Ikea Warszawa - mapa i adresy
Opinie o Ikea w Warszawie
33 opinie dla 1 sklepuIkeaOcena ogólna: 2,5/5
Obsługa sklepu: 2.1/5
Obsługa klienta: 2.5/5
- Vladi28 gru, 2018Fotele rozpadły się po 3 miesiącach, pękła jakaś deska w środku (fotel obity skaiem i nie można zobaczyć co to dokładnie). Reklamacja odrzucona (bez obejrzenia w środku) bo to niby uszkodzenie mechaniczne - a jakie ma być jak dają złe materiały, które się łamią. Unikajcie IKEA Targówek WarszawaMiasto: WarszawaSklep: Malborska 51dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Krzy27 lis, 2018Kupiliśmy kuchnię bez wszystkich frontów bo były niedostępne. Po niesiącu pokazały się z sklepie internetowym ikea. Zamówiliśmy. Najpier nie byli w stanie wysłać przez prawie 3 tygodnie. Potem kurier uszkodził paczkę ale protokół był dopiero po 2tyg. od wysyłki. Kolejny tydzień trwał zwrot uszkodzonych frontów do sklepu. Mineło 5tygodni od zamówienia kiedy sklep poinformował że nie może wysłać i zwrócą pieniądze ale dopiero za około 1,5tyg. JAKIŚ ABSURD. I żebyśmy zamówili sobie jeszcze raz. TOTALNA PORAŻKA. IKEA SIĘGNEŁA DNA. Odradzam wszystkim !!!!!!!!Miasto: WarszawaSklep: Malborska 51dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Krzysztof27 lis, 2018Kupiliśmy kuchnię bez wszystkich frontów bo były niedostępne. Po niesiącu pokazały się z sklepie internetowym ikea. Zamówiliśmy. Najpier nie byli w stanie wysłać przez prawie 3 tygodnie. Potem kurier uszkodził paczkę ale protokół był dopiero po 2tyg. od wysyłki. Kolejny tydzień trwał zwrot uszkodzonych frontów do sklepu. Mineło 5tygodni od zamówienia kiedy sklep poinformował że nie może wysłać i zwrócą pieniądze ale dopiero za około 1,5tyg. JAKIŚ ABSURD. I żebyśmy zamówili sobie jeszcze raz. TOTALNA PORAŻKA. IKEA SIĘGNEŁA DNA. Odradzam wszystkim !!!!!!!!Miasto: WarszawaSklep: Malborska 51dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Zygmunt22 sty, 2018Kasjerka w sklepie powiedziała mi żeby nie dawać żadnych pieniędzy za transport bo wszystko jest opłacone he he ja bym jej chętnie dał 100 zł na dzień u niech dźwiga te meble po schodach!!! Napiwki w tej pracy muszą być i żenada jest mówiąc w sklepie żeby nic chłopakom nie dawać!Miasto: WarszawaSklep: Malborska 51dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Janusz05 cze, 2018Może nie miała takiej wiedzy? - Ex-Klient03 lis, 2017System posprzedażowy poniżej wszelkich standardów. Z obserwacji wynika, że nie funkcjonuje sprawnie wymiana informacji między usługami montażu, przyjęcia reklamacji i realizacji reklamacji. Od dwóch miesięcy bezskutecznie próbowałam wyegzekwować sprawnie działający produkt - szafkę rtv. Transport produktu odbył się bez zakłóceń. Ale już montaż szafki to było wyzwanie dla panów monterów. Szuflady się nie domykały. Pan monter stwierdził: to wina prowadnic, na protokole odbioru wpiszemy, że prowadnice do wymiany i ktoś przyjedzie i je wymieni, to już Ikea się z Panią skontaktuje w przyszłym tygodniu. I to podpisanie protokołu odbioru zamiast zwrot wadliwego towaru to był mój błąd. Czekałam, aż się ktoś z Ikei odezwie. Nikt nie zadzwonił. Więc ja postanowiłam się dodzwonić do reklamacji Ikei. 3 dni próbowałam. Stale zajęte było. W końcu się udało. Kolejny monter przyjechał. Z nowymi prowadnicami. Działały tak samo jak te poprzednie. Stwierdził, że cała szafka do wymiany, poza frontami. Teraz już nie próbuję dzwonić. Jadę do sklepu. Pani w biurze obsługi umawia wizytę kolejnego montera. Nie może wydrukować potwierdzenia wizyty bo system nie działa. Wpisuje potwierdzenie wizyty na kartce ręcznie. W dniu wizyty montera, monter dzwoni: ma umówiony montaż, ale towaru nie dostał, więc co on ma montować? I znów czekam kilka tygodni. Niby wytrwała jestem. Ale są granice. W końcu pojechałam kolejny raz do sklepu. W biurze obsługi mówię, że nie odejdę dopóki nie załatwię definitywnie reklamacji zakupionego produktu. Byłam bardzo zdeterminowana, w końcu się udało pozbyć wadliwego produktu. Do sklepu Ikei się rozczarowałam. Nie polecamMiasto: WarszawaSklep: Malborska 51dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Stańczyk26 paź, 2017IKEA. Jeśli ktoś kupi produkt z wadą to zobaczy jak IKEA szanuje polskie prawo! Powodzenia! Mam w domu bubel Ikei i problem z działem reklamy, który stosuje prawo wybiórczo. Dla nich wymiana towaru na nowy nie powoduje, że prawo rękojmi działa od początku. Mam półroczny uszkodzony bubel, a Ikea twierdzi że on ma dla nich dwa lata. Nie dajcie się oszukiwać.Miasto: WarszawaSklep: Malborska 51dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5