Ikea Poznań - mapa i adresy
Opinie o Ikea w Poznaniu
19 opinii dla 1 sklepuIkeaOcena ogólna: 2,5/5
Obsługa sklepu: 2.1/5
Obsługa klienta: 2.5/5
- Marek18 kwi, 2019Uwaga na zestawy obiadowe w sklepie Ikea w Poznaniu. Obsługa została tak przeszkolona i poinstruowana, aby klientowi, który zamawia zestaw obiadowy JAK NAJMNIEJ WYDAĆ, oszczędzając w ten sposób produkty. Na przykład: zamawiając zestaw obiadowy klopsiki wieprzowo-wołowe w skład którego POWINNY wchodzić: klopsiki, borówka, sos, frytki lub ziemniaki oraz groszek zielony - klient otrzymuje tylko klopsiki, frytki lub ziemniaki oraz sos. Pozostałe produkty takie jak borówka oraz groszek zielony zamawiający jak nie UPOMNI SIĘ o nie to odchodzi z niepełnym zestawem. Jestem stałym klientem tego sklepu - jadam 2 lub 3 razy w tygodniu i obserwuję jak robi się klientów w konia, jak zamawiający odchodzą bez groszku, bez borówek. Czasem wydający zestaw pyta klienta czy życzy sobie borówkę, groszek ale jest to rzadkość i na własne oczy widzę jak klienci po zapłaceniu porównują zestaw który otrzymali z np. moim zestawem i są zdziwieni, że borówka i groszek zielony były w cenie zestawu za który zapłacili. To NIE WSZYSTKIE OSZCZĘDNOŚCI - chyba nazwać prawnie można byłoby to OSZUSTWA IKEI. Pozostałe oszczędności to wydawanie do zestawów frytek - szczędzone są jak tylko możliwe, kucharz po osobie zamawiającej ocenia ile frytek położyć na talerz. Jeśli zamawia się frytki oddzielnie to jest ich dwa razy więcej, ale położone na talerz w zestawie to symboliczne kilkanaście fryteczek. NIE MA W IKEI GRAMATURY zestawów, że np. frytek powinno byĆ 100gram, WSZYSTKO ZALEŻY OD HUMORU WYDAJĄCEJ OSOBY. To jest kpina w tak wielkiej firmie. Bywałem w sklepie Ikea we Wrocławiu i tam frytek każdemu do zestawu nakładają uczciwie. We Wrocławiu np. za pojemniczek do jedzenia na wynos, gdy chcemy coś zabrać do domu NIC SIĘ NIE PŁACIŁO, w Ikea w Poznaniu trzeba zapłacić 1 zł. Takich nieuczciwości w Poznaniu jest bardzo wiele można byłoby je dalej wymieniać, dlaczego tak się dzieje? Chyba chodzi o pieniądze kosztem klientów. W Poznaniu przeginają mocno. Dlaczego? Bo w Poznaniu są zawsze tłumy, zawsze pełno ludzi i chyba przez to grają tak nieuczciwie, aby więcej zarobić pieniędzy. We Wrocławiu nie ma nawet połowy ludzi, którzy przychodzą do restauracji jak w Poznaniu. Ale tłumy ludzi w restauracji w Poznaniu to nie efekt zadowolenia tylko specyfika usytuowania sklepu w Poznaniu, a Wrocławiu. W Poznaniu sklep jest na obrzeżu blokowisk mieszkaniowych, przychodzi wiele wiele emerytów i biednych osób, poza tym tramwaj podjeżdża pod sam sklep IKEA, a we Wrocławiu sklep Ikea na peryferiach dalekich, gdzie trzeba mieć auto, aby tam dojechać. Szkoda i żal mi ludzi niekiedy emerytów, rodzin widać, że ubogich z dziećmi przychodzących do Ikei w Poznaniu się najeść, a szczędzi, nie użyję słowa oszukuje się ich na produktach, które im się w zestawie należą. Uważam, że podanie GRAMATURY zestawu powinno być priorytetem w tym sklepie, ale czy do tego dojdzie nie wiem, może zwycięży pieniądz, a nie uczciwość. Stały klient tego sklepu od 2012 roku.Miasto: PoznańSklep: Szwedzka 10dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Ala13 wrz, 2018Przestrzegamy przed zakupami przez internet w Szczecinie , kierowca pomimo potwierdzenia nie dostarcza zamowionego towaru. Brak kasy i towaru pracownicy infolinii nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie gdzie jest zamówienie.Miasto: PoznańSklep: Szwedzka 10dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Jagoda16 cze, 2018Szanowni Państwo, przestrzegam wszystkich przed zakupami w IKEA i jakąkolwiek reklamacją. Problem z wydawaniem faktur VAT za zakupy na duże kwoty, pod nieprawdopodobnie byle pretekstem oraz nie uznawanie reklamacji w bardzo pokrętny sposób. Osoby przyjeżdzające na realizację uprzednio zatwierdzonej reklamacji, po prostu nie przyjeżdzają twierdząc,że właśnie byli.......i nikogo nie było. Nie ma żadnego telefonu od montażystów na 30 minut przed przyjazdem, o czym informuje fałszywie "obsługa klienta". W taki właśnie pokrętny sposób IKEA nie przyjmuje od klientów reklamacji, chyba, że w okienku na miejscu w sklepie. Jednak, gdy meble są już złożone w mieszkaniu/ mieszkaniach, jest to już wówczas niemożliwe do realizacji w okienku IKEA. Obsługa klienta w Warszawie w odpowiedzi na reklamację reklamacji, nazywa klientów oszustami. Uważam, że taki sposób zachowania obsługi klientów i montażystów, czyli brak możliwości realizacji złożonej reklamacji, jest celowy i zlecony przez samo kierownictwo IKEA, które to ma za nic rękojmię obowiązującą z mocy ustawy i gwarancję dla konsumentów i nie realizują w ten sposób jakiejkolwiek reklamacji. Sklepy IKEA obchodzą obowiązujące prawo, w ten sposób, że uznają wprawdzie reklamację w szczególności wtedy, gdy rzecz jest pozbawiona właściwości, które rzecz powinna mieć i o której konsument został zapewniony przez sprzedawcę IKEA lub gdy rzecz została wydana w stanie niezupełnym lecz pózniej już w tak pokrętny sposób w jaki opisałam powyżej, nie realizuje i nie ma zamiaru realizować swoich obowiązków wynikających wobec konsumenta. W związku z powyższym, ostrzegam wszystkich konsumentów IKEA przed celowymi praktykami stosowanymi przez IKEA w stosunku do swoich konsumentów by nie realizować przysługującej konsumentowi reklamacji. Dzwoniąc do centrali IKEA i po ponad 60 minutach lub nawet więcej oczekiwania na połączenie, możecie Państwo jeszcze usłyszeć, że to Wy jesteście oszustami. Moje sprawy reklamacyjne nie zostały zrealizowane do tej pory, a podobno montażyści jak usłyszałam w centrali w Warszawie, byli podobno już 3 razy , co oczywiście nie jest prawdą. Postępując w taki sposób, obawiam się, że moja reklamacja nie zostanie nigdy zrealizowana przez IKEA. Pozdrawiam wszystkich konsumentów i ponownie ostrzegam wszystkich przed takimi praktykami sklepu IKEA. JagodaMiasto: PoznańSklep: Szwedzka 10dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Zygmunt27 sie, 2018Zgadzam się z powyższą opinią. - Barbara31 sty, 2018Czuję się OSZUKANA przez sklep Ikea. Kupiłam materac przez internet z transportem do punku odbioru w trakcie trwania promocji. 10% wartości materaca miało być zwrócone na kartę rabatową w formie elektronicznej lub papierowej. Organizator zadecydował że będzie to jednak jedynie forma papierowa o czym nie poinformował wyraźnie w regulaminie. W związku z powyższym muszę jechać 178km w jedną stronę do IKEA w Poznaniu aby odebrać kartę. SKANDAL!!!!!!!!!!! IKEA najwyraźniej dyskryminuje klientów zamiejscowych.Miasto: PoznańSklep: Szwedzka 10dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Grubdik23 kwi, 2018Możesz jechać do jakiejkolwiek Ikea, oni skontaktuj się ze sklepem który ma kartę i wydadzą ci inna o tej samej wartości na miejscuJanusz05 cze, 2018Może nie wiedziała o tym?Albert19 lip, 2018Zgadzam sięZygmunt27 sie, 2018Zgadzam sie. - Wojciech05 sty, 2015Jestem świeżo po zakupie dwóch krzeseł biurowych (Vilgot) - funkcjonalnie wszystko OK, natomiast zbulwersowała mnie kwestia informacji o cenie. Krzesło było wystawione w wersji z podłokietnikami. Kiedy odebrałem towar z regału okazało się, że wersja na regale podłokietników nie ma, można je osobno dokupić. Powie ktoś, że pewnie na dziale wisiała cena przy podłokietnikach, trzeba się było przyjrzeć. Racja, ale kto patrząc na zmontowane krzesło zakłada, że część jego elementów jest płatna dodatkowo? Równie dobrze mogło się okazać, że kupiłem taboret, do którego trzeba dokupić oparcie, kółka i podłokietniki. Nie mówiąc już o stosunku ceny podłokietników do całości - krzesło 200 zł, podłokietnik (kawałek rurki z plastikiem) - 50 zł.Miasto: PoznańSklep: Szwedzka 10dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:2.0/5
- Ania04 lis, 2014Dwa tygodnie temu zamawiałam meble,kanapy w Ikea.Jestem bardzo zadowolona z obsługi-bardzo sympatyczna i profesjonalna,służąca zawsze poradą.Transport również był o czasie-tutaj chciałam podziękować Panom za wręcz ekspresowe zmontowanie mebli,stały kontakt podczas montażu.Po prostu nie mam czego krytykować.Dla mnie jakość usług świadczonych przez Ikea w Poznaniu jest na wysokim poziomie-tak trzymać.Pozdrawiam wszystkich pracowników.Miasto: PoznańSklep: Szwedzka 10dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.5/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:4.0/5
Odpowiedzi
zdegustowany klient02 gru, 2014Być może w większości przypadków obsługa jest miła i fachowa, jednakże nie zawsze. Dotknęło mnie to osobiście, kiedy zareklamowałem stolik, bo po 2 miesiącach od zakupu pojawił się odprysk lakieru (lub jakiejś farby) na blacie. Pani w punkcie obsługi stwierdziła, iż jest to uszkodzenie mechaniczne (choć nie było widać żadnego śladu od uderzenia) i mojej reklamacji nie przyjmuje. Mógłbym się nawet z tym zgodzić, postanowiłem jednak złożyć pisemną reklamacje. Pani była tym faktem ogromnie zdziwiona i zdezorientowana w takim stopniu, że musiała udać się do swojego kierownika co ma zrobić z tak namolnym klientem. W ostatecznym rozrachunku wyszło, że mam napisać odwołanie od jej ustnej odpowiedzi na moją reklamację. Napisałem to odwołanie i chciałem pozostawić zareklamowany stolik. Obsługująca mnie Pani stwierdziła, że mam go zabrać ze sobą, bo ona już wszystko widziała i nie potrzebuje go więcej. Po raz pierwszy spotkałem się z przypadkiem zgłoszenia reklamacji bez pozostawienia zareklamowanego produktu. Dla mnie świadczy to o niskim poziomie obsługi klienta, a mówiąc dosadniej o przekazie sklepu IKEA do klientów - mamy was w d...