Opinie o Makro Cash and Carry
158 opinii dla 25 sklepówMakro Cash and CarryOcena ogólna: 2,7/5
Obsługa sklepu: 2.4/5
Obsługa klienta: 2.6/5
Jesteś klientem Makro Cash and Carry?
Dodaj opinię >
X
Miasto:
Imię:
Obsługa sklepu:
Poziom cen:
Opinia:
Wyślij opinię >
- adfad05 sie, 2020aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaMiasto: BiałystokSklep: Jana Pawła II 92dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Test16 cze, 2020w dniu 28.08.2018 zakupiłem 2 opakowania lodów "carte dor" w tzw. promocji, co miało polegać na tym, że przy zakupie dwóch opakowań drugie za 50% ceny. Cena netto wg. gazetki promocyjnej Makro 28.08-10.09 to 13,90 złotych. Niestety okazało się, że promocja jest tylko w gazetce, w hali w Olsztynie oba opakowania kosztują tyle samo tj. 13,90. To niestety już nie pierwszy raz, kiedy w tej hali promocja jest tylko w gazetce, przy kasie okazuje się, że "ktoś zawalił" (w domyśle centrala). Mam nadzieję, że w końcu ktoś zainteresuje się tymi promocyjnymi ofertami handlowymi tej sieci.Miasto: BiałystokSklep: Jana Pawła II 92dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Test16 cze, 2020Już drugi raz Makro nie wysłano mi towaru jaki zamówiłem . Raz Makro okradło mnie na ok 150,00zł tym razem też na podobna kwotę .Zginęły nam podobne produkty. Nie wiem co się dzieje w Makro , ale jeśli tak mało płacą to nie dziwię się ,że okradają klientów,. Zamówiłem tam ostatni raz. jednym słowem złodzieje!!!Miasto: BiałystokSklep: Jana Pawła II 92dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Mirek31 paź, 2018Już drugi raz Makro nie wysłano mi towaru jaki zamówiłem . Raz Makro okradło mnie na ok 150,00zł tym razem też na podobna kwotę .Zginęły nam podobne produkty. Nie wiem co się dzieje w Makro , ale jeśli tak mało płacą to nie dziwię się ,że okradają klientów,. Zamówiłem tam ostatni raz. jednym słowem złodzieje!!!Miasto: KaliszSklep: Al. Wojska Polskiego 7dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Jan29 sie, 2018w dniu 28.08.2018 zakupiłem 2 opakowania lodów "carte dor" w tzw. promocji, co miało polegać na tym, że przy zakupie dwóch opakowań drugie za 50% ceny. Cena netto wg. gazetki promocyjnej Makro 28.08-10.09 to 13,90 złotych. Niestety okazało się, że promocja jest tylko w gazetce, w hali w Olsztynie oba opakowania kosztują tyle samo tj. 13,90. To niestety już nie pierwszy raz, kiedy w tej hali promocja jest tylko w gazetce, przy kasie okazuje się, że "ktoś zawalił" (w domyśle centrala). Mam nadzieję, że w końcu ktoś zainteresuje się tymi promocyjnymi ofertami handlowymi tej sieci.Miasto: OlsztynSklep: Lubelska 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:3.0/5
- Anna26 lip, 2018Dyskryminacja dzieci. Dzisiaj wybrałam się z córką do makro zrobić zakupy do naszej rodzinnej firmy jadąc do najbliższego sklepu 50 km ( Wrocław) przy wejściu okazało się że nie mogę wejść z dzieckiem bo nie ma 140 cm. (Niektóre dorosłe osoby ledwo się mieszcza w tym przedziale)Pani powiedziała że w regulaminie jest napisane że do hali mogą wejść tylko dzieci powyżej 140 cm lub w wybrane dni tu akurat w piątek po 17h a to był czwartek. Poczuliśmy się okropnie zdyskryminowani ja nie próbuję wejść do sklepu ze zwierzęciem tylko małym człowiekiem który za kilkanaście lat mógłby stać się klientem makro. Podejście do małego klienta okropne marketing sklepu leży na hali powinien być plac zabaw dla dzieci aby rodzice mogli zrobić zakupy aby dzieciom sklep kojarzył się z przyjemnością i w przyszłym dorosłym życiu chcieli tu wracać. Do sklepu przyjeżdżają właściciele firm przychodzą z dziećmi ktore w przyszłości w wielu przypadkach staną się spadkobiercami tych firm. Może chodzi tu o "bezpieczeństwo" ale myślę że można to przeorganizować z myślą o dzieciach zwłaszcza w takim sklepie. Przecież w regulaminie jest też napisane że za dzieci w hali odpowiadają rodzice. Mnie do makro przyprowadził tata ( właściciel) teraz ja ( właściciel) przyprowadzam swoje dziecko a tu odrazu taka klapa. Wszystkie karty makro wylądowały w niszczarce nie wydamy tam ani grosza.Miasto: WrocławSklep: Tyniecka 3dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
lena06 sie, 2018a to dobre :)JO11 mar, 2019Z dziećmi gdzie jeżdżą wózki widłowe się nie wchodzi i po te dyskusjeJulka04 kwi, 2019Chyba żartTest16 cze, 2020Z dziećmi gdzie jeżdżą wózki widłowe się nie wchodzi i po te dyskusje - Alicja10 kwi, 2017Ponad 2 lata temu miałam wyrobiona kartę w Warszawie , tam byłam w 3 punktach Makro, wcześniej mieszkałam w Poznaniu tam również mieliśmy karty Makro moją pracowniczą i Męża firmową. Często podróżuję bywałam również w punktach Zielonej Górze, Lublinie, Białymstoku, czasami bywam w Poznaniu, jednak porównując wszystkie te punkty z całą stanowczością stwierdzam że najgorsza obsługa jest w Warszawie. Raz miałam przeboje z warczącą kasjerką do wszystkich klientów, miałam złożyć reklamacje ale odpuściłam, a aktualnie jestem w trakcie załatwiania reklamacji na Alejach Jerozolimskich. Osoba która udzielała informacji bardzo sympatyczna i kompetentna, natomiast inna osoba spisująca poniżej wszelkiej krytyki. Najpierw jakaś zakręcona, potem niedoinformowana, potem wyszukująca w systemie z błędami ( z jej winy) potem przekręcająca nasze nazwisko dwa razy po poprawieniu słyszę zwrot ,, to prawie to samo", a dzisiaj jeszcze się w domu dopatrzyłam że data faktury wypisana z błędem na druku reklamacji, podpisu przyjmującego zgłoszenie brak nie wiem jak się nazywała. Reklamacja dnia 27 marca 2017 Pani z kręconymi włosami do ramion. Sama również swego czasu procowałam w Makro w Poznaniu i w głowie mi się to nie mieści aby kilka razy przekręcać nazwisko i skwitować do klienta na koniec, że to prawie to samo tym bardziej że nie było ruchu.Miasto: WarszawaSklep: Al. Jerozolimskie 184dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:2.0/5
- poirytowany01 kwi, 2017Obsługa ??? Pracownicy zamiast na stoiskach, stoją na kasach ,to jakaś żenada . Już zająłem kolejkę żeby pracownika na stoisko zabrać . Masakra , ceny też z kosmosu taniej jest u mnie w sklepie , a robię zakupy na Broniszach ,Selgrosie itd .Dyrektorka też tylko się uśmiech i nic nie robi żeby się poprawiło .Miasto: WarszawaSklep: Bielany, Kolumbijska 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:1.0/5
- Karol28 mar, 2017Makro wprowadza swoich Klientów w błąd. W ostatniej gazetce promocyjnej mamy: Kieliszki w kształcie czaszki, zest. 6 szt., cena 1 zest. 14,99 zł netto. Specjalnie jechałem do Makro ponad 150 km po te kieliszki po to żeby przy kasie dowiedzieć się, że cena wynosi 89,94 zł netto. Czy mogę prosić o wyjaśnienia? Na infolinii udzielono mi informacji, że mogę je zakupić w cenie 14,99 zł za zestaw. Natomiast w Krakowie odmówiono mi ich sprzedaży.Miasto: KrakówSklep: Jasnogórska 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Lena10 paź, 2016nie kupujcie u nich online! chyba że chcecie dostać tylko połowę zamówionych artykułów. W przeprosiny po miesiącu przesłali kod rabatowy - aż na 5%, ahahaha....Miasto: WarszawaSklep: Al. Jerozolimskie 184dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- pacjent21 wrz, 2016MAKRO W OPOLU , NIGDY JUŻ TAM NIC NIE KUPIĘ !!!! POTRZEBY KLIENTA NIE MAJĄ ŻADNEGO ZNACZENIA !!!! SPRZEDAJĄ BUBLE I NIE UZNAJĄ REKLAMACJI, POMIMO NIEJASNOŚCI CO DO WADY !!! NIE STARAJĄ SIĘ NAWET O WERYFIKACJĘ Z PRODUCENTEM CO DO WADY, TYLKO OD RAZU NIE UZNAJĄ !!! ODRADZAM !!! SZUKAJCIE INNYCH SKLEPÓW BO WYBÓR JEST W OKOLICY OPOLA !!!Miasto: OpoleSklep: Partyzancka 84dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Barts14 kwi, 2016Fatalnie, brak personelu, pewnie spowodowane słabymi plecami zaczyna idzie niska motywacji ostatnich pracownikowvmarketow którym jeszcze chodź trochę zależało a tak ogólnie drooooozyzna!!!!!Miasto: PoznańSklep: Serbska 51dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:1.0/5
- Pan Gosc04 lut, 2016Zakupy w katowicach to sama przyjemnosc,zamowilem makaron przyjezdzam nie ma,chce make nie ma,szukam platkow nie ma,oleju brak,po kaszy nawet sladu a kierownik z kazdym pytaniem biega do pracownika pelen profesionalizm,troche sie posmialem polecam na poprawe humoru ale na interesy to nie bardzo.Panie Dyrektorze zrob Pan cos bo chce sie plakac,co to stan wojenny wrocil ze nic nie ma bo nie rozumiem.Miasto: KatowiceSklep: Pukowca 25dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- Mark26 gru, 2015Makro to DROŻYZNA. Niektóre produkty jak np. herbata DILMAH czy olej silnikowy CASTROL dwukrotnie prawie droższy niż u innych. Koniec z zakupami tam.Miasto: OpoleSklep: Partyzancka 84dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:1.0/5
- królowa28 wrz, 2015to jest jakaś masakra!!!właśnie wylądowałam w sądzie ponieważ szlaban na wjeżdzie dla złotych klientów zamknął mi się na pakę samochodu dostawczego w związku z czym został wygięty więc jestem przestępcą i mam postawione 3 zarzutu- 1 ucieczka z miejsca kolizji{byłam na zakupach tam prawie 6 godzin i zaraz na wejściu w obsłudze zgłosiłam całe zajście oczywiście szef ochrony twierdzi ,że uciekłam nie informując nikogo} 2 zarzut uszkodzenie mienia i 3 zarzut narażenie życia i zdrowia bo jechałam z koleżanką zresztą świadkiem całego zdarzenia !tak właśnie traktuje się złotych klientów makro w katowicach! brawo dla dyrektora ,który zresztą uważa,że wszystko jest tak jak trzeba i skoro coś się stało muszę zostać ukarana!superMiasto: KatowiceSklep: Pukowca 25dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Robert26 wrz, 2015Klientem makro jestem od początku istnienia tego sklepu/hurtowni w Krakowie. Ostatnio na poważnie rozważam rezygnację z zakupów w tym miejscu. Pomimo że lokalizacja i poziomy parking (nie podziemny) bardzo mi odpowiadają. Niestety od dłuższego czasu obserwuję zwariowane totalnie ceny w makro. Biedakiem nie jestem no ale gdy cena jest 2 razy wyższa niż u konkurencji? ba nawet przez internet można dostać taniej po wliczeniu ceny kuriera i to do domu. Podaję przykłady: maszynka do golenia Philips - kupiłem za 97 zł z przesyłką a w Makro? 167 zł. Patelnia Tefal była droższa o ponad 40 zł - zrezygnowałem. Akumulator przepłaciłem o 100 zł. Wziąłem go ze względu na wygodę. Inne towary jak kawa czy warzywa i owoce to już jest jakaś ruletka. Ceny skaczą dosłownie o 100% w ciągu tygodnia. Mango potrafi kosztować jednego dnia 7 zł a za dwa dni 13 zł itd. Co do pomysłu z niewpuszczaniem dzieci to jest on znakomity. Podczas zakupów potrzebuję się skupić a nie uważać na małe dzieci. Wystarczy że dorośli się kłócą co kupić, albo dzwonią po różnych ciotkach i pytają czy im potrzeba więcej dorsza na niedzielę. Małe dzieci potrafią wnerwić nie tylko rodziców ale i postronnych klientów. Co do obsługi makro nie mam zastrzeżeń. Jest OK. Natomiast świeżość towarów to już inna sprawa. Zdarzało mi się że towar był nieświeży i traciłem przez to nawet 1/3 opakowania.Miasto: KrakówSklep: Jasnogórska 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:1.0/5
- Anna15 wrz, 2015WIELKI NEGATYW Proces rejestracji oraz zmiany danych w MAKRO jest archaiczny - zmian może dokonać wyłącznie "właściciel" firmy. W dużych firmach to niemożliwe, zarząd nie zajmuje się jeżdżeniem i podpisywaniem formularzy - czy np. prezes NBP ma jechać do makro, bo kierowca chce tam zrobić zakupy?????? Niestety rezygnuję z tej sieci, normalny sklep zmienia dane przez internet - do tego służy logowanie, system haseł.Miasto: ZąbkiSklep: Wolności 50dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- Jurek29 lip, 2015Jak można podnieść cenę piwa somersby blackberry z 3.30 do 3.80? Jakbym chciał kupić po 3.80 to bym się wybrałem do zwykłego sklepu.a tak jechałem po 100 piw I tylko na benzynie sie splukalem.dramat..zdzierajcie dalej ale nie ze mnie...juz w żabce jest taniej...Miasto: Bielsko-BiałaSklep: Klubowa 185dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Jan24 lut, 2015Makro w Katowicach to przez wiele lat był fajny sklep. Ostatnio jednak nastąpiły zmiany na gorsze. Przywieziono z jakiegoś innego miejsca (podejrzewam z jakiegoś bogatszego państwa zachodniego) stare wysłużone stanowiska kasowe, które sa obskurne. Jak można tak traktować polskiego klienta? W czasie wizyty w makro obejrzyjcie Państwo te odrapane żółte blachy, zardzewiałe w wielu miejscach na narożnikach. Po modernizacji hali nie można tam już niczego intuicyjnie znaleźć. Kiedyś często robiłem tamzakupy, teraz wolę Selgros w Szopienicach. Mam tam dalej, ale tam przynajmniej miło się robi zakupy. Nie czuję się tam jako Polak, klientem drugiej kategorii, a w Makro zacząłem się tak czuć.Miasto: KatowiceSklep: Pukowca 25dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:2.0/5
- Krzysiek19 gru, 2014Robimy zakupy z żoną regularnie w tym sklepie średnio 3 razy w tygodniu. Ale będziemy rezygnować bo na stoisku z mięsem jest coraz gorzej. Kierownik mięsa to zupełnie niekompetentna osoba. Zamawiamy mięso po czym przyjeżdżamy a towaru brak.Kierownik poleca Selgros. Kpina...Miasto: WarszawaSklep: Bielany, Kolumbijska 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:3.0/5