Leroy Merlin - Markety Sosnowiec - mapa i adresy
Opinie o Leroy Merlin - Markety w Sosnowcu
3 opinie dla 1 sklepuLeroy Merlin - MarketyOcena ogólna: 2,7/5
Obsługa sklepu: 1.4/5
Obsługa klienta: 2.1/5
- Rychu16 paź, 2017Ten sklep to porażka. Wystawili brykiet drzewny Ruf w cenie 5,89 zł za 1 pakiet (0,5 m wielkości informacja wisiała na regałach i stoisku). W kasie okazało się, że ów pakiet jest prawie dwa razy droższy, bo 9.99 zł. Totalne bordello. Dyrekcja nie panuje nad tym co się dzieje w sklepie. Jestem zdegustowany poziomem obsługi klienta. Pojechałem do Castoramy. A tam 5.78 zł za pakiet na stoisku i w kasie. Czy to inna Europa?Miasto: SosnowiecSklep: Zuzanny 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Rafał01 kwi, 2017Ten sklep to porażka,dziwię się,że szefostwo pozwala tak traktować klienta. Zakupiłem drzwi wejściowe stalowe kompletne z zamkami futryną,po prostu miał być cały komplet. Wartość owych drzwi 830zł Towar został zgodnie z ustaleniami dostarczony na adres jaki wskazałem i od tego momentu zaczął się cyrk. Po rozpakowaniu towaru stwierdziłem,że brakuje wkładek do zamków,zawiasów,klamek,więc udałem się do w/w sklepu celem wyjaśnienia owej sytuacji. Po godzinie sprzedawca doszedł do wniosku,że producent nie dołączył wymienionych brakujących rzeczy do zestawu. Jak już otrzymałem brakujące rzeczy,zawiozłem je fachowcom którzy mieli zamontować drzwi. Fachowcy zmontowali i zamontowali futrynę poskładali wszystko w całość,zakładają drzwi, a one nie pasują,futryna nie była od moich drzwi,zawiasy niżej ,rygle w innym miejscu itp. O godzinie 20 pojawiam się ponownie w w/w sklepie i przedstawiam całą sytuacje kierownikowi działu,odpowiedz zwala mnie z nóg. Kierownik sprzedaży twierdzi,że sprzedali tych drzwi już kilka par i nikt nie wrócił z reklamacją. Tego było już dla mnie za wiele,otwarłem panu kierownikowi futrynę którą mieli na sklepie z kompletem owych drzwi i przymierzyłem ją do w/w drzwi,oczywiście nic nie pasowało,dopiero po przeglądzie kilku innych par drzwi,znalazłem całkiem inne drzwi które pasowały do mojej futryny. Kierownictwo stwierdziło,że że dadzą mi drzwi do futryny która jest u mnie już zamontowana,ale dopiero następnego dnia,bo już kończą pacę i nie mają transportu. Na moje pytanie,jak mam zamknąć mieszkanie i iść do pracy,nie dostałem odpowiedzi a jedynie kierownik zaproponował mi 12% rabatu za zaistniałą sytuację. Będąc w powyższej sytuacji potraktowany metodą spychologii wróciłem do domu i musiałem z trudem załatwiać wolne od pracy owego dnia,nadmieniam,że ponad 500zł kosztowała mnie usługa montażu drzwi ze względu na czas tej całej sytuacji. Musiałem przebywać w mieszkaniu całą noc bez drzwi. Nie życzę najgorszemu wrogowi takiej sytuacji. Problemy oraz koszty jakie mi narobił w/w sklep zapamiętam do końca życia. Przestrzegam wszystkich przed zakupami w w/w sklepie w Sosnowcu. Opiszę to co mnie tam spotkało na każdym portalu społecznościowym,oraz napisze do zarządu regionalnego na ku przestrodze dla innych klientów.Miasto: SosnowiecSklep: Zuzanny 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Zbigniew18 paź, 2016Oferowany towar to istna mistyfikacja, nie nadaje się do użytku, łatwo ulega uszkodzeniom mechanicznym, mimo tego, że podlega działaniu sił. Nie polecamMiasto: SosnowiecSklep: Zuzanny 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5