Obi-3 Kraków - mapa i adresy
Opinie o Obi-3 w Krakowie
8 opinii dla 2 sklepówObi-3Ocena ogólna: 2/5
Obsługa sklepu: 2.1/5
Obsługa klienta: 2.4/5
- Dawid03 gru, 2017Od godziny próbuje się dodzwonić do marketu na róże działy i nic! Totalna olewka, zero kontaktu. Jeśli w taki sposób traktuje się klientów, to ja rezygnuję z zakupów w tym sklepie.Miasto: KrakówSklep: al. Bora Komorowskiego 31dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
jo03 gru, 2017rusz dupę osobiście, niedziela jestJa04 gru, 2017👍Miły03 lut, 2018@Jo ale po co przecież można ten czas zmarnować przecież na pisanie durnych opinii w internecie...Klient03 kwi, 2019Panie jak dziewczyny na informacji mają klientów na miejscu są oni ważniejsi. Jakbyś ty się poczuł gdy ktoś załatwia Ci jakąś sprawę np zlecenie transportu i ta osoba zaczęła zajmować się telefonem a Tobie kazała czekać.... Po za tym prawie wszystko mają na stronie www... mamy XXI wiek. Ogarnij się :) - Monika13 wrz, 2016Obsługa marketu to jakaś totalna porażka i dramat! Zero kompetencji, pan z "ochrony" z muzułmańską brodą najpierw oszukał mnie na ilości wydanych płytek, potem chcieli mi wcisnąć uszkodzone i nie z tej serii. A robiłam zakupy na ponad 7000 zł. Potem okazało się, że w drzwiach zewnętrznych nie ma wszystkich części do zamontowania klamki, dwa razy byłam u nich w tej sprawie, w końcu panowie zaczęli się chować n magazynie, bo zobaczyli "niewygodnego" klienta, którego nie udało się wydymać! Na koniec panowie, "ochrona" z małym blondynkiem podśmiechiwali się, że się najeździłam chyba do tego żenującego marketu! TOTALNIE NIE POLECAM, bardzo żałuję, że wydałam u Państwa tyle pieniędzy! Nigdy więcej nie odwiedzę Państwa marketu i wszystkim będę odradzać!!! Żenada!Miasto: KrakówSklep: al. Bora Komorowskiego 31dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Agnieszka18 lip, 2016Kraków, Stawowa Pragnę zwrócić Wszystkim obecnym i przyszłym Klientom tego sklepu uwagę aby sprawdzali Towar jaki im się wydaje. Okazuje się że sklep ma trzy rodzaje towarów te w cenach normalnych, promocje i wyprzedaże. Należy 3 razy sprawdzić czy towar jest z wyprzedaży czy z promocji ponieważ okazuje się że jest to różnica. Towar wyprzedażowy nie jest kompletny! O czym nikt w sklepie Państwa nie poinformuje przy zakupie, a nieświadomy klient będzie się potem musiał borykać z nieprzyjemnościami i dodatkowym problemem z załatwianiem części o którym jak się często okazuje nikt nic nie wie.Miasto: KrakówSklep: al. Bora Komorowskiego 31dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- ELZBIETA24 lis, 2014obsługa bardzo słaba,brudno, bałagan, Pani lub Pana do obsługi to tylko pomarzyć , nie miłe zapachy . miałam przypadek że ochrona chciała mi wmówić kradzież jednej żabki którą miałam z domu na wzór poprosiłam by wezwali policje i odtworzyli monitoring ale mnie wyśmiano - po prostu chamstwo. 10 lat robiłam w obi zakupy i z niesmakiem go pozostawiam moja noga tam nie wstąpi, znajomi również mieli problemy z ludźmi z ochrony. zakupy można zrobić wszędzie gdzie jest miła obsługa i ceny bardzo dobre.Miasto: KrakówSklep: Wielicka 259dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Iwona14 paź, 2013Dzia 03.10.2013 w godzinach popołudniowych byłam klientką min działu stolarskiego i jestem bardzo miło zaskoczona obsługą. Do tej pory wyrobione miałam złe zdanie na temat podejścia do osoby potrzebującej pomocy w tego typu sklepach a tu takie zaskoczenie 3 osoby z którymi miałam styczność były niewiarygodnie miłe i służyły dużą pomocą. Nadmienię że byłam wczoraj w innym konkurencyjnym sklepie tam sie niestety nic nie zmieniło. Bardzo dziękujęMiasto: KrakówSklep: al. Bora Komorowskiego 31dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Agnieszka07 wrz, 2013Po raz kolejny (i ostatni) robiliśmy tam z mężem pilne zakupy. Bez względu na porę NIKT z pracowników nie jest chętny do pomocy i obsługi na działach. Miesiąc temu panowie i panie udawali, że nie widzą czekających na nich klientów, dziś 17 minut stałam by ktoś mi pomógł i pokierował, gdzie mam znaleźć potrzebne rzeczy. No bo po godzinie 20tej market już pustawy, pracownicy pozbierani w kilka wesołych grupek gadają, śmieją się i popatrują na tych klientów co jeszcze są w sklepie... dopiero po mojej interwencji w informacji, pani zadzwoniła by ktoś podszedł i obsłużył mnie na dziale. Deski nie mogłam przyciąć już o 20.30, bo podobno piła zepsuta - założę się, że panu się nie chciało przed końcem pracy włączać i ciąć jedną dechę: na maszynie nie było informacji, że nieczynna. No i tak, zakupy co je miałam robić w kwadrans, trwały wieczność w pustym sklepie. Po czym o 20.50 podeszła do mnie pani, powiedziała że zamykamy (o, wreszcie ktoś przyszedł!), na moją uwagę, że gdyby mnie obsłużono na dziale pół godziny temu, już bym jechała do domu, pani rzekła - nie do mnie te uwagi BO JA TU NIE PRACUJĘ (?!). Nie pierwszy raz obsługa daje tu przysłowiowego ciała, dla mnie - ostatni, są jeszcze inne markety budowlane, a tego nigdy nikomu nie polecę.Miasto: KrakówSklep: al. Bora Komorowskiego 31dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5