Opinie o Mix Electronics
128 opinii dla 195 sklepówMix ElectronicsOcena ogólna: 2,1/5
Obsługa sklepu: 2.1/5
Obsługa klienta: 2.6/5
Jesteś klientem Mix Electronics?
Dodaj opinię >
X
Miasto:
Imię:
Obsługa sklepu:
Poziom cen:
Opinia:
Wyślij opinię >
- igl22 wrz, 2015Napisze wprost,NIE ROBCIE TAM ZAKOPOW BO,OMIJAJCIE TEN SKLEPN NIE POLECAM W 100%.zrobilem zakup i zostalem oszukanynMiasto: GryfinoSklep: Chrobrego 46dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
skorka23 wrz, 2015Zgadzam sie.takie sklepy to powinni zamykac z polecenia sadu!!!a sprzedawcow slac na roboty do kamieniolomow. - Aaaaaaaa31 sie, 2014Masakra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Miasto: WejherowoSklep: Mickiewicza 9dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Borys20 lip, 2014Najgorszy sklep kiedy robiłem jakiekolwiek zakupy, kupiłem u nich aparat fotograficzny który okazało się w domu że był uszkodzony,nie chcieli mi go później przyjąć do reklamacji uważajcie nie róbcie tam zakupów bardzo nie przyjemna obsługa,no i sprzedawaj zepsuty sprzęt.Miasto: SieradzSklep: Al.Grunwaldzka 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Krzysztof16 cze, 2014Zapłaciłem za lodówkę w środę (wg sugestii \"obsługi sklepu\" przed godz 12 bo będzie szybciej), \"szef\" obiecał dostawę w piątek. Załatwiłem wolne na piątek i czekam, czekam, czeeekam i NIC nawet nie zadzwonili, a przecież mogli zadzwonić i powiedzieć przynajmniej \"pocałuj się w d..pę\" - odebrałbym to jako: \"pamiętają i interesują się klientem\". Generalnie obsługa beznadziejna, zero profesjonalizmu. To był mój ostatni zakup w sieci sklepów Mix Electronics. ODRADZAM !!! ODRADZAM !!! i jeszcze raz ODRADZAM omijajcie ten \"sklep\" szerokim kołemMiasto: JaworznoSklep: Farna 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- eloo14 maj, 2014Daremna firma, jak u innych klientów powyżej, reklamacja sprzętu to jest katorga. Naprawa tunera dvbt ponad 2 miesiące czekania !!!Miasto: Piekary ŚląskieSklep: Wyszyńskiego 11dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Wiola07 lip, 2014tam jest jakiś kosmos omijać ten sklepik z daleka pozmieniało się na duży minus nie polecamMix Piekary13 lip, 2014eloo dziękujemy za opinie. Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji, jednak proszę pamiętać o tym, że obsługą Państwa zgłoszeń reklamacyjnych zajmuje się serwis wskazany przez producenta, a pracownicy sklepu nie mają wpływu na to w jakim czasie dany produkt zostanie naprawiony lub wymieniony. Proszę również wziąć pod uwagę to, iż urządzenie było serwisowane w okresie świątecznym co bez wątpienia przyczyniło się do opóźnień, o których Pan/Pani pisze. Pozdrawiamy Załoga Mix z Piekar - klient08 sty, 2014robiłem zakupy w różnych tego typu sklepach ale \"mix electronics\" to jest fenomen, składając do reklamacji jakikolwiek produkt człowiek nie czeka 14 roboczych dni ale 2/3 miesiące... i za każdym razem kiedy człowiek dzwoni mówią \"serwis nie ma części, wina serwisa, serwis wysłał produkt ale my nie jesteśmy w 100% pewni czy faktycznie został on wysłany\" co to jest? to jest robienie człowieka w balona... najgorszy sklep w jakimkolwiek robiłem zakupy, w dodatku w żorach nie potrafią doradzić klientowi tak jakby gość tam pracujący siedział i za nic chciał dostawać pieniądze... Panowie ze sklepu w żorach ogarnijcie się trochę bo to nie na tym rzecz polega...Miasto: ŻorySklep: Wodzisławska 12dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Dodod03 gru, 2013Oszuści ze sklepu Mix w Arenie Gliwice Zamówienie przez internet odbiór osobisty. Po przyjściu do sklepu pokazano sprzęt ze działa następnie wyproszono nas i kazano wrócić za 30 min \"muszą znaleźć pudełko\" po odbiorze wieży i odpakowaniu w domu sprzęt nie zadziałał. Oddałem go na gwarancji której później mi odmówiono ponieważ sprzęt jest po przepięciu. Oczywiście sprzedawca burak wszystkiemu zaprzecza i od nikogo niczego nie można się dowiedzieć a tym bardziej oczekiwać. Złodziej i oszuści Mam nadzieje ze Firma całkiem plajtnie a załoga pójdzie na brukMiasto: GliwiceSklep: Jana Nowaka Jeziorańskiego 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- medicus10 paź, 2013Nie polecam. Klientowi wciska się kłamstwa, że sprzęt będzie oryginalnie zapakowany. A naprawdę sprzedają poobijane i uszkodzone agd-BUBEL. Wszystko miało być nowe.Ten model był dostępny w ich innym sklepie. Zgodziłem się dopłacić za transport do ich sklepu. Tydzień zmarnowany bo sprzęt nie nadawał się do kupna, tak poobijany. Sprzęt nie ma gwarancji. Lodówka miała być oryginalnie zapakowana, a była z mnóstwem wgnieceń na froncie i bokach. Nie wierzcie temu co mówią. Oszukują i kłamią w żywe oczy!!! Olewają klienta jak zauważy, że towar nie jest nowy. Oni chyba dostają reklamacje i to próbują opchnąć, niby konkurencyjna cena...a towar nie nadaje się do niczego...NIE POLECAM Tłumaczyli się, ten egzemplarz to jedyny z tego modelu w całej Polsce. Więc nie wiem dlaczego dostałem go od ręki w sklepie obok w idealnym stanie oryginalnie zapakowany. STRZEŻCIE SIĘ TEGO SKLEPUMiasto: KrakówSklep: Wadowicka 8adodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Aga19 lip, 2013OBSŁUGA KIEPSKA KLIENTA W SPRAWIE REKLAMACJI LUB WYMIANY SPRZĘTU OLEWAJĄ TOWAR ŚREDNIA JAKOŚĆ W POŁOWIE SKLEPÓW SPRZĘT WADLIWY I TAK CZEKAM PONAD TYDZIEŃ NA SPRZĘT ŚCIĄGNIĘTY Z INNEGO SKLEPU KTÓRY OKAZAŁ SIĘ BUBLEM ......Miasto: LeżajskSklep: Plac Targowy 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- ewa17 lip, 2013obsluga nie chce pokazac towaru pomimo prosby a potem okazuje sie ze wcisneli bubel ,jesli pytasz o cos to ciezko odpowiedziecMiasto: OlkuszSklep: Mickiewicza 7dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:2.0/5
- Tom27 kwi, 2013Dają gazetki, że sklep otwarty w sobotę i w niedzielę 27 i 28 kwietnia 2013 o d godziny 9. Sprzedawcy otwierają przed 10 i mów,że nie wiedzieli. To ja mam im powiedzieć, że od 9 h? Towary z gazetki, który chciałem kupić już nie było, ciekawe kiedy go sprzedali. Nikomu nie polecam tego sklepu, \"jaja\" sobie zrobili.Miasto:Sklep:dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- JA24 kwi, 2013DNO CAŁKOWITE OLEWANIE KLIENTA PROMOWANIE CZEGOŚ CZEGO NIGDY W SKLEPIE NIE BYŁO NIE WYSZKOLONA KADRA PRACOWNICZA BEZ POJĘCIA ELEMENTARNEGO WYDAJA GAZETKI Z PROMOCJAMI TYLKO ZE TOWARU Z TYCH GAZETEK NA SKLEPIE NIE ZOBACZYSZMiasto:Sklep:dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- szarak12 kwi, 2013Towar zakupiłem przez internet z odbiorem w moim mieście. Tablet odebrałem w poniedziałek po południu. Po powrocie do domu okazało się że klawisze w dołączonej klawiaturze nie działają poprawnie. Klawisz F nie działał a ALT i CTRL nie \"odbijały\" do góry. Na drugi dzień rano udałem się do sklepu gdzie Pan powiedział mi że tablet podlega reklamacji i czas oczekiwania to 14 dni. Nie zgodziłem się na takie rozwiązanie i powiedziałem że chcę skorzystać z prawa zwrotu towaru ze względu na wadę fabryczną tym bardziej że dokonałem zakupu przez internet, a towar oddaję na drugi dzień. Odpowiedź pana brzmiała NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI! bo towar odebrałem w sklepie stacjonarnym, a to że zamawiałem przez internet jest nie ważne. W tej sytuacji powiedziałem że skoro nie chce oddać pieniędzy a ja nie zgadzam się na reklamację będę musiał skonsultować to całe zajście z Państwową Inspekcją Handlową. W tym przypadku odpowiedź pana brzmiała że nie powinien tego robić ale odda pieniądze. Po otrzymaniu gotówki powiedziałem że nadal jestem zainteresowany takim tabletem i chętnie kupię w pełni sprawny produkt. Pan powiedział że zamówił dla mnie drugi egzemplarz i jak dotrze do sklepu to skontaktuje się zemną. Do dnia dzisiejszego brak odzewu sklepu. Związku z tym moja ocena sklepu po sposobie podejścia pracownika do klienta (słowne przepychanki i podejście że klient niema racji) nie może być inna jak NEGATYWNA!Miasto:Sklep:dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:3.0/5
- M.08 kwi, 2013Miałam wątpliwą przyjemność zakupić mysz a4tech-a w częstochowskim oddziale sklepu. Cena była z kosmosu /dwa razy wyższa niż u konkurencji/, ale pilnie potrzebowałam jakiekolwiek myszy, więc to przeboleję. Zanim wyszłam ze sklepu, sprzedawca zdążył opowiedzieć koledze, że udało mu się wcisnąć mysz po dwukrotnej cenie naiwniaczce. Śmiał się przy tym radośnie, jak głupi do sera. Za bardzo mi się spieszyło, żeby robić awanturę i zrezygnować z zakupu. Drogi sprzedawco - jeżeli naciągasz klientów /w tym wypadku klient świadomie zapłacił wyższa cenę/, to poczekaj, aż wyjdą ze sklepu. Nie byłam stałą klientką tego sklepu, ale teraz jestem w 100%-tach pewna, że nigdy już nic tam nie kupię. Nie omieszkam ostrzec też wszystkich znajomych.Miasto:Sklep:dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- P.H.U. NOVARTI13 mar, 2013Totalna porażka, zakup ,przez sklep internetowy a rzeczywistość przeraża. Fakty: szybki przelwew - ksiegują jak za komuny ( panie wybierają wyciagi z banku i jak mają ochotę od pracy to zaksięguja po dwóch dniach albo i dłużej )dzwoniem do księgowosci i prosiłem o potwierdzenie wpłaty - odpowiedziano że takie potwiedzenie może wydać pan Drzewiecki ( Drzewiecki ma odbieranie telefonów ma to w D.... Jak i zresztą jego kumpel bo podano mi dwa telefony )Zakupiłem latpota z wystawy i miał być oklejony folią i bez zarzutu ale to nie prawda,był porysowany od spodu i generalnie nie polecam. Kolejna sprawa nie otrzymałem orginalnych faktur VAT i pomimo moich ponagleń nie otrzymałem otpowiowiedzi na malia. Ludzie nie polecam tego gówwwna które zwie się mix electonnics a konkretnie sklep w Sosnowcu ulica Braci Mroszewskich 120. Kierownik to człowiek niuekopetentny jak i personel.Miasto:Sklep:dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- mariusz12 mar, 2013oddział w radomsku jest jedną wielkąporażką a pani kierownik sklepu powinna pójść na kurs prawidłowej obsługi klienta powinna być natychmiastowo zwolniona ze swojej funkcji a zatem być może dobrze by szło tej pani ścieranie kurzu z półek dla mnie ta pani niepowinna być dopuszczana do bezpośredniego kontaktu z klientem a co dopiero p.kierownik porażka brak mi słów nic nigdy nie kupię w tym sklepie jak w całej sieci mixMiasto:Sklep:dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Andrew12 mar, 2013Wpłaciłem pieniądze szybkim przelewem w środę, zaksięgowali dopiero w piątek i pomimo że mieli pieniądze na koncie od rana w czwartek towar wysłali dopiero w poniedziałek nie podając nawet numeru listu przewozowego. Generalnie obsługa beznadziejna, zero profesjonalzmu, odpowiedz na maile jak im się zachce.To był mój ostatni zakup w tej wieśniackiej sieci sklepów z elektroniką.Miasto:Sklep:dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- LUK21 lut, 2013JA WSZYSKIM ODRADZAM ZAKUPY W MIX ELECTRONICS BO SĄ PROBLEMY DOTYCZĄCE REKLAMACJI TOWARÓW. SAM OSOBIŚCIE REKLAMOWAŁEM TV 3RAZY KTÓRY JEST JESZCZE NA GWARACJI I ZA KAŻDYM RAZEM TV WRACAŁ NIENAPRAWIONY I CAŁY CZAS Z TYMI SAMYMI USTERKAMI. TERAZ PORAZ CZWARTY ZGŁOSIŁEM REKLAMACJE TV JAKO NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ ŻĄDAJĄC WYMIANY SPRZETU NA INNY LECZ OTRZYMAŁEM ODPOWIEDZ NEGATYWNĄ TWIERDZĄCĄ PRZEZ MIX JAKI SERWIS MIK RADOM ZE TELEWIZOR JEST SPRAWNY.NADMIENIAM IŻ PRZED CZWARTĄ REKLAMACJA BYŁ TESTOWANY NA SKLEPIE I SPRZEDAWCY SAMI STMiasto:Sklep:dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Dawid30 sty, 2013Kupiłem u nich słuchawki przez internet i okazało się że mają pęknięcie i jedna słuchawka jest zepsuta (cicho gra i chrupie) więc od razu poszły do nich a wróciły bez pęknięcia ale słuchawka nadal była zepsuta (nie odesłali karty gwarancyjnej), i jak poszły jeszcze raz na gwarancje to rozwalili drugą słuchawkę i napisali na protokole reklamacyjnym SPRAWNE!Miasto:Sklep:dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- krystian28 sty, 2013odradzam robienie zakupów w Mix Elestronic mie dostarczyli za to moje pieniądze przetrzymują już od ponad 3 tygodni. Zniecierpliwiony zamówiłem ten sam towar w Sferisie i miałem go w ciągu trzech dni do odbioru i w dodatku tańszy. Naciągacze powinni płacić karne ustawowe odsetki od przetrzymywania pieniędzy swoich klientów.Miasto:Sklep:dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5