Opinie o Obi-3
307 opinii dla 43 sklepówObi-3Ocena ogólna: 2/5
Obsługa sklepu: 2.1/5
Obsługa klienta: 2.4/5
Jesteś klientem Obi-3?
Dodaj opinię >
X
Miasto:
Imię:
Obsługa sklepu:
Poziom cen:
Opinia:
Wyślij opinię >
- Renata21 sie, 2019Podczas wizyty w markecie z moimi dziećmi jestem załamana zachowaniem jednej pani kierowniczki niska , czarne włosy , biała koszula która w sposób mało dyskretny używa słownictwa wulgarnego na temat klientów jacy to oni są. Odechciewa się przychodzić .Miasto: WłocławekSklep: Cmentarna 2/6dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Paweł22 sie, 2019Ja na biało to dyrekcja była nie kierownik - Wojciech20 sie, 2019Dno i drogo. Braki w asortymencie. Na zadane pytania lekceważenie klienta. Brak wiedzy i znajomości na poszczególnych wydziałach. Przyklad. Dział ogrodowy.Miasto: CzęstochowaSklep: Okulickiego 16/18dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Walenty15 sie, 2019Kierowca z tego sklepu parkuje samochodem OBI na parkingu osiedlowym w Lublinie na ul Organowej niszcząc chodniki lub trawnik. Zajmuje miejsce parkingowe przeznaczone dla mieszkańców. Czy firma OBI zapłaci za zniszczenia swojego pracownika, czy nie macie gdzie parkować samochodów przeznaczonych do przewozu towarów. Czy kupując towar w sklepie OBI płacimy za prywatne dojazdy do i z pracy tego kierowcy.Miasto: LublinSklep: Chemiczna 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Witold14 sie, 2019Po wielotygodniowym oczekiwaniu na zamówione w OBI w Jabłonnie kompletne ościeżnice drzwiowe Classena, w dn. 13.08.2019 otrzymałem sms-a że zamówiony towar jest do odbioru. W dn.14.08 zgłosiłem się po odbiór,by po opłaceniu i długim oczekiwaniu dowiedzieć się że mogę odebrać jedynie belki górne, bez bazy ościeżnicy lewej i prawej, bo przyjmujący moje zamówienie pracownik OBI nie zamówił ich u wytwórcy. Kogo zatrudnia OBI w Jabłonnie?Miasto: JabłonnaSklep: Zegrzyńska 9dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
Paweł14 sie, 2019No genialnie,obi tak to robi,że w ..... robi. - Henryk09 sie, 2019Dotyczy placówki OBI na Szkubacza w Zabrzu. Zamiast brakującej gładzi szpachlowej ŚMIG zasugerowano mi zakup gładzi BIG. Kompletna tandeta. Przestrzegam przed profesjonalizmem doradzających pracowników działów budowlanych firmy OBI. Nie mają zielonego pojęcia o tym co mówią. Wprowadzając klienta w błąd. Nie polecam tejże placówki.Miasto: ZabrzeSklep: al. Korfantego 13dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:2.0/5
- uciekam09 sie, 2019Puławska 427 == koszmarna "muzyka", nawet nie chodzi o poziom decybeli ale o rodzaj akustycznego chłamu. Mam najbliżej do OBI, ale zawsze chcę stamtąd uciec i ngdy więcej nie przyjeżdżać. Rozumiem, że mają problemy z pracownikami bo kto by wytrzymał słuchać chłamu przez 8 godzin. Dla porównania, w Bricomanie jest cisza i tam z przyjemnością kupuję droższe narzędzia elektryczne, bo mogę spokojnie pomyśleć, czy będzie pasować itd. A w OBI tylko drobiazgi.Miasto: WarszawaSklep: Puławska 427dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:3.0/5
- Magda24 lip, 2019Bardzo nie miła obsługa czekanie na pracownika bardzo długo A oni siedzą na telefonach zamiast pracowaćMiasto: PłockSklep: Wyszogrodzka 142dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:2.0/5
Odpowiedzi
Paweł27 lip, 2019Oj to duże te telefonu teraz robią. No tak foteli nie mają to na czymś muszą czasem usiąść 😁 - Damian18 lip, 2019Bardzo dobrze oceniam ten market. Ceny przystępne w porównaniu z poprzednimi latami.. Pracownicy pomogą i doradzą, w Castoramie nie robią tego. Jedyny minus zbyt mała ilość pracowników na dziale, tymbardziej, że każdy ma przydzielony dział o czym klienci zapominają i wyżywają się na nich.Miasto: WłocławekSklep: Cmentarna 2/6dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.0/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:4.0/5
Odpowiedzi
Eryk18 lip, 2019Zgadzam się bez Tobą i obsługa bardzo miła, Panie na dziale sanitarnym, elektrycznym i ogrodowym piękne i kompetentne. Jeśli chodzi o mężczyzn też jest ok, gorzej tylko dział budowlany ( ale ilość pracowników mówi za siebie.😉 Może zatrudnicie kobietę na tym dziale... Mój remont był naprawdę o wiele prostszy dzięki OBI 🤗. Jestem zadowolony i będę zawsze wracał do OBI, gdy zajdzie potrzeba 😁Obserwator21 lip, 2019Panie Damianie,dziękujemy za bardzo dobra opinię o naszym Markecie. - Andrzej17 lip, 2019Idziesz na zakupy po rzeczy do łazienki. Masz parę pytań i trafiasz na bandę Ukrainców ! zero po Polsku... DRAMAT! Więcej takich zatrudniajcie! Więcej!Miasto: WarszawaSklep: Puławska 427dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:2.0/5
Odpowiedzi
Paweł18 lip, 2019Może OBI prowadzi szkołę językową 😀, albo już nikt tam nie chce pracować za takie stawki i w takich warunkach....Anna07 sie, 2019Zgadzam się z p.Andrzejem.Podobnie w Bydgoszczy.Klienta mają za nic!W przypadku reklamacji towaru droga przez mękę.Kierownicy działu nieobecni,a obsługa nie miła.NIE POLECAM TEGO MARKETU!!!! - Anna16 lip, 2019Nie miła Pani w informacji, gdy zapytałam o produkt odpowiedziała że na szczęście nie ma. Więcej nie zrobię tam zakupów.Miasto: ToruńSklep: Szosa Lubicka 130dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Ali16 lip, 2019Jak mogła? - Beata12 lip, 2019Niestety zeszli na psy. Poziom obsługi sklepu coraz gorszy. Kilka lat temu zamawiałam u nich doniczki ogrodowe. Specjalnie sprowadzone z innych sklepów w Polsce. Co prawda czekałam prawie 2 miesiące i musiałam podjechać i dopytywać o przesyłkę czy dotarła, ale doszły i nawet mnie telefonicznie powiadomiono. Ostatnio chciałam zamówić fontannę okazuje się, że Jest w Warszawie, ale u nas takiej na sklepie nie ma i nie sprowadzą. Tak poinformowała mnie młoda obsługa. Cóż widać nie zależy im na kliencie. Im młodszy personel tym gorszy. Bardziej zainteresowani są sobą niż klientami, co mogłam dzisiaj obserwować przez ponad pół godziny nikt się mną nie zainteresował na dziale ogrodniczym. W dziale płytek to od kilku lat chyba pracownik widmo obsługuje, bo jakoś nigdy go nie ma. Widać mała konkurencja na rynku.Miasto: PoznańSklep: Szwedzka 2dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
padł28 lip, 2019Rzeczy kruchych nie przenoszą między sklepami bo jest duże ryzyko uszkodzenia w transporcie. Zapłaci później pani za rozwalone? Napewno nie. - Danuta08 lip, 2019Zakupy w OBI to ostateczność. Obsługa tragiczna. Klient nawet jak pyta nie otrzyma odpowiedzi.Pomimo ze w sklepie jest bardzo mało interesantów nikt nie stara się pomóc. Dobrze,że powstaje Castorama to może tam będzie przyjemniej robić zakupy. Powiem krotko obsługa klienta tragiczna.Miasto: WłocławekSklep: Cmentarna 2/6dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
Ambasador08 lip, 2019Chcesz przyjemności ? Znajdź sobie faceta.xyz16 lip, 2019Zapraszam zatem do pracy. Zobaczymy czy da radę Pani obsłużyć klienta wykonując przy tym swoje obowiązki. Jest 2-3 pracowników na cały dział. W danych godzinach na obsługę czeka około 10 klientów więc proszę ustać w kolejce przy informacji działowej i nie drzeć się, że pracownik w kulki sobie leci albo chowa się przed Panią, bo każdy z nich wykonuje swoją pracę. Pani Danuto, niech się Pani zastanowi. Obi to market budowlany. Jak każdy market - jest samoobsługowy. Także jeśli obsługa nie pasuje proszę bardzo. jak to mówią "Szukajcie a znajdziecie" :) pozdrawiam.padł28 lip, 2019Doradca klienta to nie sprzedawca. Nie musi obsługiwać każdego. Towar na półkach sam się nie układa. - Bartek18 cze, 2019Jestem bardzo zadowolony, a wręcz zaskoczony jakością obsługi na dziale z kabinami. Jest tam jeden młody chłopak. W odróżnieniu do wąsatego pana, który obsługuje jak się go ładnie poprosi. zawsze miły, zapyta się czy coś podpowiedzieć w pewnych kwestiach i oczywiście skorzystałem. Proponował mi zakup całkiem solidnej kabiny w rozsądnej cenie, więc widać, że nie robi tego od niechcenia. Po chwili rozmowy przyszła prawdopodobnie jego przełożona i wtrąciła nam się w rozmowę i zaczęła jakieś głupoty do chłopaka gadać czemu to co mu kazała jest nie zrobione - jedyny minus. Także obsługa zasługuje u mnie na szacun, że musi wytrzymywać z taką wiedźmą. Z kolei na dziale z płytkami nie ma nikogo. Krążą legendy, że się ktoś pojawi i obsłuży tak jak pracownik od kabin, ale nie zdarzyło mi się jeszcze. Szkoda, że nikt nie widzi braków kadrowych na płytkach i drzwiach.Miasto: WłocławekSklep: Cmentarna 2/6dodaj odpowiedźOcena ogólna:4.5/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:4.0/5
- Marzena12 cze, 2019Serdeczne podziękowania dla Pana Marcina Kierownika działu budowlanego, który z wielką determinacją udowodnił że chcieć to móc!.Z całą pewnością jest to właściwy człowiek na właściwym miejscu!Bardzo zaangażowany w swoją pracę i zależy mu na dobru klienta!Zadał sobie wiele trudu żeby załatwić nam odpowiednią ilość płytek które potrzebowaliśmy,a przecież mógł nas odprawić z kwitkiem i powiedzieć, że z próżnego ,to nawet Salomon nie naleje,cyt,jednego z pracowników.Serdecznie Dziękuje Panie Marcinie ,mam nadzieję że Szef to doceni, że ma tak zaangażowanego pracownika!Miasto: ŁódźSklep: Szparagowa 3/5dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
- Ketron10 cze, 2019Obsługa szok. Robiłem 15.06.19 zakupy z zamówieniem transportu za spore pieniądze. Tragedia - ponad 40 min czekałem po kilkukrotnej interwencji w serwisie, na obsługę. Brak kompetencji, brak przełożonych by poinformować co się dzieje. Po prostu tragedia. Jeżeli tak mają wyglądać zakupy w tym sklepie to serdecznie współczuje. Z czego oni żyją? Przy takim podejściu do klienta to jeszcze trochę i nikogo tam nie będzie. Mam nadzieję, że szanowne kierownictwo sklepu czyta te posty i coś z tym zrobi jak najszybciej.Miasto: SochaczewSklep: Wójtówka 2adodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
Paweł11 cze, 2019Tak to będzie wyglądać dalej, zbyt mała ilość pracowników spowodowana niskim płacami i warunkami pracy, (gorąco jak w piekarniku), itd.....aaa11 cze, 2019Jeżeli na cały dział przypada do obsługi jedna czy dwie osoby to czego się spodziewać. Proszę pisać bezpośrednio do centrali swoje żale bo tam siedzą ludzie którzy ustalają ilu ludzi ma być na danym dziale. U mnie w lokalnej piekarni na zmianie są dwie kobitki. Obi to taka budowlana biedra tylko z gorszym socjalem.Paweł12 cze, 2019Bardzo słuszna uwaga, ale centrala ma to głęboko w d...e. Czy 110 czy 80 pracowników na markecie, robota ma być ta sama wykonana, a o pensjach to już nie warto wspominać!!!! - Marek27 maj, 2019OBI niestety szybuje w dół. Sprzedają towar, którego nie mają. Zamawiałem internetowo folię w kolorze białym (taka była w ofercie)...przejechałem w korkach przez pół miasta i okazało się, że jest...ale zielona. Zamawiałem także taczkę do prac ogrodowych, zadzwonili rano (obudzili mnie !!!), że nie mogą skompletować zamówienia ...z kilku taczek nie mogą rzekomo sklecić jednej...?! Poza, tym jeśli zamawiam przez internet towar powinien na mnie oczekiwać, a na w/w folię (przypomnę zieloną zamiast białej jak stało w ofercie) musiałem dodatkowo czekać, aż pracownik przyniesie ją z wiadomego działu...trochę to trwało. Wcześniej jednak skasowano ode mnie należność, a ponieważ płatność była kartą, na ok. 3 dni (tak oznajmił mi pracownik OBI) straciłem kwotę, którą zapłaciłem. Czyżby OBI upadło już tak nisko, że kredytuje się u klientów ? Gdybym kupował jakiś bardzo drogi sprzęt byłbym dodatkowo unieruchomiony z zakupem w innym miejscu. Żenada, nie polecam, i chyba tam już kupować nie będę. Jedyny plus to miła obsługa, nawet mnie Pani przeprosiła, dobre i to. Pozdrawiam, a potencjalnych klientów szczególnie zamawiających przez internet ostrzegam jak powyżej.Miasto: BydgoszczSklep: Fabryczna 1dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.5/5Obsługa sklepu:3.0/5Poziom cen:2.0/5
- Anna21 maj, 2019W dniu dzisiejszym zostałam potraktowana jak złodziejka i kombinatorka.Wchodząc do marketu poprosiłam pracownice o oklejenie zamków magnetycznych, które wnosiłam do sklepu.W sklepie szukałam wkładek do których te zamki będą pasowały.Wkładek nie znalazłam.Wychodząc zostałam zatrzymana przez pracownika ochrony który, sugerował ze coś podmieniłam.Pokazałam naklejki na zamkach jednak to nie przekonało ochroniarza.Prosiłam o wezwanie Policji.jednak nie chciano tego uczynić,natomiast poproszono mnie o przejście do jakiegoś pokoju na co nie chciałam się zgodzić.Byłam sama nie czułam się komfortowo.Zaproponowałam żeby cala sprawę załatwić przy punkcie obsługi klienta.Tam tez pojawił się ktoś wezwany przez pracownika ochrony który poprosił o sprawdzenie monitoringu.Po dłuższej chwili pracownik przyszedł i pouczył mnie żebym następnym razem poprosiła obsługę o pomoc.Nie zostałam przeproszona za stracony czas i pomówienia,pomijając spojrzenia klientów sklepu i komentarze ochroniarza typu gdyby pani nie miała nic na sumieniu to poszłaby pani ze mną do pokoju....Trudno mi to komentować....Market obi w Łodzi przy Rokicińskiej przestaje istnieć dla mnie i odradzam tam zakupyMiasto: ŁódźSklep: Rokicińska 192dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- :):):)21 maj, 2019Przyglądałem się jednej pani sprzeczającej na markecie i jestem pełen uznania,jak można pracować w tak długich paznokciach i ze złotem na palcach .Czyżby woda z chemia nie niszczyła dłoni? Bo kurz na pewno nie bo go pełno na towarach .Ogólnie brudno na sklepie i na towarach ale paznokietki nie zniszczone .Brawo dla tej pani nie przemęcza sięMiasto: WłocławekSklep: Cmentarna 2/6dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Arnold25 maj, 2019Masz rację dYrektorku - xxx17 kwi, 2019Chciałbym wyrazić swoja opinie na temat pracownika ochrony znudzonego widocznie swoimi obowiązkami,który kieruje nie tylko do mnie jak i pozostałych pracowników swoje chamskie odzywki.Ja pracując ciężko fizycznie i psychicznie wypraszam sobie ,by ochraniasz przekraczał swoje kompetencje i wyzywał na mojej osobie swój podły charakter. Wypytywał sie o moje prywatne rzeczy ,gorzej niż na policji.Widocznie za nudno,pierdzieć w stołek patrzeć w monitorek to trzeba się gdzieś wyżyć.Swoje opinie proszę zabrać do domu a w pracy wykonywać swoje obowiązki i być miłym jak ja do klienta.A jak nie to skupic sie na swojej pracy bardziej ,bo ilosc złodziejstwa w marecie wzrosła.Ale Panu ochroniarzowi sie nie chce sie dupy podnosić lepiej sie pastwic nad pracownikami.Miasto: WłocławekSklep: Cmentarna 2/6dodaj odpowiedźOcena ogólna:5.0/5Obsługa sklepu:5.0/5Poziom cen:5.0/5
Odpowiedzi
Arnold20 kwi, 2019bo to są ch....Ja25 kwi, 2019Tak jest w większości marketów. Interesują się tym co robi pracownik, a złodzieje wynoszą towar jaki chcą. My potrafimy pilnować się sami dziękujemy za taką ,,ku..ą,, pomoc. - Kris11 kwi, 2019Kierownik w porządku. Natomiast jedna niska z informacji pozjadała wszystkie rozumy i powinna lepiej zająć się praca a nie... I być milsza dla klientów bo jest tak bardzo arogancka i nieuprzejma że dziwię się że tyle czasu już tam pracuje i że nikt jej jeszcze stamtąd nie wywalił pomimo tego że są ciagle skargi na nią!Miasto: RybnikSklep: Żorska 55dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.5/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:1.0/5