NEONET Wrocław - mapa i adresy
Opinie o NEONET we Wrocławiu
28 opinii dla 3 sklepówNEONETOcena ogólna: 2,3/5
Obsługa sklepu: 2.2/5
Obsługa klienta: 2.7/5
- Wojciech Król17 cze, 2019Bardzo przestrzegam przed sklepem internetowym. Obsługa jest grzeczna i równie grzecznie oszukuje klientów. Kupiłem przeszło miesiąc temu lodówkę, miałem w ramach promocji "50 za 500" dostać bon zakupowy, mimo upływu przeszło miesiąca niczego nie dostałem. Każdy kontakt mailowy, lub telefoniczny to uprzejme pytanie o numer zamówienia, klika chwil procesowania po czym informacja, że bon będzie dostarczony jutro, najdalej pojutrze. To bezczelne kłamstwa w żywe oczy i ewidentne złodziejstwo. TO SKLEP DLA FRAJERÓW, nie dajcie się oszukać tak jak ja, oni bezczelnie szukają frajerów.Miasto: WrocławSklep: Horbaczewskiego 4/6dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Ryszard04 kwi, 2018Kupiłem 02.04.2018r lodówkę przez internet z promocją transportu i wniesienia za 1zł. W dniu następnym telefonicznie uzgodniłem termin dostawy oraz odebranie starej lodówki. W dniu 04.04.2018r lodówkę owszem przywieziono ale kierowca zestawił ją z samochodu i oświadczył, że ma na fakturze tylko darmowy transport. Odmówił również zabrania starej lodówki. Nie polecam firmy NeoNet!!!Miasto: WrocławSklep: Horbaczewskiego 4/6dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Luiza24 sty, 2017W noworocznej, bardzo korzystnej promocji, wybranej spośród wielu innych, wówczas dostępnych, w pierwszych dniach stycznia zakupiłam tablet Samsunga. Przez 20 dni nie udało się dostarczyć zamówienia, ba, okazało się, ze paczka zaginęła u kuriera. Jedyne na co zdecydował się NEONET w ramach załatwienia sprawy był zwrot kosztów i "bon rabatowy ważny przez dwa miesiące w formie kodu do wykorzystania przy następnym zakupie w wysokości 100 zł." Jakim "NASTĘPNYM ZAKUPIE"??? Moja noga (także ta wirtualna) nigdy więcej nie postanie w którymkolwiek z ich sklepów. Miałam mieć fajny tablet za przyzwoite pieniądze, a oblizałam się smakiem, bo oczywiście wszystkie promocje już dawno się skończyły. NEONETu - firmy szczycącej się wieloma nagrodami za obsługę klienta- nie stać było na gest w postaci zaopatrzenia mnie w inny tablet o co najmniej takich samych parametrach. Wykręcili się sianem.Miasto: WrocławSklep: Zakładowa 2-4dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
Miły22 wrz, 2017Jesteś debilką czy udajesz? Oddali ci hajs więc mogłaś sobie kupić inny, ale nie przecież takie francuskie pudelki muszą mieć wszystko do rączki podane... Ja pierdziele debilizm mnie przeraża wśród polaczków.WIEŚNIAK03 paź, 2017Ciekawe czy "MIŁY" jet takim płyciutkim milaskiem na usługach tego dzikiego sklepu, czy to tylko brak pewnej części ciała znajdującej się pod kością czaszkową? A tak na boku ktoś kiedyś mądrze powiedział ... wieśniak ze wsi wyjdzie ale wieś z wieśniaka nigdy..., i żeby nie było nie mm nic przeciwko ludziom ze wsi - Radosław11 sty, 2017OLEWACTWO, KŁAMSTWO I BRAK OBSŁUGI! Zakupiłem przez internet dla córki aparat fotograficzny na Święta, przyszedł niekompletny bez kabli do ładowania i paska. Bateria się wyczerpała po 1 dniu. Złożyłem reklamację, aby otrzymać brakujące elementy zestawu. reklamacja rozpatrzona pozytywnie i na tym koniec. Od kilku tygodni nie można doprosić się o przesyłkę. Telefonicznie zbywają i kłamią, że już zostało wysłane, a numeru przesyłki nie chcą podać. Po kolejnym tygodniu otrzymuję maila, że przesyłka jednak nie została wysłana i wyślą za tydzień. KPINA! OSTRZEGAM WSZYSTKICH przed tym sklepem. Na potwierdzenie moich słów załączam nr reklamacji: 01S/003399/2016Miasto: WrocławSklep: Zakładowa 2-4dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:4.0/5
- Monika28 gru, 2016opinia dotyczy sklepu w sky tower. obsługa niekompetentna i w sumie trudno bo i tak się może zdarzyć że o sługa najzwyczajniej w świecie nie zna odpowiedzi na dane pytanie. Ale jeśli są to osoby niegrzeczne to jest to zdecydowanie przesada. nie może być tak że człowiek przychodzi wydac 10000 zł na sprzęt do domu a jedyne co otrzymuje to grupę 4 pracowników sklepu stojących razem i głośno rozmawiajacych o imprezach, sposobie poruszania się klientów czy ubioru poszczególnych osób wchodzących do sklepu. na dodatek gdy ktoś osmieli się przeszkodzić dobrze bawiącemu się towarzystwu zamiast odpowiedź otrzymuje minę typu " nie wiem i nie obchodzi mnie to". państwo nie wysilili się nawet na krótkie przepraszam ale nie będę w stanie pomóc w tym temacie. dziwne że nikomu z tych ludzi nie zależy na pracy. kierownikowi proponuję dokładniej się przyjrzeć czy rzeczywiście w sklepie potrzeba aż tak wielu pracowników skoro i tak żaden z nich nie wykazuje najmniejszego zainteresowania swoją pracą.Miasto: WrocławSklep: Zakładowa 2-4dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- zbig23 paź, 2016zakupilem radioodbiornik ktory po podlaczeniu w domu nie dziala.po odwiezieniu go z powrotem do sklepu w Galerii Bielany okazalo sie ze nie moge go oddac tylko moga napisac reklamacje.Obsluga ponizej krytyki.Mieszkam na stale w Niemczech i obojetnie co kupie moge to oddac bez zadnego problemu,i nikt mi sie nie pyta dlaczego.Wspolczuje moim rodakom zyjacym w tym kraju.chyba ze to tylko w tym sklepie tak traktuja klienta.Katastrofa.Miasto: WrocławSklep: Zakładowa 2-4dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5