Leroy Merlin - Markety Kalisz - mapa i adresy
Opinie o Leroy Merlin - Markety w Kaliszu
4 opinie dla 1 sklepuLeroy Merlin - MarketyOcena ogólna: 2,7/5
Obsługa sklepu: 1.4/5
Obsługa klienta: 2.1/5
- Danuta20 wrz, 2017Dokonałam w tym sklepie zakupu blatu kuchennego. Prosiłam o konkretny wymiar ( i taki był na zleceniu oraz paragonie), jednak blat przycięto na wymiar o 10 cm krótszy. Straciłam czas, paliwo, blat był wnoszony na III piętro ( co nie jest łatwe przy chorobach kjręgosłupa). Kiedy okazało się, że przycięto go nieprawidłowo, nie można było uzyskać połączenia telefonicznego z żadnym z numerów podanych na paragonie. Blat więc znoszony był więc ponownie do samochodu i odwożony do sklepu. Tam okazało się, że nie ma już płyty na wymiar, który potrzebuję. Blaty z nowej dostawy były, ale "nie wiadomo gdzie". Zostałam odprawiona " z kwitkiem" do stanowiska reklamacyjnego po zwrot gotówki. Od dwóch obsługujących młodych panów rozbawionych całą sytuacją nie usłyszałam nawet zwykłego PRZEPRASZAM. P.s. potrzebny blat zakupiłam w sklepie CASTORAMA Tam przycięto mi go na prawidłowy wymiar. Obsługa przebiegała miło i sprawnie.Miasto: KaliszSklep: Poznańska 121-131dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
Pele05 kwi, 2019Witam trzeba przyznacze ze w Leroy do przycimania plyt itd strasznie niedbale podchodza ,a w Castoramie podchodza tak jak w wiekszosci sklepow nie maproblemu nawet o 0,5cm - Maja13 maj, 2017Fatalna obsługa. Pani zajmująca się wizualizacjami nie była pomocna, nie wspominając już o reszcie obsługi z działu "łazienka". Próbniki ( płatne) jeśli już są, to w totalnym nieładzie, nic nie da się znaleźć. Nie polecam.Miasto: KaliszSklep: Poznańska 121-131dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:2.0/5
Odpowiedzi
Użytkownik16 paź, 2017A od kiedy próbki mają być bezpłatne jeśli można je zwrócić jak każdy towar zakupiony w markecie - Anna27 sty, 2016Obsługa reklamacji to w tym sklepie totalna porażka. Nauczona uprzejmości i uczciwości przez drugi "duży" kaliski market budowlany udałam się do Leroy-a zareklamować uszkodzony mechanicznie i niedziałający sprzęt. Poprosiłam o wymianę na nowy bądź zwrot gotówki na co usłyszałam od młodziutkiej pracownicy(dla której najważniejsze przesłanie w życiu to - muszę dbać o siebie a Klienta mam gdzieś ), że w grę wchodzi jedynie reklamacja bo uszkodzony sprzęt nie może trafić ponownie na półkę. No i zaczęło się ... do rozmowy wtrąciła się starsza koleżanka, która zamiast załagodzić sytuację (wychodzi brak szkoleń pracowników z obsługi trudnych klientów ) tylko dolala oliwy do ognia zaostrzajac sytuację. Finał jest taki, że dostałam zwrot pieniędzy a smród pozostał. Jestem tak wkurzona sytuacją, że nie będę już kupować w tym przybytku, tym bardziej, że ok 2 tygodnie wcześniej miałam podobną sytuacje w konkurencyjnym markecie i zostałam potraktowana z należytym szacunkiem (towar bez słowa wymieniony na nowy).Absolutnie nie polecam.Miasto: KaliszSklep: Poznańska 121-131dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
Miły13 wrz, 2017Czy wy puste ludziki nie rozumiecie że jeśli coś jest mechanicznie uszkodzone albo w ogóle nie działa bo się zepsuło podczas użytkowania to jest reklamacja z tytułu gwarancji lub rękojmi i czeka się 2 tygodnie? Kiedy takie puste kasztany jak ty to pojmą? Prawo KC się kłania... Może kasjerka z własnej pensji ma za sprzęt który naprawiony zostanie przez producenta odesłany a nie będzie możliwości wstawienia go an półkę? Miałem kiedyś taką sytuację i byłem niemiłosiernie w....iony na kierownika decyzją jaką podjął wobec impertynenckiego kretyna który własnych praw nie znał a szczekał jak kundel uwiazany przed ów marketem. - Magda26 sty, 2016Byłam dziś kupić z mamą drzwi pokojowe i jestem bardzo nie zadowolona z obsługi w tym dziale. Po pierwsze dwa razy szłam po wózek, na które Pan miał nam te drzwi wpakować, ponieważ nie potrafił powiedzieć, że mam zabrać konkretny wózeczek, a ja jako że byłam nowicjuszem w kupowaniu w tym sklepie nie bardzo wiedziałam, że istnieje podział na konkretne wózki. Drugą sprawą jest to, że wiedząc, że poszłam po wózek, a została moja mama powinien z nią poczekać do czasu mojego przyjścia. A tu ja przychodzę i nikt się nami nie przejmuje. Jeden Pan z obsługi stoi odwrócony plecami i gdy podchodzi moja mama udaje, że jej nie widzi i nie słyszy, a gdy dzwoni telefon od razu bierze drzwi i odkłada je na magazyn. Drugi Pan przychodzi jak gdyby nic się nie stało i dopiero po 15 minutach bezczynnego stania z już prawidłowym wózeczkiem zostałyśmy obsłużone. Po trzecie Pani przy kasie. Jej ton głosu i podejście do klienta- poniżej normy. Miałam wrażenie, że jest w tym sklepie za karę i my ( klienci) jej przeszkadzamy. Ciut nadrobił Pan z doborem klamek do drzwi, ponieważ doradził nam kolorystycznie. Przejął się swoim zadaniem- nie to co koledzy powyżej. Wybrał dla nas bardzo ładne i w przyzwoitej cenie klamki. Ceny w LM są strasznie wysokie. Czasem, gdy jest promocja uda się coś kupić w przyzwoitej cenie, ale to tylko czasem. Mam nadzieję, że następnym razem będziemy mile potraktowane przez obsługę.Miasto: KaliszSklep: Poznańska 121-131dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:2.0/5