Leroy Merlin - Markety Gliwice - mapa i adresy
Opinie o Leroy Merlin - Markety w Gliwicach
2 opinie dla 2 sklepówLeroy Merlin - MarketyOcena ogólna: 2,7/5
Obsługa sklepu: 1.4/5
Obsługa klienta: 2.1/5
- Rene11 maj, 2017Ten sklep to totalna porażka! Nigdy tam nie wrócę. Gdy zapytałam o rozmiar szafki rogowej do kuchni na zamówienie, gdyż na stronie internetowej był niejasny opis pani z punktu kuchnia nie potrafiła mi udzielić informacji i powiedziała ze dopiero po weekendzie moze zadzwonic do producenta i mam przyjechać po weekendzie. Po weekendzie zadzwoniłam zapytac o ten rozmiar, odebrał pan z działu kuchnia i rowniez nie potrafił odpowiedzieć ma moje pytanie, powiedział ze zadzwoni do producenta i do mnie oddzwoni. Oddzwonił twierdząc, że tam nikt nie odbiera ale jego zdaniem szafka bez blatu ma wymiar 90*90. Zaraz po zakończeniu rozmowy zadzwoniłam osobiście do producenta, dodzwoniłam ze bez problemu i dowiedziałam sie, ze szafka ma wymiar 79*79 a nie tak jak się wydawało panu z leroy.. Do tego wszystkiego zamówiłam płytki do kuchni na ścianę bo oczywiście nie mieli na stanie, płytki miały być za 5 dni. Po 4 dniach dostałam SMS ze są do odbioru, w piąty dzień zadzwoniłam ze za 15min będę po nie i potwierdzono mi, że zamowienie jest gotowe do odbioru. Gdy pojechałam po płytki okazało się, że są ale zamiast 3 paczek, są tylko 2. Oczywiscie najpierw trzeba było czekac pod magazynem 20min., potem znowu w punkcie obsługi na zwrot pieniędzy bo w leroy powiedzieli, że mogą domówić tą paczkę ale będzie za kolejne 5 dni.. Pracownicy mają gdzieś klienta, słowa przepraszam nie usłyszałam, winnego nie było. Najgorszy sklep ever!Miasto: GliwiceSklep: Al. Jana Nowaka Jeziorańskiego 3dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Mariusz13 lut, 2017Dzień dobry.12 lutego o godzinie 12.00 usiłowałem oddać zakupione 3 kołki rozporowe długości 20 cm na podstawie faktury. Obsługa sklepu stwierdziła, że kołki były używane ( ślady po pyle ceglanym i brak naklejek ). Faktem jest że 2 kołki były wsuwane w mur i okazały się zbyt krótkie, stąd pomysł oddania ich do sklepu LM w Gliwicach. Na moją prośbę poproszono Panią Kierownik, która stwierdziła że i 3 kołek także był używany, choć to nieprawda bo nie był. Ale nie chodzi już o celową odmowę przyjęcia towaru o łącznej wartości zaledwie 20 złotych. (jeden z kołków nie był używany, brak śladów pyłu ceglanego i uszkodzeń, ale o fakt w jaki sposób "Pani Kierownik" zwróciła się do mnie " dlaczego Pan się rzuca"..... Gratuluję poziomu obsługi, kultury osobistej kierownictwa i życzę wielu sukcesów...szczególnie wobec konkurencji w Gliwicach, która nie tylko ma niższe ceny ale także kulturalną obsługę. Ja na pewno niczego nigdy nie kupię w LM. Zamierzam tę opinię opublikować na forach społecznościowych. Dla Państwa informacji Castorama w Gliwicach w ubiegłym roku przyjęła zwrot mebla ogrodowego o wartości 300 zł, pomimo dużych wątpliwości co do zasadności mojego użytkowania wymienionego mebla. Jednak Castorama uznała moją reklamację, jak podkreślono w liście "DLA DOBRA KLIENTA". Nie oczekuję odpowiedzi z Państwa strony. Firma, która tak traktuje klientów z pewnością z zasady nie odpowiada na żadne skargi. Z poważaniem Mariusz, były klientMiasto: GliwiceSklep: Al. Jana Nowaka Jeziorańskiego 3dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5