Lidl.pl Żywiec - mapa i adresy
Opinie o Lidl.pl w Żywcu
2 opinie dla 1 sklepuLidl.plOcena ogólna: 2,7/5
Obsługa sklepu: 2.5/5
Obsługa klienta: 2.8/5
- Krzysztof20 lut, 2015Kupując,jakikolwiek sprzęt zmechanizowany w sklepie Lidl w Żywcu.proście opatrzności aby nie musieliście go oddawać do reklamacji.W moim przypadku,reklamacja robota kuchennego trwała od 7-01-2015 do 20.02.2015,czyli o wiele dłużej niż przewidują to przepis. Nikt w tym okresie mnie dał znać co z towaram,każda kolejna kierowniczka próbowała mnie zbyć wmawiająć mi,że jeszcze mają czas,to samo na infolini Lidla.totalne lekceważenie klienta,robienie łaski przy udzielaniu informacji.dopiero postraszenie uokiko raz rzecznikiem praw konsumenta pomogło i z łaską oddali pieniądze.Totalna żenada,brak szacunku,na każdym szczeblu ze strony kierownictwa Sklepu jak i działu reklamacji z którym miałem styczność.Krótko mówiąć potencjalni klienci sklepu Lidl w Zywcu,kupując dobrze się zastanówcie ,bo nieraz cenowa okazja może okazać się porażką,gdy przyjdzie dochodzić swoich praw.Nie wiem czy w reszcie sklepów Lidl w Polsce też tak jest,a mając doświadczenie z ich infolinią,chyba tak jest,już nigdy tam nic nie kupię z tego asortymenty.Po całej sprawie i oddaniu pieniędzy,nie usłyszałem nawet słowa "przepraszam"co jednoznacznie świadczy o poziomie poszanowania praw klienta przez kierownictwo sklepu Lidl w Zywcu.OSTRZEGAM!Miasto: ŻywiecSklep: al. Piłsudskiegododaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:2.0/5