Leroy Merlin - Markety Warszawa - mapa i adresy
trwa wczytywanie mapy
Malborska 5522 590 18 0052.3029521.0765298 | pn-sob 7:00-21:00 |
Al. Jerozolimskie 24422 572 88 0052.186246320.8980875 | pn-sob 7:00-21:00 |
Modlińska 822 519 88 0052.295097821.002564 | pn-sob 8:00-21:00 |
Al. Jana Pawła II 8222 591 88 0052.257373220.9845828 | pn-sob 8:30-21:30 |
Opinie o Leroy Merlin - Markety w Warszawie
8 opinii dla 4 sklepówLeroy Merlin - MarketyOcena ogólna: 2,7/5
Obsługa sklepu: 1.4/5
Obsługa klienta: 2.1/5
- przemek26 paź, 2018dno dno dno masakra obsługa fatalna towar fatalny kopiłem 3 drzwi z ościeżnicą ani jedne nie były kompletne masakra Sklep w JankachMiasto: WarszawaSklep: Al. Jana Pawła II 82dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- B.Selman07 sie, 2017Mialam przyjemnosc byc klientka sklepu Leroy Merlin pod koniec lipca mieszczacego sie w Arkadi w Warszawie.Wybralam zakupy w tym sklepie ze wzgledu na szeroki asortyment produktow oraz serwis. Niestety na oferowanym serwisie bardzo sie zawiodlam jak rowniez na informacji klient /pracownik.Na stoisku z listwami zakupilam liczne produkty dotyczace stolarskich wykonczen. Na stoisku jak i przy kasie zapytalam gdzie mozna skorzystac z uslug stolarskich w celu przyciecia moich materialow. Obie Panie skierowaly mnie na poziom -2. Udalismy sie tam razem z moim mezem. Stolarnia na P-2 nie nalezy do latwych do znalezienia no ale coz jakos tam trafilismy. Zwrocilam sie z prosba do pracownika stolarni o przycjecie moich list na wymiar.Pracownik poinformowal mnie, ze dzis jest to nie wykonalne poniewaz jest taki nakaz od dyrektora, ze zostaje realizowane zamowienie dla wiekszego klienta. Taka odpowiedz wydala mi sie nie mozliwa ..wiekszy klient , mniejszy klient ..przeciez wszyscy jestesmy klientami tego samego sklepu !!!!! Na moja prosbe przyszla osoba kompetetna prowadzaca nadzor tego dnia dotyczacy obslugi klientow. Na pytanie dotyczace dzielenia klientow uzyskalam odpowiedz ze pracownik sie w 100% pomylil i dzis nie jest mozliwe korzystanie ze stolarni. Serwis w takiej firmie nie podlega chyba dyskusji ....Osobiscie wstydzilam sie bardzo wobec mojego partnera , ktory jako obcokrajowiec nie mogl tego zrozumiec .Albo informuje sie juz przy zakupie, ze serwis jest nie mozliwy albo nie oferuje sie uslug stolarskich dla klientow. A juz napewno nie dzieli sie klientow pod wzgledem zamowien i wspolpracy !Miasto: WarszawaSklep: Al. Jana Pawła II 82dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Miły13 wrz, 2017Heh nie ma to jak dzielić pracowników na kompetentnych i niekompetentnych a do kompetentnych zaliczać tych co skaczą jak im klient zagra... Żenująca postawa ludzi mnie przeraża, rządy PO się skończyły i kłanianie w pas klientom również, z resztą buta jaka mnie spotkała ze strony klientów roz...pieprza system, gość podchodzi do bramki którą otwiera ochrona i puka jak do jakiejś budy psa zamiast normalnie się odezwać, pamiętam że poklaskałem ochroniarzowi który nie otworzył takiemu bucowi bramki w konkurencyjnym sklepie. - Beata07 sie, 2017Mialam przyjemnosc byc klientka sklepu Leroy Merlin pod koniec lipca mieszczacego sie w Arkadi w Warszawie.Wybralam zakupy w tym sklepie ze wzgledu na szeroki asortyment produktow oraz serwis. Niestety na oferowanym serwisie bardzo sie zawiodlam jak rowniez na informacji klient /pracownik.Na stoisku z listwami zakupilam liczne produkty dotyczace stolarskich wykonczen. Na stoisku jak i przy kasie zapytalam gdzie mozna skorzystac z uslug stolarskich w celu przyciecia moich materialow. Obie Panie skierowaly mnie na poziom -2. Udalismy sie tam razem z moim mezem. Stolarnia na P-2 nie nalezy do latwych do znalezienia no ale coz jakos tam trafilismy. Zwrocilam sie z prosba do pracownika stolarni o przycjecie moich list na wymiar.Pracownik poinformowal mnie, ze dzis jest to nie wykonalne poniewaz jest taki nakaz od dyrektora, ze zostaje realizowane zamowienie dla wiekszego klienta. Taka odpowiedz wydala mi sie nie mozliwa ..wiekszy klient , mniejszy klient ..przeciez wszyscy jestesmy klientami tego samego sklepu !!!!! Na moja prosbe przyszla osoba kompetetna prowadzaca nadzor tego dnia dotyczacy obslugi klientow. Na pytanie dotyczace dzielenia klientow uzyskalam odpowiedz ze pracownik sie w 100% pomylil i dzis nie jest mozliwe korzystanie ze stolarni. Serwis w takiej firmie nie podlega chyba dyskusji ....Osobiscie wstydzilam sie bardzo wobec mojego partnera , ktory jako obcokrajowiec nie mogl tego zrozumiec .Albo informuje sie juz przy zakupie, ze serwis jest nie mozliwy albo nie oferuje sie uslug stolarskich dla klientow. A juz napewno nie dzieli sie klientow pod wzgledem zamowien i wspolpracy !Miasto: WarszawaSklep: Al. Jana Pawła II 82dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- bartcbem05 kwi, 2017Wielokrotnie kupowałem w punkcie Leroy Merlin Arkadia i za każdym razem byłem świadkiem lub doświadczyłem niezwykle nieprofesjonalnej i nieuprzejmej obsługi. Pracownicy niechętnie udzielają wskazówek gdzie znaleźć dany towar, nawet dochodzi do obraźliwych uwag. Uważam to za skandaliczne.Miasto: WarszawaSklep: Al. Jana Pawła II 82dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- raf07 wrz, 2016Kupilem przeplywacz wody dafi który po zamontowaniu nie grzal wody teg samego dnia odwiozlem do sklepu i czekac 14 dni i jeszcz kierownik oskarżył mnie ze niby spaliłem sklep w zabkach kolo warszawy nie polecam dziadostwoMiasto: WarszawaSklep: Modlińska 8dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Paulina07 paź, 2013BEZNADZIEJNA NIEKOMPETENTNA OBSŁUGA BRAK POSZANOWANIA KLIENTA, kierownik sklepu - [wymoderowano] - wyjątkowo niegrzeczny - zamiast "frontem" to tyłem do klienta, zero chęci pomocy, no po prostu jedno wielkie dno i chamstwo!Miasto: WarszawaSklep: Modlińska 8dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5