Opinie o Lidl.pl
152 opinie dla 445 sklepówLidl.plOcena ogólna: 2,7/5
Obsługa sklepu: 2.5/5
Obsługa klienta: 2.8/5
Jesteś klientem Lidl.pl?
Dodaj opinię >
X
Miasto:
Imię:
Obsługa sklepu:
Poziom cen:
Opinia:
Wyślij opinię >
- Jadwiga01 lip, 2019Sprawa dotyczy sklepu na ul.Przybyszewskiego 197 .W dniu dzisiejszym ok 14.00 obsługiwała 1 kasę młoda pracownica a kolejka była olbrzymia.Kiedy pracownica obsługiwała mnie przy kasie podszedł mężczyzna zaczął ją dopytywać o stan papierosów grzecznie odpowiedziała, że jest teraz zajęta. Pracownik nadal natarczywie przeszkadzał w obsłudze .Zwróciłam mu uwagę ,że pracownica dała mu do zrozumienia ,że teraz nie jest w stanie określić czy potrzebuje tych czy innych papierosów. Pan naskoczył niegrzecznie na mnie co określiła inna klientka ,że chamsko się zachował. Wykrzykiwał co się wtrącam i co mnie to interesuje odpowiedziałam, że kasjerka mnie obsługuje zatem nie chcę aby doszło do jakiejkolwiek pomyłki.. Kiedy mężczyzna nie odstępował poprosiłam o Pana dane abym mogła opisać tę niemiłą dla mnie i kasjerki sytuację kolejna pracownica odpowiedziała w niezbyt przyjemny sposób ,że jest ochrona danych osobowych. Kasjerka podpowiedziała ,że jest to pracownik ochrony zatem pytam czy powinien zajmować się uprzykszaniem życia klientów i przeszkadzaniem czy ochroną tychże klientów i interesów Lidla .O ile Państwo będziecie tolerować takie zachowanie o tyle stracicie sympatycznych młodych pracowników i co gorsza klientów.Miasto: ŁódźSklep: Piłsudskiego 151dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:3.0/5
- Bob13 kwi, 201913.04.2019 CUKIER KROLEWSKI w cenie 2.49zl. Kilka wizyt w sklepie celem kupna artykulu , obsluga twierdzi ze braklo a tym czasem od otwarcia sklepu nawet go nie wystawiono do sprzedazy, nie ma tez pustego miejsca ani etykiety z nazwa icena tego artykulu.. poza tym inne produkty z reklamy brak.. NACIAGANIE KLIENTA I FAŁSZYWA REKLAMA !!! ponadto obsługa ,,do bani ''Miasto: CzęstochowaSklep: Wojska Polskiego/Okrzeidodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:4.0/5
- max12 kwi, 2019Gazetki, bilbordy, potykacze, radio, telewizja, internet - wszystko trąbi że jest szynka po 10 złotych. Tylko w poniedziałek o 9 już tej szynki nie ma a reklamy dalej naciągają ludzi. Czytniki cen (zapewne żeby było wygodnie) rozmieszczone w 2 przeciwległych rogach. Do 1 nie ma dojścia bo wciśnięty między lodówki a drugi ciągle obstawiony towarem albo kolejką do kasy. W porównaniu do Kaufland bardzo niechętnie przeceniają towar. Nieraz stoją kwiaty w stanie agonalnym lub nie do odratowania a cena regularna 50 złotych. Parking za mały. Poza tym znośnie.Miasto: PrzasnyszSklep: Makowskadodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:3.0/5
- Dorota04 kwi, 2019Koleżanka 14 Marca kupiła w Łodzi w Lidlu spodnie , ponieważ były niedobre następnego dnia zwróciła je do sklepu a że płaciła za nie kartą powiedziano że w przeciągu tygodnia pieniądze zostaną zwrócone na konto, niestety do dnia dzisiejszego nic nie przyszło a to już prawie miesiąc od zwrotu towaru, mimo wielokrotnego kontaktu z infolinią gdzie obiecywano że już będzie zwrot nadal nic. To jest żenada czy naprawdę taka sieć jak Lidl ma problemy z wypłacalnością ? Nie nadmieniłam kwota to 44 ,99 zł . Przestrzegam innych klientów przed płaceniem kartą jeśli będzie konieczność zwrotu towaru, okazuje się że jak już do nich pieniądze trafią to ciężko im je oddać, Ja sama też nigdy n nie zapłacę tam kartą i nasi znajomi też , zresztą też się zraziłam i niechętnie będę tam robić zakupy, wolę jechać do Kauflandu .PorażkaMiasto: ŁódźSklep: Nowe Sady 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- Asia19 mar, 2019Bardzo lubię LIDLA i uwielbiam tam robić zakupy. Otwarty jest zawsze punktualnie więc nie wiem o czym piszą w powyższych opin... miła obsługa i szybko kasują przy kasach jak zaczyna robić się kolejka to otwierają natychmiast następną kasę. LIDL zawsze ma ciekawe oferty, dobre ceny . Zawsze świeże warzywa i owoce. zazwyczaj udaje mi się kupić coś ciekawego z czego jestem zadowolona .Miasto: WrocławSklep: Grabiszyńska 253dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Ludwik15 sty, 2019Lidl sprzedaje lampy LED i podają, że jest gwarancja 3 letnia. Po rozpakowaniu okazuje się, że w instrukcji jest uwaga, że gwarancja nie dotyczy źródeł światła. Zepsuje się wyrzuć. Tak LIDL traktuje klientów. Radzę omijać szerokim łukiem.Miasto: WarszawaSklep: Jana Pawła II 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Zona26 sty, 2019Nie kupuję w Lidlu - Tomasz29 paź, 2018Bardzo złe zachowanie obsługi a szczególnie młodego pod wąsem "mężczyzny" chcąc zamknąć kasę mówi nie sprzedam panu alkoholu ..dla niego zero gwiazdkiMiasto: CieszynSklep: Bielskadodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Tomek19 paź, 2018To jest totalna kpina nie potrafią odróżnić dorosłego po 30 czy osoby ktora jest z małym dzieckiem to pytaja o dowod. Zamiast wolac od takiego 15- latka gdy kupujemy alkohol.Miasto: OsielskoSklep: Szosa Gdańska 49dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Ludwik14 paź, 2018Kupiłem mandarynki odmiana Marisol klasa I. W domu okazało się, że są zepsute. Oto jakość LIDLA. Było to w sklepie w Kobyłce k/Wa-wy nr paragonu 046560. Jakby ktos myślał, że to nieprawda. NIE KUPUJĘ W LIDLUMiasto: WarszawaSklep: Borzymowska 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- jan30 sie, 2018Latanie w to i spowrotem z biletem parkomatu to nie dla mnie można nosić w kieszeni i nie trzeba wtedy wracać się do samochodu co wczasie deszczu przykładowo nie jest zbyt przyjemne oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooóooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootyle się biega z tym bilecikiemMiasto: SierpcSklep: Płocka 23dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.5/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:5.0/5
- lech29 sie, 2018w sklepie przy ul. Grunwaldzkiej przy kasie jest totalny bajzel ! jedna kasa czynna , kolejka się robi a pracownice udają że coś poprawiają na półkach !!!!!!Miasto: JaworznoSklep: Krakowskadodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:4.0/5
- Maciej07 sie, 2018Pan Marcin pracownik obsługuje fatalnie .Nie sprawdza co nabija na kasie. Naraził mnie już kilka krotnie ze musiałem jeździć i reklamować nieprawidłowości.Reklamacja jest na 6zł ,a paliwo kosztuje 10-12zł.BRAK ODPOWIEDZIALNOSCI 0Miasto: ChojnówSklep: Legnickadodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- Król08 lip, 2018Janek podpora sklepu :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)Miasto: NamysłówSklep: Bohaterów Warszawydodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:1.0/5
- Dariusz23 cze, 2018Dziś - 23 czerwca - sprawna obsługa, ale dość długie kolejki do kasy ( na 5 kas czynne 2, potem otwarto 3cią). W kilku miejscach były braki na półkach ( być może to przygotowanie do poniedziałkowych promocji, ale wyglądało mało estetycznie). Poza tym w przejściach, pomiędzy półkami stały wózki do rozwożenia towaru, ale nikt nic nie wykładał, na wózkach były puste kartony i … niby nic, ale ciężko było się z wózkiem przeciskać. Poza tym standard. Nic ani złego ani dobrego się nie działo. :-)Miasto: KatowiceSklep: Lwowska 21dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Wioletta18 cze, 2018Nie wiem co się stało z Lidlem przy ul.Gagarina we Wrocławiu ale od jakiegoś czasu brakuje tam połowy cen a te które wiszą są nieaktualne, kolejki są zawsze czy to rano czy wieczorem. A jak tafisz na kasjerkę z gwiazdką za uchem to nawet dzień dobry i do widzenia nie usłyszysz.Miasto: WrocławSklep: Bystrzycka 93dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:4.0/5
- Henryk18 kwi, 2018Witam nie życzę sobie by wypraszano mnie ze sklepu 40 min przed jego zamknięciem. Jest to już nie pierwsza sytuacja tego typu oraz obsługa jest nie ciekawa...Miasto: ChojniceSklep: Bytowskadodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- Kamila30 mar, 2018Obsługa bardzo miła. Fajnie robi się tam zakupy. Aż miło wejść. Sklep wewnętrznie ladny i czysty .Miasto: PrzasnyszSklep: Makowskadodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
Odpowiedzi
Adam30 mar, 2018Zgadzam sie z tym ☺ super sklep super dziewczyny super towar - Bożena09 mar, 2018Chciałam kupić 50 kostek masa w promocyjnej cenie jednakże dowiedziałam się że mogę kupić tylko 10 kostek bo sklep nie prowadzi sprzedaży hurtowej. Szkoda że tej informacji nie ma nigdzie wywieszonej w sklepie ani w gazetce ani w reklamie telewizyjnej. Pani z infolinii powiedziała,że w trosce o dobro klienta można kupić tylko jedno opakowanie zbiorcze. W przypadku masa jest to właśnie 50 kostek.Niestety jeżeli jest to produkt z promocji to ograniczenie jest 10 szt.Sklep nie posiada regulaminu ograniczającego zakup ilościowy towaru.Sklep nie miał problemu natomiast sprzedać mi zgrzewkę mleka. Straciłam czas i paliwo więcej nie popełnię tego błędu. Jeżeli firma nie jest w stanie zapewnić odpowiedniej ilości towaru, to niech nie reklamuje produktu.Dla mnie to ostatnie zakupy w LIDLU.Miasto: BydgoszczSklep: Wojska Polskiego 3dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Edek04 mar, 2018Tragedia,klient nie ma prawa widzieć cen jakie są mu naliczne. Klient stoi pod kątem 180 stopni do wyświetlacza, trudno,a wręcz niemożliwe jest obserwowanie cen podczas operacji kasowania. Wyswietlacz można przestawić tak, aby klient coś widział, a jest on i dla klienta. Pani kasjerka jest jednak odmiennego zdania, klient nie musi patrzeć co mu kasują. A w tym sklepie bardzo częste są inne ceny na półkach i w klasie (oczywiście na niekorzyść klienta). Ponadto bardzo niemiła obsługa i lekceważenie klienta. Dzień zakupu: 04.03.2018., godzina:10,51, paragon nr: 845096. A może w Lidlu są takie obyczaje, ze klienta trzeba oszukać na cenach, nie ma prawa on tego sprawdzić, tylko....gdzie etyka, jest za to deprawacja personelu, który jest zmuszany do postaw nieetycznych, wręcz szulerskich. Czy jest tak? Wygląda na to ....... Edward Jaworski.Miasto: WrocławSklep: Obornicka 68dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Marek03 mar, 2018wielkie otwarcie w ANTONINKU a sprzedają w dniu otwarcia hermetycznie pakowaną kaszankę z wątróbką śmierdzącą ile musi mieć miesięcy ?Miasto: PoznańSklep: Glogowska 228-234dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5