Tesco Suwałki - mapa i adresy
Opinie o Tesco w Suwałkach
5 opinii dla 1 sklepuTescoOcena ogólna: 2,9/5
Obsługa sklepu: 2.4/5
Obsługa klienta: 2.6/5
- Joanna09 lis, 2016W Tesco Suwałki od ok. dwóch tygodni są nowe kasy samoobsługowe, ciągle coś tam jest nie tak, nie można płacic kartą tylko gotówką i kupony też żadne nie wchodzą, bo jak to pani z obsługi sklepu powiedziała" jak wbijamy kupony, to cały system się zawiesza". Mało tego kiedy zeskanowałam kod reklamówki na zakupy, wyskoczyło mi margaryna za 3.99! Ile może trwać taka awaria kas czy terminali płatniczych? Zaraz okres przedświąteczny więc będą mega kolejki i plus nasi sąsiedzi Litwini, więc chyba zakupy w Tesco trzeba będzie sobie odpuścić...Miasto: SuwałkiSklep: Kościuszki 103dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:2.0/5
- Piotrek02 lip, 2014Przed chwilą wróciłem z TESCO SUWAŁKI. Szedłem już w stronę kas i przed wyjściem chciałem jeszcze wziąć rybę mrożoną (wiadomo - tuż przed wyjściem żeby się nie rozmroziła przed powrotem do domu). Dochodzę do zamrażarek i zauważam że po środku stoi 6 wysokich na 2 metry szafek metalowych. 4 rozpakowane a dwie pełne towaru po samą górę. Podchodzę , dotykam pizzy a tu niespodzianka. Pizza totalnie miękka (miękka jak flaki z olejem!). A jedna pani powolutku rozkłada sobie lody na końcu działu. Głośno pytam czy zdaje sobie sprawę czym to grozi? (salmonella itd.) A ta bezczelna baba mówi mi że rzeczy wcale nie są rozmrożone. Podchodzę bliżej, dotykam loda z paczki którą właśnie rozpakowuje a lód MIĘKKI. Rozmrożony już od jakiegoś czasu. A wiadomo, najbardziej szkodliwe może być ponowne zamrażanie mleka, mięsa i ryb. Wszcząłem awanturę, wykrzyczałem że te 6 wózków to powinno co najmniej 6 osób rozpakowywać a nie jedna. I zażądałem rozmowy z kierowniczką. A ta kobieta mi mówi że ona jest kierowniczką!! Wyobrażacie to sobie?? Kierowniczka w normalnym kraju za coś takiego leci z automatu z pracy. A u nas? U nas pracownica tesco kazała mi robić zakupy i wyjść ze sklepu, bo inaczej zawoła ochronę!! Ja nie zrażony jej straszeniem krzyczałem dalej że takie coś może doprowadzić do epidemii itd. itp. W końcu przyszedł ochroniarz i kazał mi się uspokoić. W międzyczasie podeszła pani niby-kierowniczka z lodem wodnym żebym jej pokazał w którym miejscu ten lód jest rozmrożony (wiecie - chciała ze mnie zrobić tata-wariata). Poprosiłem ochroniarza żeby poszedł ze mną i pokazałem mu totalnie rozmrożoną pizzę. Ze zdziwieniem dotknął i jako jedyny miał tyle kultury że dwukrotnie mnie przeprosił za zaistniałą sytuację. Ale co mi z jego przeprosin (które doceniam) jak jestem przekonany że rozpakowywanie mrożonek nadal będzie wyglądać w tym sklepie tak jak dzisiaj. Jak w tym kraju może być lepiej jak nawet osoby piastujące kierownicze stanowiska kładą lachę na tak podstawowe czynności jak opisana powyżej?? Jutro dzwonię do Sanepidu, ale znając układy-układziki panujące w naszym kraju człowiek może się tylko podenerwować a i tak żadnej poprawy nie będzie. Nie wiecie przypadkiem gdzie jeszcze można takie rzeczy zgłosić (poza sanepidem)?? Infolinia tesco czynna od 8-23 więc dopiero jutro będę mógł tam zadzwonić. Co o tym wszystkim myślicie?? Pozdrawiam ludzi którzy szanują innych ludzi i zdrowie innych a nie tylko dbają o własne cztery litery.Miasto: SuwałkiSklep: Kościuszki 103dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5
Odpowiedzi
Dylu12 lip, 2014Mam dokładnie tą samą postawę i czuję ,że walczę z wiatrakami.. Wystarczy aby sieć walmart weszła do Polski i wszytskie te lipne markety muszą zmienić politykę względem klienta lub idą z torbami.. Dla nie wiedzących w firmie walmart obsługa ma obowiązek uśmiechać się do każdego klienta jeżeli ten zbliży się choćby na 5 metrów.(Nie atakuje w tym miejscu akurat tesco bo tam jest jeszcze nawet nieźle) Dodatkowo mają abstrakcyjnie niskie marże nie do zniesienia dla firm które teraz są u nas.. - aaaaaaaaaa28 mar, 2014pani z serwisu gwarancyjnego to porażka nie potrafi udzielić odpowiedzi donośnie reklamacji klient swoje ona swoje jak i pani kierownik z pok towar świeżo kupiony okazuje się popsuty a ona 1 miesiąc karze czekać bo na reklamacje idzie porażka a pyzatym obsługa fajnaMiasto: SuwałkiSklep: Kościuszki 103dodaj odpowiedźOcena ogólna:3.0/5Obsługa sklepu:4.0/5Poziom cen:2.0/5