Obi-3 Łódź - mapa i adresy
Opinie o Obi-3 w Łodzi
23 opinie dla 2 sklepówObi-3Ocena ogólna: 2/5
Obsługa sklepu: 2.1/5
Obsługa klienta: 2.4/5
- Marzena12 cze, 2019Serdeczne podziękowania dla Pana Marcina Kierownika działu budowlanego, który z wielką determinacją udowodnił że chcieć to móc!.Z całą pewnością jest to właściwy człowiek na właściwym miejscu!Bardzo zaangażowany w swoją pracę i zależy mu na dobru klienta!Zadał sobie wiele trudu żeby załatwić nam odpowiednią ilość płytek które potrzebowaliśmy,a przecież mógł nas odprawić z kwitkiem i powiedzieć, że z próżnego ,to nawet Salomon nie naleje,cyt,jednego z pracowników.Serdecznie Dziękuje Panie Marcinie ,mam nadzieję że Szef to doceni, że ma tak zaangażowanego pracownika!Miasto: ŁódźSklep: Szparagowa 3/5dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Anna21 maj, 2019W dniu dzisiejszym zostałam potraktowana jak złodziejka i kombinatorka.Wchodząc do marketu poprosiłam pracownice o oklejenie zamków magnetycznych, które wnosiłam do sklepu.W sklepie szukałam wkładek do których te zamki będą pasowały.Wkładek nie znalazłam.Wychodząc zostałam zatrzymana przez pracownika ochrony który, sugerował ze coś podmieniłam.Pokazałam naklejki na zamkach jednak to nie przekonało ochroniarza.Prosiłam o wezwanie Policji.jednak nie chciano tego uczynić,natomiast poproszono mnie o przejście do jakiegoś pokoju na co nie chciałam się zgodzić.Byłam sama nie czułam się komfortowo.Zaproponowałam żeby cala sprawę załatwić przy punkcie obsługi klienta.Tam tez pojawił się ktoś wezwany przez pracownika ochrony który poprosił o sprawdzenie monitoringu.Po dłuższej chwili pracownik przyszedł i pouczył mnie żebym następnym razem poprosiła obsługę o pomoc.Nie zostałam przeproszona za stracony czas i pomówienia,pomijając spojrzenia klientów sklepu i komentarze ochroniarza typu gdyby pani nie miała nic na sumieniu to poszłaby pani ze mną do pokoju....Trudno mi to komentować....Market obi w Łodzi przy Rokicińskiej przestaje istnieć dla mnie i odradzam tam zakupyMiasto: ŁódźSklep: Rokicińska 192dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Sorrel05 gru, 2018Świetny sklep fachowa pomoc i obsługa! Tylko pogratulować!!Świetny sklep fachowa pomoc i obsługa! Tylko pogratulować!!Świetny sklep fachowa pomoc i obsługa! Tylko pogratulować!!Świetny sklep fachowa pomoc i obsługa! Tylko pogratulować!!Miasto: ŁódźSklep: Rokicińska 192dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Andrzej Z.05 gru, 2018Młody Pan w okularach pracujący na dziale drzwi posiada fenomenalną wiedzę na temat spraw technicznych. Fachowo doradził mi na co zwracać uwagę przy doborze drzwi do pokoju i łazienek. Jakość towaru który kupiłem u Was w sklepie stoi na wysokim poziomie. Dziękuję za taką miła obssługę!Miasto: ŁódźSklep: Rokicińska 192dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Kundzia27 wrz, 2018Zarezerwowałam płytki(końcówka produkcji) przez internet, otrzymałam potwierdzenie na e-mail, więc zabieram ludzi do pomocy przy transporcie. Na miejscu okazuje się, że płytek nie ma. Pani z obsługi miła tylko dziwiła się czemu nikt do mnie nie zadzwonił z informacją żebym nie marnowała czasu i paliwa. Z polecenia obsługi zadzwoniłam na Szparagową i okazało się, że jest tam kilkanaście pudełek, myślę uda się :)pakujemy się do auta jedziemy przez pół miasta Łódź...a na miejscu okazuje się, że w systemie jest towar.....ale trwa inwentaryzacja i płytek NIE MA !!! Zmarnowany czas, pieniądze, złe humory...Miasto: ŁódźSklep: Rokicińska 192dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
- Ania15 wrz, 201711 h. Tyle właśnie czekałam wydzwaniając, aż ktoś łaskawie ze mną porozmawia. Najpierw infolinia przed południem. Tam uprzejmie wyjaśniono mi, że rzecz, której poszukuje jest w aż 8 egzemplarzach na ul. Szparagowej w Łodzi. A gdyby nagle jej zabrakło, to bez problemu zostanie ona sprowadzona nieodpłatnie z innego sklepu. Pan przekierował mnie do konkretnej placówki, konkretnego działu. Cisza. A minuty lecą, wraz z nimi pieniądze na kącie. Przez kolejne 2 h nikt nie podnosił słuchawki. W końcu się udało, ale nie! Pani przekieruje mnie do innego działu! Niespodzianka!!! I zero odzewu, nawet ktoś urwał połączenie. Dodam tylko, że to nie ja. Minęło znów wiele impulsów, aż ta sama Pani ponownie ze mną rozmawiała i zaproponowała, że zapisze mój nr i ktoś oddzwoni. Oczywiście, że nie oddzwonił, ale tym Was pewnie nie zdziwię. Po kolejnych godzinach mojego wydzwaniania, inna pani chwile przed godziną 21 odebrała! Zaskoczyła mnie tym bardzo, na nowo w pośpiechu szukałam spisu zakupów, bo już dawno rzuciłam je w kąt. I co? No właśnie nic... Na stanie magazynu jednak nie ma mojego upatrzonego towaru (a meble kuchenne raczej nie rozchodzą się tak szybko od rana? 8 sztuk przez cały dzień? Gratuluję popytu.), ale przecież mogą zamówić z innego miasta. Tylko z dopłatą 30% od ceny. Świetna organizacja w sklepie. No i w poszanowaniu klienta. Zmarnowane pieniądze na telefon, które nawet mi się nie opłaciły, bo nie ma zakupu.Miasto: ŁódźSklep: Szparagowa 3/5dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
ja17 wrz, 2017masz za dużo wolnego czasu, żeby 11 h marnować ,no no