Tesco Racibórz - mapa i adresy
Opinie o Tesco w Raciborzu
2 opinie dla 1 sklepuTescoOcena ogólna: 2,9/5
Obsługa sklepu: 2.4/5
Obsługa klienta: 2.6/5
- klient08 cze, 2015No cóż Tesco pozostawia wiele do życzenia. Ceny to mały pikuś z tym co widziałem. Otóż w naszym sklepie myje się wędliny !!!!!!!!! Potem pakuje się je do nowych pojemników. Chleb który jest pokrojony w kromki pakuje się do nowej foli nakleja nową cenę i juz gotowe do sprzedaży.A najlepsze jest to ze wszystko jest robione na oczach klienta.Miasto: RacibórzSklep: Opawska 84dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- ewa03 lis, 2013Ręce mi opadają i kilkakrotnie juz dawałam szansę temu sklepowi ale ZA KAŻDYM RAZEM wychodząc ze sklepu obiecuję sobie że więcej tu juz nie przyjdę!!!!!!Panie przy kasach Bardzo ZNUDZONE I TRAKTUJĄ KLIENTÓW JAK ZŁO KONIECZNE A JUZ NAJBARDZIEJ DRAŻNI JE jak nawinie sie jakaś starsza osoba i nie moze sobie poradzić z kasą samoobsługowa-jakbyście zobaczyli te miny to nic tylko dać po gębie!!!!ale wszystko przebijają szanowne matrony z mięsnego.ja wiem że jest bezrobocie i ludzie chcą pracować ale takie [wymoderowano] jak te w Raciborzu powinny lecieć na zbity pysk.szczególnie jak jest jakaś fajna promocja to typowe dla nich odzywki to:Już nie ma!!!(stoisko czynne od 8 a ja pytam o promocję 8.20)druga odzywka :może bedzie dostawa(ale kiedy to już nie wie)lub(po 11)przychodzę 11.15 ogonek na mięsnym a jakaś fleja wychodzi i mówi dostawa była ale towar nie przyjechał.....MOJA NOGA WIĘCEJ W TESCO NIE STANIE I BĘDE NAMAWIAŁA DO TEGO KAŻDEGO Z KIM PORUSZĘ TEN TEMAT!!!!!a wielka szkoda bo czasem towar naprawdę fajny i można zostawić trochę pieniędzy ale jak takie [wymoderowano] tam pracują to wole iść gdziekolwiek niż tam!!!!!!!Miasto: RacibórzSklep: Opawska 84dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
boorys10 maj, 2015Mialem podobny przypadek na miesnym.Tez w Raciborzu.Bylem w sklepie o 8,15,bo byla promocja.A Panie ekspedientka powiedziala ze stoiska bedzie czynne za godzine,bo nie zdazyla towaru przygotowac.A klijenci niech czekaja,jesli im sie chce.Dokladne slowa przytoczylem.I nie stety,poprosilem kierowniczke,i stoisko zostalo otwarte.