją. Problem z wydawaniem faktur VAT za zakupy na duże kwoty, pod nieprawdopodobnie byle pretekstem oraz nie uznawanie reklamacji w bardzo pokrętny sposób. Osoby przyjeżdzające na realizację uprzednio zatwierdzonej reklamacji, po prostu nie przyjeżdzają twierdząc,że właśnie byli.......i nikogo nie było. Nie ma żadnego telefonu od montażystów na 30 minut przed przyjazdem, o czym informuje fałszywie "obsługa klienta". W taki właśnie pokrętny sposób IKEA nie przyjmuje od klientów reklamacji, chyba, że w okienku na miejscu w sklepie. Jednak, gdy meble są już złożone w mieszkaniu/ mieszkaniach, jest to już wówczas niemożliwe do realizacji w okienku IKEA. Obsługa klienta w Warszawie w odpowiedzi na reklamację reklamacji, nazywa klientów oszustami. Uważam, że taki sposób zachowania obsługi klientów i montażystów, czyli brak możliwości realizacji złożonej reklamacji, jest celowy i zlecony przez samo kierownictwo IKEA, które to ma za nic rękojmię obowiązującą z mocy ustawy i gwarancję dla konsumentów i nie realizują w ten sposób jakiejkolwiek reklamacji. Sklepy IKEA obchodzą obowiązujące prawo, w ten sposób, że uznają wprawdzie reklamację w szczególności wtedy, gdy rzecz jest pozbawiona właściwości, które rzecz powinna mieć i o której konsument został zapewniony przez sprzedawcę IKEA lub gdy rzecz została wydana w stanie niezupełnym lecz pózniej już w tak pokrętny sposób w jaki opisałam powyżej, nie realizuje i nie ma zamiaru realizować swoich obowiązków wynikających wobec konsumenta. W związku z powyższym, ostrzegam wszystkich konsumentów IKEA przed celowymi praktykami stosowanymi przez IKEA w stosunku do swoich konsumentów by nie realizować przysługującej konsumentowi reklamacji. Dzwoniąc do centrali IKEA i po ponad 60 minutach lub nawet więcej oczekiwania na połączenie, możecie Państwo jeszcze usłyszeć, że to Wy jesteście oszustami. Moje sprawy reklamacyjne nie zostały zrealizowane do tej pory, a podobno montażyści jak usłyszałam w centrali w Warszawie, byli podobno już 3 razy , co oczywiście nie jest prawdą. Postępując w taki sposób, obawiam się, że moja reklamacja nie zostanie nigdy zrealizowana przez IKEA. Pozdrawiam wszystkich konsumentów i ponownie ostrzegam wszystkich przed takimi praktykami sklepu IKEA. JagodaMiasto: PoznańSklep: Szwedzka 10dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Zygmunt27 sie, 2018Zgadzam się z powyższą opinią. - Tomek05 mar, 2018Firma transportowa gdańskiej Ikei to jakaś kpina! 15 min przed planowanym odbiorem oświadczyli, że nie ma miejsca do parkowania i przyjadą kiedy indziej, gdy im wygrodzę miejsce do parkowania (przy głównej ulicy w mieście, ciekawe jak...). Wziąłem specjalnie wolne na odbiór i zamontowanie mebli, a dostawcę zaskoczył fakt, że w mieście trzeba jakoś zaparkować. Każda poważna firma by to ogarnęła, tu się komuś zwyczajnie nie chciało przejść z paczkami 100 od przecznicy, w której i tiry swobodnie parkują...ŻENADA. zdecydowanie polecam firmy, którym zależy na zarobku i nie mają klientów tak bardzo gdzieśMiasto: GdańskSklep: Złota Karczma 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Albert19 lip, 2018Zgadzam się - Barbara31 sty, 2018Czuję się OSZUKANA przez sklep Ikea. Kupiłam materac przez internet z transportem do punku odbioru w trakcie trwania promocji. 10% wartości materaca miało być zwrócone na kartę rabatową w formie elektronicznej lub papierowej. Organizator zadecydował że będzie to jednak jedynie forma papierowa o czym nie poinformował wyraźnie w regulaminie. W związku z powyższym muszę jechać 178km w jedną stronę do IKEA w Poznaniu aby odebrać kartę. SKANDAL!!!!!!!!!!! IKEA najwyraźniej dyskryminuje klientów zamiejscowych.Miasto: PoznańSklep: Szwedzka 10dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Grubdik23 kwi, 2018Możesz jechać do jakiejkolwiek Ikea, oni skontaktuj się ze sklepem który ma kartę i wydadzą ci inna o tej samej wartości na miejscuJanusz05 cze, 2018Może nie wiedziała o tym?Albert19 lip, 2018Zgadzam sięZygmunt27 sie, 2018Zgadzam sie. - Zygmunt22 sty, 2018Kasjerka w sklepie powiedziała mi żeby nie dawać żadnych pieniędzy za transport bo wszystko jest opłacone he he ja bym jej chętnie dał 100 zł na dzień u niech dźwiga te meble po schodach!!! Napiwki w tej pracy muszą być i żenada jest mówiąc w sklepie żeby nic chłopakom nie dawać!Miasto: WarszawaSklep: Malborska 51dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Janusz05 cze, 2018Może nie miała takiej wiedzy? - marzanna21 gru, 2017Fatalna jakość usług transportowych. Kierowca dotarł spóźniony, pomimo szerokiego zakresu czasu dostawy i brak możliwości jego doprecyzowania. Pojedyńczy pracownik sam wnosił wyposażenie niemałej kuchni, co zajęło mu ok. 40 min. W efekcie musiałam odwołać wcześniej zaplanowane spotkania służbowe, bo dojazd do gabinetu w godzinach szczytu zajła mi o 45min dłużej,Oczekiwanie na telefoniczną reklamację zajęło mi kolejne 86min!!! - ale sprawa nie została rozwiązana, z powodu przerwania połaczenia. Jutro też oczekuję na dostawę z IKEA - próba zmiany godz. i uzyskania gwarancji na dotrzymanie własnych zobiwiązań - nieskuteczna.Miasto: JankiSklep: pl. Szwedzki 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Grundik23 kwi, 2018To firma kurierska, Ikea ma tylko podpisane umowy z firmami podwykonawczymi, pamiętaj żeby zapisać na protokole przyjęcia towaru, iż się spóźniłi. Tylko wtedy możesz uzyskać jakąś rekompensatę - marzanna21 gru, 2017Fatalna jakość usług transportowych. Kierowca dotarł spóźniony, pomimo szerokiego zakresu czasu dostawy i brak możliwości jego doprecyzowania. Pojedyńczy pracownik sam wnosił wyposażenie niemałej kuchni, co zajęło mu ok. 40 min. W efekcie musiałam odwołać wcześniej zaplanowane spotkania służbowe, bo dojazd do gabinetu w godzinach szczytu zajła mi o 45min dłużej,Oczekiwanie na telefoniczną reklamację zajęło mi kolejne 86min!!! - ale sprawa nie została rozwiązana, z powodu przerwania połaczenia. Jutro też oczekuję na dostawę z IKEA - próba zmiany godz. i uzyskania gwarancji na dotrzymanie własnych zobiwiązań - nieskuteczna.Miasto: JankiSklep: pl. Szwedzki 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Ex-Klient03 lis, 2017System posprzedażowy poniżej wszelkich standardów. Z obserwacji wynika, że nie funkcjonuje sprawnie wymiana informacji między usługami montażu, przyjęcia reklamacji i realizacji reklamacji. Od dwóch miesięcy bezskutecznie próbowałam wyegzekwować sprawnie działający produkt - szafkę rtv. Transport produktu odbył się bez zakłóceń. Ale już montaż szafki to było wyzwanie dla panów monterów. Szuflady się nie domykały. Pan monter stwierdził: to wina prowadnic, na protokole odbioru wpiszemy, że prowadnice do wymiany i ktoś przyjedzie i je wymieni, to już Ikea się z Panią skontaktuje w przyszłym tygodniu. I to podpisanie protokołu odbioru zamiast zwrot wadliwego towaru to był mój błąd. Czekałam, aż się ktoś z Ikei odezwie. Nikt nie zadzwonił. Więc ja postanowiłam się dodzwonić do reklamacji Ikei. 3 dni próbowałam. Stale zajęte było. W końcu się udało. Kolejny monter przyjechał. Z nowymi prowadnicami. Działały tak samo jak te poprzednie. Stwierdził, że cała szafka do wymiany, poza frontami. Teraz już nie próbuję dzwonić. Jadę do sklepu. Pani w biurze obsługi umawia wizytę kolejnego montera. Nie może wydrukować potwierdzenia wizyty bo system nie działa. Wpisuje potwierdzenie wizyty na kartce ręcznie. W dniu wizyty montera, monter dzwoni: ma umówiony montaż, ale towaru nie dostał, więc co on ma montować? I znów czekam kilka tygodni. Niby wytrwała jestem. Ale są granice. W końcu pojechałam kolejny raz do sklepu. W biurze obsługi mówię, że nie odejdę dopóki nie załatwię definitywnie reklamacji zakupionego produktu. Byłam bardzo zdeterminowana, w końcu się udało pozbyć wadliwego produktu. Do sklepu Ikei się rozczarowałam. Nie polecamMiasto: WarszawaSklep: Malborska 51dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Magdalena03 lis, 2017Być może zabrzmi to śmiesznie ale nie kupujcie zestawu obiadowego Dinera. Chropowata powłoka talerzy przy zetknięciu ze sztućcami strasznie hałasuje. Nie możemy spokojnie zjeść posiłku równocześnie rozmawiając czy oglądając tv.Miasto: ŁódźSklep: Pabianicka 255dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:3.0/5