Ikea Wrocław - mapa i adresy
Opinie o Ikea we Wrocławiu
18 opinii dla 1 sklepuIkeaOcena ogólna: 2,5/5
Obsługa sklepu: 2.1/5
Obsługa klienta: 2.5/5
- Arkadiusz16 maj, 2019To co robia z klientem to skandal. Zamowilem i zaplacilem za towar oraz transport. Towaru nie dostarczono w terminie, choc ich system wysyla wiadomości z zapewnieniami o wysylce towaru- kłamstwo. Po zgłoszeniu reklamacji konsultant obiecuje przydzielenie opiekuna w ciągu 5 dni-kłamstwo - nikt się nie kontaktuje. Zglaszam druga reklamacje. Co 2 dni wykonuje telefon z zapytaniem o stan załatwienia sprawy kazdy z konsultantow obiecuje tryb pilny i prosi o cierpliwość, obiecuje ze ktoś się skontaktuje- kłamstwo- nikt tego nie czyni.Mija 10 dni od zgłoszenia pierwszej reklamacji, otrzymuje wiadomość sms ze reklamacja została zamknieta. Kolejny konsultant oznajmia , ze w związku iż reklamacje dotyczyly tego samego problemu jedna z nich została zamknieta- oczywiście ta z wczesniejsza data. otrzymuje informacje ze trzeba czekac 14 dni na rozpatrzenie reklamacji licząc od zgłoszenia tej drugiej. Ta niby renomowana firma to totalna porazka. Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie, traktują klientów jak zlo konieczne, to karygodne abym musial upominać się o zapłacony towar. Z umowy wywiazuje się tylko klient, ikea ma wszystkich w dalekim powazaniu, maja swoje obroty i tysiące klientów którzy nadal się nabierają na ich rzetelność- to sciema.Pojedynczy klient to dla nich zbędny balast zwłaszcza gdy już za wszystko zaplacil. Rozczarowanie, zawod i wscieklosc na siebie ze wybrałem ten pseudo sklep.Miasto: WrocławSklep: Czekoladowa 7dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Alicja25 sie, 2017Już nigdy nie zamówię transportu z IKEA. Za pierwszym razem meble przyjechały uszkodzone - reklamacja i złożenie po dwóch tygodniach. Za drugim razem kuchnia - brak trzech paczek + jeden uszkodzony element - dwie reklamacje. Bardziej opłaca się poprosić kogoś z rodziny, aby przewiózł meble niż później tracić czas i nerwy.Miasto: WrocławSklep: Czekoladowa 7dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:3.0/5
- Marcin16 gru, 2016Jestem rozczarowany spadkiem jakości oferowanych przez IKEA mebli i fatalną obsługą posprzedażową a zwłaszcza transportem. Jakiś miesiąc temu kupiliśmy PAXa o szerokości 2 x 75cm i wysokości około 2,3m. Ponieważ trudno to wrzucić do sedana zakupiliśmy też usługę transportu. Meble przywieźli w najszybszym możliwym terminie czyli po około tygodniu. Ponieważ spóźnili się o godzinę względem ustalonej telefonicznie i wobec innych planów które mieliśmy na ten dzień zaledwie zdążyliśmy ich wpuścić żeby pownosili paczki do mieszkania i musieliśmy gdzies pojechać więc nie oglądaliśmy tego co przywieźli. Wieczorem okazało się, że jeden z metalowych koszy jest dosłownie zmasakrowany z jednej strony, tak jakby komuś wypadł z rąk i przejechał się po chropowatym betonie. Kosz odłożyliśmy na bok do wymiany i zaczęliśmy skręcać resztę szafy. Szybko okazało się, że jeden z korpusów PAXa też jest uszkodzony (paczka była 'dziabnięta' na końcu tak mocno i głęboko, że nie pomogły tekturowe zabezpieczenia na końcu). Musieliśmy przerwać skręcanie. Następnego dnia żona pojechała do IKEA z uszkodzonym koszem i przy okazji żeby zgłosić uszkodzenie korpusu szafy. Reklamacja niby została przyjęta i został podany termin, kiedy ktoś z IKEA przyjedzie i zobaczy uszkodzony bok szafy, ale z powodu problemów z systemem komputerowym nie zostało wygenerowane żadne potwierdzenie tego (wizyta miała być po około 2 tygodniach...). Po około tygodniu żona zadzwoniła żeby sprawdzić, czy na pewno reklamacja jest w systemie, i co? Oczywiście nie było i moglibyśmy sobie czekać do ruskiej Wielkanocy. Musiała umówić wizytę na nowo i znów oczekiwanie około 2 tygodnie... Ale tym razem w terminie zjawił się się pracownik IKEA, obejrzał i potwierdził - do wymiany. Z tym, że nową część przywiozą dopiero za tydzień. Tak jakby nie mógł zabrać ze sobą i najwyżej by nie wykorzystał gdyby reklamacja nie została uznana. Woleli przyjeżdżać dwa razy - idiotyzm do kwadratu. Po tygodniu przywieźli nowy korpus szafy więc wczoraj skręcaliśmy. Tym razem okazało się, że nowy korpus jest albo z innej partii produkcyjnej albo nawet z innej fabryki. Inaczej w środku popakowany a co gorsza - wyższy od drugiej części szafy o jakieś 2-3mm. Niby niewiele ale jeśli na dole i do góry trzeba przykręcić prowadnice metalowe pod drzwi przesuwne nawet taka różnica ma znaczenie. Postanowiliśmy, że nie będziemy tego już reklamować, bo chcemy mieć szafę do świąt złożoną... Popodkładaliśmy pod niższą część szafy kawałki kartonu, żeby chociaż górę wyrównać - górna prowadnica ważniejsza. Potem zaczęliśmy montować półki. Niestety, tu też czekała nas niemiła niespodzianka. Gdy zaczęliśmy je rozpakowywać, okazało się, że prawie każda jest w mniejszym lub większym stopniu uszkodzona - na 7 półek aż 5 ma jakieś uszkodzenia na przedniej (tej najbardziej widocznej) krawędzi :( I tak oto mimo szczerych chęci nie udało nam się skręcić szafy wczoraj i czeka nas kolejna wizyta w IKEA...Miasto: WrocławSklep: Czekoladowa 7dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:3.0/5
- Ewelina05 gru, 2016Jestem stałą klientką Ikei, pracuję również w branży wnętrzarskiej, prowadzę własne biuro projektowe i wielu z moich klientów do tej pory nakłaniałam na zakupy w Waszym sklepie. Wczoraj Ikea rozczarowała mnie na całej linii...W piątek 2.12 zakupiłam kuchnię wraz z AGD za niemałe pieniądze...Transport został umówiony na niedzielę 4.12...i nie dojechał...Panom najwidoczniej nie chciało się pracować. Wykpili się faktem, że domofon nie działa, kiedy w momencie zakupu i wypełniania formularza transportowego, poinformowałam sprzedawcę o tym fakcie. Pan sprzedawca natomiast stwierdził, że Panowie z transportu dzwonią godzinę przed dostawą i jak są na miejscu. Bo tak mówi regulamin. Niestety nikt do mnie nie zadzwonił, ani do mojego męża, gdyż zostały podane dwa numery telefonu. Zadzwonił natomiast Pan z Biura Obsługi Klienta z propozycją przeniesienia terminu transportu na wtorek!!! Oraz z informacją o awizie, którego nie ma...Efekt niedotrzymania przez Państwa terminu jest taki: wzięliśmy specjalnie urlopy na poniedziałek i wtorek, aby złożyć meble, ponieważ na jutro na godzinę 15 mamy zamówiony pomiar blatu. Jest to warunek tego, żeby blat został zamontowany jeszcze przed świętami. Jeżeli firma transportowa, łaskawie trafi do mnie we wtorek, nie będziemy w stanie skręcić kuchni na pomiar i wówczas blat montowany będzie po nowym roku. Efekt - Ikea potrafi robić piękne świąteczne, rodzinne reklamy...a własnym klientom funduje brak świąt...bo przepraszam...jak mam zrobić święta w kuchni bez blatu? I taka jest konsekwencja braku terminowości, niechęci i lenistwa osób pracujących w dziale transportu. Jest to kpina! Nadmieniam, że za transport zapłaciłam, bo przecież jest to usługa płatna, niemałe pieniądze, usługa jeszcze oczywiście nie została wykonana, a jeżeli wykonana zostanie-to nie w terminie i z konsekwencją braku świąt dla mnie i mojej rodziny!!! Brawo Ikea, ROZCZAROWAŁAŚ MNIE...dzięki Tobie moja rodzina w tym roku świąt nie ma :)))))Miasto: WrocławSklep: Czekoladowa 7dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Dariusz05 sie, 2016Usługi w Ikea to porażka.Kupiłem tam meble kuchenne- Ikea Wrocław.Transport, montaż we własnym zakresie. Blaty postanowiłem kupić 2 dni później z transportem, aby nie zastawiać całego domu-miały być dostarczone w poniedziałek. Dotarły w piątek.O terminie piątkowym dowiedziałem się dopiero w środę, po wielu telefonach wykonanych wyłącznie przeze mnie(IKEA milczała,a połączyć się z działem reklamacji czy transportu- to wielki sukces).5dni zmarnowanego urlopu, bez wody i gazu w kuchni- bo stary sprzęt wyniosłem w poniedziałek. Współczuję osobom,które zamówiły usługę w IKEA np.montażu całej kuchni, skora ja przy transporcie samych blatów straciłem tyle czasu ,nerwów i pieniędzy -cenę transportu uważam za zbyt wygórowaną, a jego realizację skandaliczną.Miasto: WrocławSklep: Czekoladowa 7dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Joanna26 lut, 2016Ten sklep to jakaś porażka. Skorzystałam z zakupów jedynie cztery razy i zawsze były problemy. Pierwszy raz po paru godzinach zakupów w tym beznadziejnym korytarzu dotarliśmy w końcu do kasy przy której okazało się że nie można zapłacić kartą bo mają awarię terminali. Za drugim razem czekaliśmy na odbiór mebli ponad 1,5 godziny bo obsługa się pomyliła i zamiast wydać nam meble przeznaczyła je na transport którego nie zamawialiśmy. Przypadek trzeci zamówione biurko z transportem - przyszło zniszczone a ekipa na wymianę blatu pojawiła się dopiero po 2 tygodniach. Po czwarte przy dostawie mebli podczas ich wnoszenia pracownicy firmy uszkodzili mi ścianę w firmie odpadł od niej tynk po uderzeniu a Ikea nie uznała reklamacji. Żenada przereklamowany beznadziejny sklepMiasto: WrocławSklep: Czekoladowa 7dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:1.0/5