JYSK Bielsko-Biała - mapa i adresy
Opinie o JYSK w Bielsku-Białej
4 opinie dla 1 sklepuJYSKOcena ogólna: 2,1/5
Obsługa sklepu: 2.0/5
Obsługa klienta: 2.7/5
- Klient09 lip, 2016Obsługa na fatalnym poziomie. Nikt nie karze tam pracować a jak się już pracuje to powinno się jakość dostosować do wymagań i obowiązków tego zawodu. Nie tylko pracownicy jysk mają takie warunki a jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Chciałam kupić kolejne rzeczy,ale po opryskliwych nieuprzejmych pracownikach, na których trafiłam zrezygnuje.... takim czymś traci się szacunek, dobre opinie oraz klienta! Towar ma słabą jakość, tandetnie wygląda, a ceny są wygórowane. I jeszcze to proponowanie KUPNA "siatki" przy kasie...marketing się kłania. Nie polecam, nie skorzystam więcej.Miasto: Bielsko-BiałaSklep: Boh. Monte Cassino 421dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Rysiek21 wrz, 2015Jak w XX wieku nie można połączyć się telefonicznie z danym sklepem a tylko z infolinią, która nie ma możliwości przełączenia rozmowy to sam ten fakt świadczy o poziomie firmy, tragedia.Miasto: Bielsko-BiałaSklep: Boh. Monte Cassino 421dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
ccc19 cze, 2016Byłam pracownikiem przez 3 lata w tej firmie, Firma oszczędza jak się da ,regionalni mają dzięki temu wyższe pensje. Grafiki są układane tak żeby były 2 osoby w sklepie ( faktycznie można przewidzieć że w sobotę będzie ruch jak w auchan ale gdy w grę wchodzi kasa to przełożeni mają cie gdzieś) trzeba biegać jak poparzony w pocie czoła, klienci o ciebie się kłócą a twoja lista zadań się nie kończy, jak jesteś na kasie to cie nie ma na swoim dziale i koło się zamyka, ludzie się denerwują a ty na nich bo zapieprzasz jak wół przez przełożonych, Polaczek głupi to nie ma wyboru ale w innych krajach by nie przeszło takie podejście do pracownika - weronika30 maj, 2015NIE POLECAM regału Horens. 4 elementy były uszczerbione, a na białym meblu to bardzo widoczne. Oceniam mebel jako niskiej jakości w stosunku do ceny, miękka płyta, kiepska jakość. Na stronie Jysk wysyłkowego nie pojawiła się moja negatywna opinia- strona ma nieobiektywne opinie!!!Miasto: Bielsko-BiałaSklep: Boh. Monte Cassino 421dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:2.0/5
- Jola29 sie, 2014Ja również jestem niezadowolona, często obsługa olewa klienta, jest nieuprzejma i odpowiada na pytania z niechęcią. Na pytanie o gwarancję na materac, która ma 25 lat czy jeśli materac się zapadnie to czy ta gwarancja to uwzględnia pracownik odpowiedział, że to zależy od osoby przyjmującej reklamację. OBŁĘD czy tak trudno odp czy na to jest gwarancja czy nie, fajnie jest zachęcać ludzi 25 letnią gwarancją, która w rzeczywistości tak naprawdę nie istnieje.Miasto: Bielsko-BiałaSklep: Boh. Monte Cassino 421dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5