Tesco Warszawa - mapa i adresy
Fieldorfa 4122 590 63 0052.233596721.0965328 | 24h - 7 dni w tygodniu |
Wolska 71/73801 650 65052.232524820.9634938 | pn-sob 7:00-22:00 |
Toruńska 92801 650 65052.298402621.0311566 | pn-sob 7:00-22:00 |
Światowida 41801 650 65052.318840620.9517265 | pn-sob 7:00-22:00 |
Szolc-Rogozińskiego 1801 650 65052.149753221.0522825 | pn-sob 7:00-22:00 |
Sosnkowskiego 1c801 650 65052.18393720.8917341 | 24h - 7 dni w tygodniu |
Patriotów 154801 650 65052.182402521.1910631 | pn-sob 7:00-22:00 |
Nerudy 1801 650 65052.27586420.9271388 | pn-sob 7:00-22:00 |
Młynarska 8/12801 650 65052.235726320.9731391 | pn-sob 7:00-22:00 |
Kwiatkowskiego 122 514 69 00, 22 600 18 6352.222092521.0926556 | pn-sob 7:00-23:00 |
Opinie o Tesco w Warszawie
41 opinii dla 18 sklepów- Tad08 lis, 2017Zona posiada club kart od pol roku daja znizke na maslo laciate a w sklepie nie ma od pol roku po diabla to robicie tedMiasto: WarszawaSklep: Stalowa 60/64dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:2.0/5Poziom cen:2.0/5
- Andzia02 cze, 2017Własnie zakupiłm maseczkę i szampon do włosów dopiero w domu spojrzałam na datę przydatności i jestem w szoku to 10 . 2016 stan totalnego zdziwienia .Miasto: WarszawaSklep: Górczewska 212/226dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
Odpowiedzi
Anna14 gru, 2017Kobieto, to pewnie data produkcji - Jarosław16 mar, 2017Jedna kasa czynna na cały sklep, gigantyczna kolejka, ludzie klną.Ceny wszystkiego wyższe niż innych sklepach.Uwaga na produkty o zaniżonej gramaturze lub objętości w podobnych cenach, jak w innych sklepach. Podawanie cen produktów warzonych za 100 gr, to jakaś paranoja, to próba robienia z kogoś wała, może się nie zorientuje. Asortymentowo oferta bardzo uboga. Dostałem bony zakupowe i tak tu trafiłem po wieloletniej nieobecności. Omijać z daleka!!!Miasto: WarszawaSklep: Górczewska 212/226dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Comtegra08 mar, 2017Nie polecam sklepu internetowego i jakiej kolwiek współpracy dla firm. Od miesiąca czekam na FV, ludzie na infolini nie potrafią czytać ani się wysławiac. Zamowienie często rózni się od złożonego ,,bo akurat tego nie było". Przykład - firma zamawia wodę w szklanych butelkach - to przywieźli plastikową bez słowa wspomnienia...Maskara. Polecam AuchanMiasto: WarszawaSklep: Al. KEN 14dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Mariusz02 mar, 2017Fatalny sklep. Ceny z etykiet nie zgadzają się z realiami przy kasie. Regularne pomyłki na niekorzyść klienta, najpierw kasjerka mówi: "pan poczeka, pan postoi, pan się przesunie, zaraz kierownik przyjdzie", potem ów kierownik szuka właściwej ceny i produktu po całym sklepie, tracąc mój cenny czas, a następnie łaskawie oddaje różnicę w cenie, nie mówiąc nawet "przepraszam". Totalnym dnem przy Młynarskiej na warszawskiej Woli jest alkoholiczka-kasjerka, która ma zasadę, by do klienta nie mówić nic, tylko machinalnie przerzucać jego towary klikając czytnikiem. Nawet na powiedziane przez klientów "dzień dobry" nie odpowiada. Żadnego "proszę", "dziękuję", no nic! Tylko sumę od niechcenia wymienia. Jeśli czegoś z tym nie zrobią, konkurencja ich zje.Miasto: WarszawaSklep: Młynarska 8/12dodaj odpowiedźOcena ogólna:1.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:1.0/5
- Marcin17 sty, 2017Chociaż mam Tesco na piechotę obok domu, to od wielu lat wolę dojeżdżać na zakupy do innych hipermarketów, a mniejsze sprawunki robić w okolicznych małych sklepikach. Tesco z poniższych powodów tylko awaryjnie ale podczas tych wizyt wystarczy dostrzec beznadziejna jakość tej sieci. Przede wszystkim:- tragiczne zaopatrzenie - z reguły większości rzeczy nie ma na półkach, jak w PRL w każdej alejce, obsługa twierdzi że towary nie są na bieżąco zamawiane a nawet jakby były i tak nie ma kto rozkładac - to po co utrzymywać taki olbrzymi hipermarket? - tragiczna obsługa - zawsze ale to zawsze popsuta ponad połowa kas samoobslugowych, albo wystawiona masa karteczek że nie mozna płacić kartą; permanentne kolejki ale nie z powodu dużej liczby klientów (przed świętami to chyba jedyny hipermarket tak mało oblegany - nie dziwię się), ale w dniach i godzinach szczytowych otwarte jest tylko 25% kas mimo że nastawiali ich kilkadziesiąt; obsługa na kasach gdzieś tak 5x wolniejsza i nieporadna w porównaniu do innych marketów (obsługa mówi że Tesco nie zatrudnia więcej bo tnie koszty - kosztem klientów!!!) - tragiczna jakość produktów "świeżych" - rozmiękłe warzywa i owoce prawie zawsze, podgniłe często, obok ryb i mięsa nawet ciężko przechodzić, tak śmierdzi, nawet nie odważam się kupować - ceny, nawet promocyjne z gazetki, wyższe od cen normalnych z Auchan, Carrefour, Lidla, Biedronki itd.- nieprzyjemne otoczenie, mimo liftingu jakiś czas temu, przaśny metalowy hangar z duchem lat 90-tych, rdzewiejacymi masztem reklamowym i obskurnymi billboardami To jakaś parodia hipermarketu, wygląda jakby ktoś wręcz specjalnie prowadził go na wyniszczenie, albo już pogodził się z bankructwem czy likwidacja i nic nie robił sobie z beznadziei w środku i na zewnątrzMiasto: WarszawaSklep: Górczewska 212/226dodaj odpowiedźOcena ogólna:2.0/5Obsługa sklepu:1.0/5Poziom cen:3.0/5