Opinie o Leroy Merlin - Markety
96 opinii dla 42 sklepówLeroy Merlin - MarketyOcena ogólna: 2,7/5
Obsługa sklepu: 1.4/5
Obsługa klienta: 2.1/5
Jesteś klientem Leroy Merlin - Markety?
Dodaj opinię >
X
Miasto:
Imię:
Obsługa sklepu:
Poziom cen:
Opinia:
Wyślij opinię >
- przemek26 paź, 2018dno dno dno masakra obsługa fatalna towar fatalny kopiłem 3 drzwi z ościeżnicą ani jedne nie były kompletne masakra Sklep w JankachMiasto: WarszawaSklep: Al. Jana Pawła II 82dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Irena30 lip, 2018Obsługa fatalna - ponad pół godziny czekania i 3x upominania sie, aby ktos podszedł - wreszcie podszedł gnębiony przezemnie pan wstal od komputera. Poprosilam , aby poszukał mi odpowiednie drzwi (szerokość i lewe i ten model) bo ja tu nie widze, oswiadczyl że jak niewidze to pewnie nie ma i nie ma czasu teraz szukać i sobie poszedł - wiec wyszlam i drzwi kupiłam w innym markecie ... Podobnie kilka dni wcześniej znajoma została zignorowana chcąc kupić okap kuchenny ... - pan obsługujący powiedział jej że nie będzie jej sciagal z gory ( wyjść po drabinie) , aby sobie go poogladala i pomierzyla - obsługa nie znala dokładnych wymiarow okapu ( czyli glebokosc i wysokość) była podana tylko szerokość - potem pan z głupia miną powiedział, że może sobie nowa szafkę pod okap zrobić jak nie pasuje do starej - koleżanka oswiadczyla że będzie unikać tego marketu w Krasnem jak tylko się da ...- okap zamówiła gdzie indziejMiasto: KrasneSklep: Krasne 20adodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:2.0/5
- Roman28 sty, 2018Personel niekompetentny,brak rozeznania w dostępnosci towaru,każdy mowi co innego,totalna porażka,nie polecam.Miasto: ZgorzelecSklep: Jeleniogórska 38dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- Piotr31 paź, 2017Kurczę pod firmy montujace dzwi to normalni złodzieje tylko patrzą jak naciągnąć ludzi nie dajcie się nabraćMiasto: RumiaSklep: Grunwaldzka 108dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:2.0/5
- Rychu16 paź, 2017Ten sklep to porażka. Wystawili brykiet drzewny Ruf w cenie 5,89 zł za 1 pakiet (0,5 m wielkości informacja wisiała na regałach i stoisku). W kasie okazało się, że ów pakiet jest prawie dwa razy droższy, bo 9.99 zł. Totalne bordello. Dyrekcja nie panuje nad tym co się dzieje w sklepie. Jestem zdegustowany poziomem obsługi klienta. Pojechałem do Castoramy. A tam 5.78 zł za pakiet na stoisku i w kasie. Czy to inna Europa?Miasto: SosnowiecSklep: Zuzanny 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Danuta20 wrz, 2017Dokonałam w tym sklepie zakupu blatu kuchennego. Prosiłam o konkretny wymiar ( i taki był na zleceniu oraz paragonie), jednak blat przycięto na wymiar o 10 cm krótszy. Straciłam czas, paliwo, blat był wnoszony na III piętro ( co nie jest łatwe przy chorobach kjręgosłupa). Kiedy okazało się, że przycięto go nieprawidłowo, nie można było uzyskać połączenia telefonicznego z żadnym z numerów podanych na paragonie. Blat więc znoszony był więc ponownie do samochodu i odwożony do sklepu. Tam okazało się, że nie ma już płyty na wymiar, który potrzebuję. Blaty z nowej dostawy były, ale "nie wiadomo gdzie". Zostałam odprawiona " z kwitkiem" do stanowiska reklamacyjnego po zwrot gotówki. Od dwóch obsługujących młodych panów rozbawionych całą sytuacją nie usłyszałam nawet zwykłego PRZEPRASZAM. P.s. potrzebny blat zakupiłam w sklepie CASTORAMA Tam przycięto mi go na prawidłowy wymiar. Obsługa przebiegała miło i sprawnie.Miasto: KaliszSklep: Poznańska 121-131dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
Pele05 kwi, 2019Witam trzeba przyznacze ze w Leroy do przycimania plyt itd strasznie niedbale podchodza ,a w Castoramie podchodza tak jak w wiekszosci sklepow nie maproblemu nawet o 0,5cm - Hop16 wrz, 2017Pracownicy niegrzeczni, nieuprzejmi i nie pomocni. Udzielają niespójnych informacji, pani w kasie opryskliwa że nie wiem że za kartę lojalnościową muszę dodatkowo zapłacić 20 zł o czym nie wiedziałam bo pan który mi ją wcisnął nic o tym nie wspomniał, a w obsłudze klienta młoda blondynka była najwyraźniej oburzona gdy pytałam o bon rabatowy który sie niby należał po wydaniu 1500 zł na 15 urodziny ale jednak sie nie należał bo nie odebrałam dziś zakupów sama tylko zapłaciłam za dowóz. Na koniec zrobiła bardzo niegrzeczny komentarz na mój temat który niestety usłyszały moje dzieci. Poniżej jakichkolwiek standardów w obsłudze klienta.Miasto: Bielsko-BiałaSklep: Bohaterów Monte Cassino 419dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- B.Selman07 sie, 2017Mialam przyjemnosc byc klientka sklepu Leroy Merlin pod koniec lipca mieszczacego sie w Arkadi w Warszawie.Wybralam zakupy w tym sklepie ze wzgledu na szeroki asortyment produktow oraz serwis. Niestety na oferowanym serwisie bardzo sie zawiodlam jak rowniez na informacji klient /pracownik.Na stoisku z listwami zakupilam liczne produkty dotyczace stolarskich wykonczen. Na stoisku jak i przy kasie zapytalam gdzie mozna skorzystac z uslug stolarskich w celu przyciecia moich materialow. Obie Panie skierowaly mnie na poziom -2. Udalismy sie tam razem z moim mezem. Stolarnia na P-2 nie nalezy do latwych do znalezienia no ale coz jakos tam trafilismy. Zwrocilam sie z prosba do pracownika stolarni o przycjecie moich list na wymiar.Pracownik poinformowal mnie, ze dzis jest to nie wykonalne poniewaz jest taki nakaz od dyrektora, ze zostaje realizowane zamowienie dla wiekszego klienta. Taka odpowiedz wydala mi sie nie mozliwa ..wiekszy klient , mniejszy klient ..przeciez wszyscy jestesmy klientami tego samego sklepu !!!!! Na moja prosbe przyszla osoba kompetetna prowadzaca nadzor tego dnia dotyczacy obslugi klientow. Na pytanie dotyczace dzielenia klientow uzyskalam odpowiedz ze pracownik sie w 100% pomylil i dzis nie jest mozliwe korzystanie ze stolarni. Serwis w takiej firmie nie podlega chyba dyskusji ....Osobiscie wstydzilam sie bardzo wobec mojego partnera , ktory jako obcokrajowiec nie mogl tego zrozumiec .Albo informuje sie juz przy zakupie, ze serwis jest nie mozliwy albo nie oferuje sie uslug stolarskich dla klientow. A juz napewno nie dzieli sie klientow pod wzgledem zamowien i wspolpracy !Miasto: WarszawaSklep: Al. Jana Pawła II 82dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Miły13 wrz, 2017Heh nie ma to jak dzielić pracowników na kompetentnych i niekompetentnych a do kompetentnych zaliczać tych co skaczą jak im klient zagra... Żenująca postawa ludzi mnie przeraża, rządy PO się skończyły i kłanianie w pas klientom również, z resztą buta jaka mnie spotkała ze strony klientów roz...pieprza system, gość podchodzi do bramki którą otwiera ochrona i puka jak do jakiejś budy psa zamiast normalnie się odezwać, pamiętam że poklaskałem ochroniarzowi który nie otworzył takiemu bucowi bramki w konkurencyjnym sklepie. - Beata07 sie, 2017Mialam przyjemnosc byc klientka sklepu Leroy Merlin pod koniec lipca mieszczacego sie w Arkadi w Warszawie.Wybralam zakupy w tym sklepie ze wzgledu na szeroki asortyment produktow oraz serwis. Niestety na oferowanym serwisie bardzo sie zawiodlam jak rowniez na informacji klient /pracownik.Na stoisku z listwami zakupilam liczne produkty dotyczace stolarskich wykonczen. Na stoisku jak i przy kasie zapytalam gdzie mozna skorzystac z uslug stolarskich w celu przyciecia moich materialow. Obie Panie skierowaly mnie na poziom -2. Udalismy sie tam razem z moim mezem. Stolarnia na P-2 nie nalezy do latwych do znalezienia no ale coz jakos tam trafilismy. Zwrocilam sie z prosba do pracownika stolarni o przycjecie moich list na wymiar.Pracownik poinformowal mnie, ze dzis jest to nie wykonalne poniewaz jest taki nakaz od dyrektora, ze zostaje realizowane zamowienie dla wiekszego klienta. Taka odpowiedz wydala mi sie nie mozliwa ..wiekszy klient , mniejszy klient ..przeciez wszyscy jestesmy klientami tego samego sklepu !!!!! Na moja prosbe przyszla osoba kompetetna prowadzaca nadzor tego dnia dotyczacy obslugi klientow. Na pytanie dotyczace dzielenia klientow uzyskalam odpowiedz ze pracownik sie w 100% pomylil i dzis nie jest mozliwe korzystanie ze stolarni. Serwis w takiej firmie nie podlega chyba dyskusji ....Osobiscie wstydzilam sie bardzo wobec mojego partnera , ktory jako obcokrajowiec nie mogl tego zrozumiec .Albo informuje sie juz przy zakupie, ze serwis jest nie mozliwy albo nie oferuje sie uslug stolarskich dla klientow. A juz napewno nie dzieli sie klientow pod wzgledem zamowien i wspolpracy !Miasto: WarszawaSklep: Al. Jana Pawła II 82dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Zawiedziony16 maj, 2017Niedouczeni bądź leniwi pracownicy wystawiają źle kwity a ochrona robi klienta złodziejem.Nie polecamMiasto: Bielsko-BiałaSklep: Bohaterów Monte Cassino 419dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Maja13 maj, 2017Fatalna obsługa. Pani zajmująca się wizualizacjami nie była pomocna, nie wspominając już o reszcie obsługi z działu "łazienka". Próbniki ( płatne) jeśli już są, to w totalnym nieładzie, nic nie da się znaleźć. Nie polecam.Miasto: KaliszSklep: Poznańska 121-131dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:2.0/5
Odpowiedzi
Użytkownik16 paź, 2017A od kiedy próbki mają być bezpłatne jeśli można je zwrócić jak każdy towar zakupiony w markecie - Rene11 maj, 2017Ten sklep to totalna porażka! Nigdy tam nie wrócę. Gdy zapytałam o rozmiar szafki rogowej do kuchni na zamówienie, gdyż na stronie internetowej był niejasny opis pani z punktu kuchnia nie potrafiła mi udzielić informacji i powiedziała ze dopiero po weekendzie moze zadzwonic do producenta i mam przyjechać po weekendzie. Po weekendzie zadzwoniłam zapytac o ten rozmiar, odebrał pan z działu kuchnia i rowniez nie potrafił odpowiedzieć ma moje pytanie, powiedział ze zadzwoni do producenta i do mnie oddzwoni. Oddzwonił twierdząc, że tam nikt nie odbiera ale jego zdaniem szafka bez blatu ma wymiar 90*90. Zaraz po zakończeniu rozmowy zadzwoniłam osobiście do producenta, dodzwoniłam ze bez problemu i dowiedziałam sie, ze szafka ma wymiar 79*79 a nie tak jak się wydawało panu z leroy.. Do tego wszystkiego zamówiłam płytki do kuchni na ścianę bo oczywiście nie mieli na stanie, płytki miały być za 5 dni. Po 4 dniach dostałam SMS ze są do odbioru, w piąty dzień zadzwoniłam ze za 15min będę po nie i potwierdzono mi, że zamowienie jest gotowe do odbioru. Gdy pojechałam po płytki okazało się, że są ale zamiast 3 paczek, są tylko 2. Oczywiscie najpierw trzeba było czekac pod magazynem 20min., potem znowu w punkcie obsługi na zwrot pieniędzy bo w leroy powiedzieli, że mogą domówić tą paczkę ale będzie za kolejne 5 dni.. Pracownicy mają gdzieś klienta, słowa przepraszam nie usłyszałam, winnego nie było. Najgorszy sklep ever!Miasto: GliwiceSklep: Al. Jana Nowaka Jeziorańskiego 3dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- bartcbem05 kwi, 2017Wielokrotnie kupowałem w punkcie Leroy Merlin Arkadia i za każdym razem byłem świadkiem lub doświadczyłem niezwykle nieprofesjonalnej i nieuprzejmej obsługi. Pracownicy niechętnie udzielają wskazówek gdzie znaleźć dany towar, nawet dochodzi do obraźliwych uwag. Uważam to za skandaliczne.Miasto: WarszawaSklep: Al. Jana Pawła II 82dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- Rafał01 kwi, 2017Ten sklep to porażka,dziwię się,że szefostwo pozwala tak traktować klienta. Zakupiłem drzwi wejściowe stalowe kompletne z zamkami futryną,po prostu miał być cały komplet. Wartość owych drzwi 830zł Towar został zgodnie z ustaleniami dostarczony na adres jaki wskazałem i od tego momentu zaczął się cyrk. Po rozpakowaniu towaru stwierdziłem,że brakuje wkładek do zamków,zawiasów,klamek,więc udałem się do w/w sklepu celem wyjaśnienia owej sytuacji. Po godzinie sprzedawca doszedł do wniosku,że producent nie dołączył wymienionych brakujących rzeczy do zestawu. Jak już otrzymałem brakujące rzeczy,zawiozłem je fachowcom którzy mieli zamontować drzwi. Fachowcy zmontowali i zamontowali futrynę poskładali wszystko w całość,zakładają drzwi, a one nie pasują,futryna nie była od moich drzwi,zawiasy niżej ,rygle w innym miejscu itp. O godzinie 20 pojawiam się ponownie w w/w sklepie i przedstawiam całą sytuacje kierownikowi działu,odpowiedz zwala mnie z nóg. Kierownik sprzedaży twierdzi,że sprzedali tych drzwi już kilka par i nikt nie wrócił z reklamacją. Tego było już dla mnie za wiele,otwarłem panu kierownikowi futrynę którą mieli na sklepie z kompletem owych drzwi i przymierzyłem ją do w/w drzwi,oczywiście nic nie pasowało,dopiero po przeglądzie kilku innych par drzwi,znalazłem całkiem inne drzwi które pasowały do mojej futryny. Kierownictwo stwierdziło,że że dadzą mi drzwi do futryny która jest u mnie już zamontowana,ale dopiero następnego dnia,bo już kończą pacę i nie mają transportu. Na moje pytanie,jak mam zamknąć mieszkanie i iść do pracy,nie dostałem odpowiedzi a jedynie kierownik zaproponował mi 12% rabatu za zaistniałą sytuację. Będąc w powyższej sytuacji potraktowany metodą spychologii wróciłem do domu i musiałem z trudem załatwiać wolne od pracy owego dnia,nadmieniam,że ponad 500zł kosztowała mnie usługa montażu drzwi ze względu na czas tej całej sytuacji. Musiałem przebywać w mieszkaniu całą noc bez drzwi. Nie życzę najgorszemu wrogowi takiej sytuacji. Problemy oraz koszty jakie mi narobił w/w sklep zapamiętam do końca życia. Przestrzegam wszystkich przed zakupami w w/w sklepie w Sosnowcu. Opiszę to co mnie tam spotkało na każdym portalu społecznościowym,oraz napisze do zarządu regionalnego na ku przestrodze dla innych klientów.Miasto: SosnowiecSklep: Zuzanny 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Jacek04 mar, 2017Jeszcze w życiu nikt nigdy mnie jeszcze tak nie upokorzył!!! Witam, Zacznę od tego od lat wszystkie zakupy budowlane robiłem w sklepie Leroy Merlin w Mikołowie. Do dziś, bo moja noga już nigdy więcej tam nie stanie.. Rano wybrałem sie do sklepu i robiąc niemałe zakupy, bo za ponad 800zł wyszedłem na parking. Nagle wybiegł za mną pan z ochrony i krzyczy, że mam się zatrzymać. Pytam o co chodzi, co sie stało? Z mojego wózka spod folii izolacyjnej wyciągnął pięć taśm, których Pani w kasie nie zauważyła i nie skasowała do mojej faktury, a ja też nie zwróciłem na nie uwagi.. Pan zaprowadził mnie do małego pomieszczenia na zapleczu celem 'wyjaśnienia sprawy' i kazał czekać. Myslałem, że poszedł po kasjerke, żeby potwierdziła, że też nie sprawdziła dokładnie zawartości wózka. Przecież nie były ani u mnie w kieszeni, ani w bluzie, ani nie miałem nawet plecaka - po prostu były one w wózku! Zamiast kasjerki wezwał policję. Moje wyjaśnienia na nic się zdały. Policjant tylko powiedział, że opuściłem sklep z niezapłaconym towarem i nie ważne czy było to umyślne czy nie, zostałem ukarany mandatem 50zł. Byłem w takim szoku, że mnie zamurowało. Żałuję, że przyjąłem ten mandat, bo powinienem się wykłucać i żądać rozmowy z kierownikiem i konfrontacji z kasjerką, ale dopiero po wyjściu ze sklepu dotarło do mnie co sie stało. Dodam, że przy moich dzisiejszych zakupach na kwotę ponad 800zł - owe taśmy kosztowały ok 50zł. W życiu nic nie ukradłem, tym bardziej nie miałem zamiaru czegokolwiek zabierać bez zapłaty. Potraktowano mnie jak rasowego złodzieja i tak też patrzeli na mnie inni klienci. To przecież obowiązkiem kasjerki było skasować cały towar z wózka. A po to jest ochrona żeby takie sytuacje wyjaśnić. Z żoną budujemy dom od podstaw i praktycznie cała inwestycja od fundamentów aż po wykończenie była oparta na zakupach w tym właśnie sklepie. W życiu jeszcze nikt nigdy mnie tak nie upokorzył i żałuję każdego grosza którego tu wydałem.Miasto: MikołówSklep: Gliwicka 28dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Mariusz13 lut, 2017Dzień dobry.12 lutego o godzinie 12.00 usiłowałem oddać zakupione 3 kołki rozporowe długości 20 cm na podstawie faktury. Obsługa sklepu stwierdziła, że kołki były używane ( ślady po pyle ceglanym i brak naklejek ). Faktem jest że 2 kołki były wsuwane w mur i okazały się zbyt krótkie, stąd pomysł oddania ich do sklepu LM w Gliwicach. Na moją prośbę poproszono Panią Kierownik, która stwierdziła że i 3 kołek także był używany, choć to nieprawda bo nie był. Ale nie chodzi już o celową odmowę przyjęcia towaru o łącznej wartości zaledwie 20 złotych. (jeden z kołków nie był używany, brak śladów pyłu ceglanego i uszkodzeń, ale o fakt w jaki sposób "Pani Kierownik" zwróciła się do mnie " dlaczego Pan się rzuca"..... Gratuluję poziomu obsługi, kultury osobistej kierownictwa i życzę wielu sukcesów...szczególnie wobec konkurencji w Gliwicach, która nie tylko ma niższe ceny ale także kulturalną obsługę. Ja na pewno niczego nigdy nie kupię w LM. Zamierzam tę opinię opublikować na forach społecznościowych. Dla Państwa informacji Castorama w Gliwicach w ubiegłym roku przyjęła zwrot mebla ogrodowego o wartości 300 zł, pomimo dużych wątpliwości co do zasadności mojego użytkowania wymienionego mebla. Jednak Castorama uznała moją reklamację, jak podkreślono w liście "DLA DOBRA KLIENTA". Nie oczekuję odpowiedzi z Państwa strony. Firma, która tak traktuje klientów z pewnością z zasady nie odpowiada na żadne skargi. Z poważaniem Mariusz, były klientMiasto: GliwiceSklep: Al. Jana Nowaka Jeziorańskiego 3dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Marian31 sty, 2017W grudniu i styczniu spędziłem dobrych kilka godzin stojąc w kolejkach do magazynu sklepu w Mikołowie w celu odebrania drobnych zakupów. Z powodu braku ludzi odbiór czegokolwiek trwa do półtora godziny a zabiegani magazynierzy nie są w stanie wydawać szybciej towaru. Zwykłe kafelki są wypisywane na dziale i mimo że dział ma swój magazyn trzeba iść do głównego magazynu po odbiór a tam po odstaniu długiego czasu w kolejce magazynier biegnie do magazynu w dziale z kafelkami po nasz towar i z powrotem aby nam go wydać, PARODIA. Dyrekcja i kierownik sklepu nie odbierają telefonów od zniecierpliwionych i zdenerwowanych klientów co jest kompletną arogancją i brakiem szacunku dla kupującego. Załoga sklepu jest wspaniała i bardzo uprzejma, ale jeśli klient ma być zadowolony to trzeba zwiększyć liczbę pracowników lub przenieść ludzi z dyrekcji na poszczególne działy aby sami obsługiwali kupujących.Miasto: MikołówSklep: Gliwicka 28dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- Ewa24 sty, 2017W listopadzie zakupiliśmy w sklepie Leroy Merlin w Opolu wannę akrylową Lorena oraz meble łazienkowe z umywalką. Po odpakowaniu wanny okazało się, że jest ona ubita z boku. Reklamowaliśmy wannę w sklepie, początkowo reklamację odrzucono, jednak po naszym odwołaniu się uznano ją. Okazało się, że nie można wymienić wanny od razu na ten sam model, gdyż wszystkie znajdujące się w sklepie są mniej lub bardziej porysowane (!), nie chciano nam też zwrócić pieniędzy, sugerując zakup innej również w sklepie Leroy Merlin. Zdecydowaliśmy się za namową sprzedawcy na zakup wanny Kabro 160cm, której też w tym momencie nie było na stanie i dostaliśmy dość odległy termin dostawy 19 stycznia (zamówienie było dokonane w dniu 13 grudnia). Gdy minął termin 19 stycznia i nie otrzymałam żadnej informacji ze sklepu, zadzwoniłam tam i usłyszałam, że mam czekać na smsa, natomiast nie uzyskałam żadnej informacji na temat choćby przybliżonego terminu dostawy. Dzwoniłam kilkakrotnie oraz byłam osobiście w sklepie w tej sprawie. Pan z działu sanitarnego obiecał dowiedzieć się czegoś w sprawie opóźnienia i oddzwonić. Nie oddzwonił, więc zadzwoniłam znów ja i dowiedziałam się po dłuższej chwili oczekiwania, że wanna w tym tygodniu na pewno nie przyjedzie do sklepu, może w przyszłym, ale jest to bardzo mgliste. Pojechałam więc do sklepu Leroy Merlin i wypłaciłam zaliczkę za wannę, której sklep nie jest w stanie po 1,5 miesiąca sprowadzić dla klienta. Oczywiście nie usłyszałam słowa 'przepraszam', nikt też nie skontaktował się ze mną aby poinformować mnie o opóźnieniu. Gdybym nie wydzwaniała tam praktycznie codziennie, dalej czekałabym na smsa odnośnie wanny, być może do Wielkanocy. Jestem zdegustowana tym sklepem i odradzam wszystkimMiasto: OpoleSklep: Wrocławska 152dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- maniek31 gru, 2016Podobno cały asortyment podlega zwrotowi ,a jednak jest inaczej . Jest kilka wyjątków , które nie podlegają zwrotowi nawet 30 min. po zakupie . Tym wyjątkiem są np. żarówki , zapakowane w pancerne opakowania . Zakupiłem dwie takie , ale okazało się chwilę później ,że niepotrzebnie , więc udałem się do punktu obsługi aby je oddać . I tu wielkie zaskoczenie , nie można ich zwrócić. Panie w punkcie wywaliły oczy ze zdumienia z powodu mojej sugestii , iż przy owych żarówkach nie ma informacji odnośnie braku możliwości ich zwrotu . Zaznaczam , że od zakupu minęło tylko 30 min. Zabrakło odrobiny dobrej woli ze strony sklepu aby dojść do jakiejś ugody . Jako klient chciałbym wiedzieć na jakich zasadach kupuję dany towar .Miasto: KłodzkoSklep: Noworudzka 2adodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:2.0/5
Odpowiedzi
piotr24 wrz, 2017Piszesz chłopie głupoty. Zawsze kupuje żarówki w Leroy i nie mam problemów . Nawet je reklamuje i dostaje nowe jeśli są na stanie a jak nie to zwrot pieniędzy. Kłamiesz po prostu i tyle. - Zbigniew18 paź, 2016Oferowany towar to istna mistyfikacja, nie nadaje się do użytku, łatwo ulega uszkodzeniom mechanicznym, mimo tego, że podlega działaniu sił. Nie polecamMiasto: SosnowiecSklep: Zuzanny 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5