Mediamarkt.pl Gdańsk - mapa i adresy
Opinie o Mediamarkt.pl w Gdańsku
1 opinia dla 2 sklepówMediamarkt.plOcena ogólna: 2,5/5
Obsługa sklepu: 3.1/5
Obsługa klienta: 3.0/5
- Anna08 paź, 2014Witam, kupiłam aparat Olympus E-PL5 w sieci Media Markt. Po około tygodniu bardzo sporadycznego, poprawnego użytkowania aparat przestał funkcjonować prawidłowo. Pierwsze co, zadzwoniłam do serwisu Olympusa, tam bardzo miła, rzeczowa Pani po krótkiej rozmowie stwierdziła że aparat nadaje się do reklamacji, grzecznie przeprosiła i powiedziała że okres naprawy wynosi ok 3 tygodnie. Stwierdziłam że w takim razie wolę oddać go do sklepu, i mieć go od ręki ponieważ, nie minęły 14 dni od zakupu sprzętu. Pojechałam około 30 km do sklepu w którym to kupiłam aparat. W sklepie po krótkich oględzinach, stwierdzono że wymienią mi aparat na nowy, ale abym mogła zatrzymać gwarancję na sprzęt od dnia wymiany a nie zakupu, musieli zrobić zwrot towaru, wystawili druczek, i dali nowy aparat. Co się okazało, musiałam dopłacić do sprzętu 50 zł. Nie byłabym tak rozczarowana, gdyby powiedziano mi o tym w chwili podejścia do punktu reklamacji, a nie gdy znalazłam sie przy kasie aby zatwierdzić wymianę. W dodatku, musiałam długo czekać, bo Panowie z punktu reklamacji nie wystawili mi jakiegoś druczku. Miała to być zwykła wymiana, w efekcie, zapłaciłam w dniu zakupu za aparat, karte pamięci i pokrowiec 2007,00 zł, po tygodniu aparat przestał działać, musiałam jechać 30 km do najbliższego sklepu, czekać aż obsługa z wydrukuje co trzeba (to akurat zrozumiałe) następnie znowu czekać bo okazało się że nie ma jakiegoś druczku, a na końcu dopłacać 50 zł bo aparat niby zdrożał. Ile w tym mojego zysku, a ile strat. Jako klient zostałam oszukana, tak się właśnie czuję. Bo skoro kupuję sprzęt, i oddaję go w ciągu 14 dni, (bo nie działa) nie powinnam nic dopłacać, co mnie obchodzi że cena się zmieniła, czy to moja wina że aparat który mi sprzedali, się popsuł. Gdyby sprzęt zdrożał o 1000 zł , też bym musiała od tak za niego dopłacić ? Czy to jest respektowanie praw konsumenta? Uważajcie ludzie, aby nie dać się tak urobić jak ja się dałam, nie chodzi mi o kwotę, ale o zasadę. W Media Markt kupiłam laptopa Sony, i też mi się popsuł po ok 3 miesiącach użytkowania. Natomiast w ciągu pół roku był dwa razy w naprawie, Więc nie wiem z czego to wynika. Przy czym dodam, że sprzęt w obu przypadkach był używany zgodnie z instrukcją i przeznaczeniem.Miasto: GdańskSklep: Złota Karczma 26dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.5/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:4.0/5
Odpowiedzi
Aneta22 lut, 2018Maiałam podobny problem.Jula02 paź, 2018Ja tak samo